Ми у Facebook
25.12.2008, 18:32

Салат додому поки не замовляємо?

Не хочуть замовляти товари додому — варто спробувати надавати послугу в костюмі супермена. Можливо, такий сервіс додасть апетиту замовникам?

Перша спеціалізована служба-експрес доставки товарів “Бжик” нещодавно почала працювати у Рівному. Виходить, що одні потерпають від фінансової кризи, інші в цей час започатковують власну справу? Ми вирішили поцікавитися, яка ж ситуація на ринку доставки товарів у нашому місті й чи економлять рівняни на цих послугах.
Відтепер мешканці Рівного можуть замовити доставку продуктів харчування та напоїв з супермаркетів, медикаментів, засобів гігієни, піци та квітів на свою адресу. Її здійснить служба експрес-доставки “Бжик”, яка нещодавно почала працювати у місті. Послуга коштує 15 гривень з 9.00 до 21.00 або 18 — з 21.00 до 9.00. Оплачується вона за часом доставки. Доставка товарів вартістю, що перевищує 100 гривень, здійснюється на основі передоплати та передбачає надбавку до основного тарифу у розмірі 5 гривень. Передоплата відбувається шляхом направлення до вас кур’єра, який візьме кошти для покупок.
— Багато компаній і в Україні, і у світі розпочинали свою діяльність у період кризи. Адже у зв’язку з неефективним менеджментом багато фірм зникає і ринок очищується. До того ж криза — річ нестабільна і тримати гроші під подушкою більш ризиковано. Вони можуть знецінитися. А бізнес — це реальніший шанс їх зберегти й, можливо, примножити. Розпочинати власну справу слід у тому випадку, коли вона справді потрібна. А аналогів у Рівному нашій фірмі не існує, — говорить співвласник служби експрес-доставки товарів “Бжик” пан Олександр. — За час своєї діяльності ми вже отримували замовлення на доставку продуктів харчування та напоїв, був і такий випадок, коли привозили ліки.
Ті, хто вже давно має справу із доставкою, хоч і у видозміненому вигляді, не такі оптимістичні. Удвічі зменшилася кількість замовлень доставки товару через таксі. Переважно у такий спосіб замовляли напої та продукти харчування ті, кому вони потрібні негайно, а можливості або часу сходити в магазин чи супермаркет немає.
— Думаю, це пов’язано з тим, що люди, знявши свої гроші з банківських рахунків, тримають їх у панчохах і чекають кращих часів. Іншими словами, економлять, — говорить директор служби радіотаксі 001 Олег ПОЛІЩУК. — Однак на період новорічних свят сподіваюся, що ситуація трішки покращиться і у нас випаде “щасливий день”.
За словами директора ресторану “Два гуся” Лариси НЕСТЕРУК, на 10 відсотків зменшилася кількість замовлень страв із доставкою в обумовлене місце у їхньому закладі громадського харчування.
— Кількість замовлень зменшилася, хоча страви меню поки що не дорожчали, а доставку ресторан здійснює безкоштовно. До того ж, ми постійно проводимо акції для наших клієнтів, діють знижки для постійних відвідувачів, — говорить пані Ірина. — Сьогодні значно менше замовляють м’ясних страв. Однак тут важко сказати — це через кризу чи через піст.
А от шанувальники піци своїм смакам не зраджують навіть у важкий економічний час.
— Замовляти піцу менше не стали. Усе залишилося так, як було раніше, — розповідає директор ТзОВ “Да Капо” Василь МУЗИКА. — Ціни ми поки не піднімали, але після нового 2009 року будемо, бо продукти дорожчають.
Але директор ТзОВ “Да Капо” з оптимізмом дивиться вперед.
— Хоч як би там не було, але люди їсти хочуть завжди. Тому продукти харчування будуть у попиті. Краще зекономлять на проїзді в авто, пересівши у громадський транспорт, але харчуватимуться, — наголошує Василь Музика.





На правах реклами