Ми у Facebook
22.10.2008, 00:00

“РЕНОМЕ-ПАРТНЕР” провів семінар для партнерів

У п’ятницю товариство “РЕНОМЕ-ПАРТНЕР” провело вже традиційний навчальний семінар для своїх партнерів під назвою “Технічно-економічна аргументація для продавців вікон ТМ “ВІКНОВА” з профілю “REHAU” та фурнітури “WINKHAUS”. Особливості, переваги, відмінності”.

У ході заходу йшлося про роль продавця при посиленні конкуренції на ринку, технологію виробництва віконних профілів та вікон, зокрема особливості віконних систем REHAU й інше. Як повідомила Олена БІЛИК, менеджер з розширення ринків збуту ТОВ “РЕНОМЕ-ПАРТНЕР”, це вже третій за рік навчальний семінар для наших дилерів. Якщо попередні були орієнтовані на директорів, то цей спрямований на менеджерів зі збуту, людей, які працюють з кінцевим споживачем.

— Щоб успішно продавати, треба знати всі преваги продукту, — розповіла вона. — У середньому на цьому семінарі, як і на минулому, було близько 50 учасників. Його можна назвати і міжнародним, адже є представники з Білорусі. Слухачі отримали багато цікавої, нової інформації, яку презентували лектори — представники академії REHAU та компанії WINKHAUS. Наприкінці заходу ми провели вікторину, щоби пересвідчитись в ефективності засвоєного учасниками. Це був своєрідний міні-екзамен.

Андрій САВЧУК, в. о. директора філії ТОВ “Рехау” у м.Львів, переконаний, що такі зустрічі спрямовані на “оживлення” фахівців з продажу, адже дають знання про новинки.

— Наша мета — підвищити фаховий рівень продавців вікон, — коментує співрозмовник. — Після семінару учасники отримують відповідний сертифікат.

Слухачі були активними, спілкуючись між собою, фахівці ринку обмінялись досвідом.








На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ