Ми у Facebook
02.10.2008, 12:17

Наталія Белеля: “Краще вивчити договір КАСКО, ніж потім шукати винних”

Ризик потрапити в аварію на рівненських дорогах збільшується щороку. Кількість автомобілів зростає дуже швидко: за перші шість місяців цього року відділи реєстраційно-екзаменаційної роботи ДАІ області прийняли майже 90 тисяч громадян. У 2007 році таких звернень зареєстровано всього 30 тисяч. Директор Рівненської філії ВАТ “Страхова компанія “Універсальна” Наталія БЕЛЕЛЯ зауважує, що поліс КАСКО — найбільш популярний і конфліктний продукт.
— Кожна страхова компанія складає договори КАСКО на свій манер. У хитросплетінні законів і термінів легко заплутатися навіть досвідченому страхувальнику, — зауважує пані Белеля. — Щоб отримати відшкодування, треба звертати увагу на якість договору. Особливо на формулювання “дорожня пригода з вини чи не з вини клієнта”, бо від цього залежить франшиза — частина збитку, яка не відшкодовується. Тому ліпше витратити час і вивчити договір, аніж потім шукати винних.
Керівник рівненської філії СК “Універсальна” підкреслює, що найоптимальніший клієнт той, хто критикує умови договору автострахування.
— Усі пропозиції ми фіксуємо та відправляємо на аналіз у центральний офіс, — каже Наталія Белеля. — Це допомагає зробити послуги більш якісними, бо суспільство їх потребує та може оплатити.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ