Ми у Facebook
22.04.2009, 15:32

Китайська експансія зупинилася

Після чотирьох років невпинного наступу на український авторинок, у 2009 китайські виробники збавили оберти та зайняли оборону. Ще до фінансової кризи стало зрозуміло — кілька китайських брендів зійдуть з ринку, бо не знайшли відгуку в українських автолюбителів.
Першим український ринок покинув BAW, слідом пішов Brilliance, потім настала черга BYD і Soueast. На початку 2009 року в Україні впевнені позиції займали лише Chery, Geely і Great Wall, а також були присутні Lifan, Chana та Groz-dadi.
У першому кварталі стало зрозуміло, що частину проектів з продажу китайських автомобілів необхідно закривати, бо мали попит лише під час розпродажів. У важкі три місяці свого споживача знайшли Chery, Geely і Great Wall. Українські дистриб’ютори ведуть важкі переговори з китайськими виробниками, щоб отримати вигідні умови. Як прогнозує аналітична група AUTO-Consulting, на українському ринку точно залишаться Chery та Geely, а у випадку з іншими брендами — питання поки відкрите.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ