Ми у Facebook
18.09.2008, 02:50

Сучасна елегантність

Відомі дизайнери у своїх осінніх колекціях взуття пропонують модницям на роботу ходити на низьких підборах, а на вечірку — в елегантних лакових чобітках до коліна.
Восени модно носити взуття шкіряне, а також лаковане із оздобленням “під крокодила”. Відомі дизайнери цього сезону приготували чимало сюрпризів: прострочки та вишивка на лакованому взутті, на шкіряному — різноманітні тиснення, оздоблення хутром нерпи тощо. Носики взуття восени знову стають гострими, але не видовженими.
— Багато дизайнерів, навіть ті, що завжди пропонують шпильку, випустили лінії повсякденного взуття на низьких підборах, — зауважує менеджер магазину “Мілано” Наталія МАЗУРЕЦЬ. — Європа вже давно зрозуміла, що діловій жінці, яка поспішає і багато працює, не дуже комфортно на високих підборах. Але поруч із цим у вечірніх варіантах взуття незмінною є сексуальна шпилька. Скажімо, візитною карткою від Gianmarco Lorenzi стало взуття на танкетці та 15-сантиметровому підборі. Коштує це диво 5500 гривень.
Залишається актуальним ще з весни поєднання джинсів із взуттям на шпильці. Халяви чобітків із осінніх колекцій досить широкі, в них досить зручно заправляти штани. Щодо кольорів, то переважають відтінки сірого та фіолетового, зеленого. Новий колір сезону — сливовий, а також кольори-хамелеони.
Чобітки з халявою “стрейч” облягають ногу, чудово виглядають й незмінно залишаються серед асортименту осіннього взуття. Поруч із ними актуальними залишаються і ботфорти. І все ж найбільший шик — довжина чобота до коліна.
Сумки до взуття теж пропонують великі і навіть дуже великі. Проте дизайнери пам’ятають, що не всім вони підходять, альтернатива — маленькі класичні шкіряні, теж “під крокодила”, лаковані, із клаптиків, що дуже популярно в цьому сезоні, та дешевший варіант — з тканини.
Чоловіки-бізнесмени завжди залишаються вірними класиці. Лаковані чи шкіряні туфлі із загостреними, але не видовженими носами або задертими доверху з перфораціями на зразок ковбойських мотивів. Кольори цього сезону також класичні — всі відтінки чорного: чорно-коричневий, чорно-сірий, зеленувато-чорний тощо. Дизайнери експериментували у шкірі — це різноманітні тиснення та лак. А у вільний від роботи час мегамодно цього сезону (ще з весни) носити боти із високими халявами до середини гомілки.
Цього року на перший план виходять і аксесуари для чоловіків. Модні колись барсетки нині — позавчорашній день. Сучасний бізнесмен обирає сумку середнього розміру на плече у вихідні і навіть для роботи. А для чоловіків, що надають перевагу строгій класиці, підійдуть портфелі, які повинні за розміром не здаватися більшими за свого власника.
Отож, як і завжди, тенденції тенденціями, а головне – зручність та відповідність стилю і образу особистості.





На правах реклами