Ми у Facebook
13.11.2008, 00:00

Успіхи і "проколи" передвиборчої агітації кандидатів в мери Рівного [ДОСЛІДЖЕННЯ]

ОГО” продовжує слідкувати за агітаційними новинками на вулицях нашого міста. Цього тижня нам вдалося “вполювати” виборчі програми кандидатів на посаду міського голови Рівного Світлани Богатирчук-Кривко та Олега Хижняка. А ще подивуватись широті розмаху виборчої кампанії Руслана Мальованого…

Виявляється, не так вже й просто роздобути на вулиці передвиборчі листівки кандидатів на посаду міського голови. До виборів лишилось трохи менше двадцяти днів, а активно шукають дорогу до серця рівнян лише половина кандидатів. Деякі з них обрали шлях суто через радіо- та телеефіри. Нас же, в першу чергу, цікавить візуальна та друкована продукція. Отож, поїхали…





З рівнянами і для…






Виборча програма заступника міського голови та кандидата на посаду міського голови Світлани Богатирчук-Кривко відрізняється від інших як змістом, так і форматом. Складений буклетом жовтий аркуш формату А3 одразу кидається у вічі, оскільки несхожий на традиційні передвиборчі агітки.

З першої сторінки на виборця дивиться чарівна жінка з рішучим поглядом. І ніби промовляє три меседжі потенційному виборцю: “З рівнянами і для рівнян!”, “Процвітання Рівному — добробут рівнянам”, “Порядність у владі — порядок у місті”.

Емоційність, притаманна жінкам, одразу відчувається у тексті звернення. Стає зрозуміло, що над текстом, можливо, креативили не штабісти, а сама потенційний мер писала рядки, які мають на меті достукатись до серця виборця.

Текст програми містить цілий перелік заходів, які потрібно реалізувати в нашому місті, аби досягти мети. У буклеті 52 (!!!) пункти, які говорять ЩО потрібно зробити, але, на жаль, не розписано, ЯК їх реалізувати. Хоча, мабуть, й не потрібно було це робити, інакше програма вийшла б ще об’ємнішою.

Цікаво, що програма була видрукувана накладом усього тисячу примірників. У той час, як на листівках конкурентів значились тиражі, як мінімум, вдесятеро більші.




Настала ера молодого…






Олег Хижняк вирішив шукати дорогу до симпатій рівненського виборця через якісну глянцеву поліграфію. Одразу чотири різні листівки вручили мені в наметі цього кандидата. З однієї до рівнян звертається симпатичний, гламурний молодий чоловік, який переконаний, що знає, чого “рівняни потребують”.

На іншій, на фоні парку “Лебединка”, він говорить, що настав час “довести політикам, що ми здатні самі обрати майбутнє свого міста…”. З третьої листівки кандидат на посаду міського голови Олег Хижняк звертається до людей старшого покоління, аби вони “повірили своїм дітям” та “дали шанс молодим”.

Дещо здивувала третя листівка, на якій кандидат зображений на фоні Чорнобильської АЕС та вітрових електростанцій. Також на листівці міститься напис “Освітлимо місто не за ваші гроші”. Мабуть, із приходом у мерське крісло Олега Хижняка Рівне має стати центром екологічно чистої вітрової електроенергетики?

І наостанок: лише дві з чотирьох листівок містять дані про їхнє походження, наклад та відповідальну особу, як передбачено Законом про вибори…




Громадський центр на “переговорному”






Кандидат на посаду міського голови, БЮТівець Руслан Мальований розгорнув масштабну виборчу кампанію. У місті з’явились абсолютно нові білборди, з яких на перехожих дивиться потенційний мер. Через що поповзли чутки, що голова земельної комісії Руслан Мальований комусь “порішав” під них землю. Говорили навіть, що це його власність, але, як виявилось, все інакше…

— Жодного відношення до зовнішньої реклами в Рівному в частині власності рекламних агенцій, які володіють рекламними носіями, я не маю. Натомість я пропонував, щоб місто здавало місця під розміщення рекламних носіїв на аукціонах, — пояснив Руслан Мальований. — І зробити це публічно, щоб місцеві підприємці могли брати участь. На превеликий жаль, місцеві чиновники мою пропозицію проігнорували. А це мільйони для міського бюджету.

Крім того, ноу-хау цієї кампанії стало облаштування публічного штабу кандидата у самому центрі міста. Приміщення колишнього переговорного пункту тепер облаштовано під “Громадський центр Руслана Мальованого”, куди може завітати кожен. Як виявилось, власник приміщення (приватне підприємство “Анкор”) здав його в оренду.

— Приміщення колишнього переговорного пункту на вулиці Соборній ми здали в оренду, щоб воно не стояло порожнім. Адже поки що не затверджений проект реконструкції приміщення, — сказав директор Валерій СЛАДКОВСЬКИЙ. — Наразі його вивчають фахівці “Укрінвестекспертизи”. Після затвердження приступимо до реконструкції.

Загалом виборча кампанія Руслана Мальованого вражає розмахом. А ще схожістю на виборчу кампанію, яку проводив кандидат на посаду міського голови Києва Віталій Кличко. Перекликаються навіть слогани: у Віталія Кличка “Обличчям до киян!”, а в Руслана Мальованого — “Серцем до рівнян!”. Можна припустити, що і в першому, і в другому випадках працює одна й та ж команда.

Сподіваємось, що вже наступного тижня активізуються й інші кандидати, і у нас з’явиться знову привід написати. Далі буде…








На правах реклами