Ми у Facebook
20.05.2009, 17:32

Honda Pilot: за кермом бомбардувальника

Honda Pilot вражає масивністю

Американські автомобілі на рівненських дорогах уже давно перестали бути рідкістю. Попри це, кросовер Honda Pilot під час тест-драйву містом часто привертав увагу водіїв. Особливо на вузьких вулицях, де протиснутися вдавалося вкрай важко. Перше враження від машини: ти за кермом бомбардувальника, а не автомобіля.
Honda Pilot першого покоління дійсно має великі розміри та вважається найбільшим позашляховиком компанії. Він побудований на платформі SUV Acura MDX, який користується популярністю в Україні (загалом, Acura — північноамериканське відділення концерну Honda, що спеціалізується на випуску представницьких і спортивних авто). Pilot наділений грубими рисами кузова — типові для американського ринку. У профіль мені чимось нагадав Subaru Forester. Але розуміння, чим керуєш, приходить, коли сідаєш за штурвал Honda Pilot. Складається враження, що потрапив у кабіну бомбардувальника — салон просто величезний. Авто бере на борт сім пасажирів. На третій ряд сидінь можна потрапити через задні бічні двері — крісла середнього ряду відсовують вперед. Загалом місця вистачить усім пасажирам.
Автомобіль має повний електропакет. Тому сидіння водія регулюється вперед-назад, вгору-вниз за допомогою спеціальних кнопок, які розташовані традиційно знизу в діапазоні дії лівої руки. Праворуч від водія розташовані чимало “бардачків” і підставок для склянок. Магнітола вмонтована в панель, яка виконана з якісного пластику. Під нею одразу розміщені кнопки для регулювання клімату в салоні. Загалом інтер’єр Honda Pilot виглядає скромно, але практично — нічого зайвого.
Сподобалося те, що верх лобового скла затемнений зеленою смужкою. В окремих випадках це дозволяє не опускати верхній козирок. На даху вмонтований люк, положення якого регулюється кнопками на дверях водія.
Традиційно для американського ринку кросовер оснащений автоматичною коробкою передач. Ручка знаходиться праворуч від керма. Під час її руху вверх-вниз на панелі приладів справа засвічується обраний режим їзди. До цього важко звикнути, бо іноді складно потрапити на необхідний показник — сильніше натиснеш, і ручка пролітає далі.
Також незвичні для нас показники спідометра. Під час тесту через це ледь на потрапив у поле зору радара “Візир”. На одній з вулиць вдалині помітив патруль ДАІ, але одразу заспокоївся. Стрілка спідометра показувала 40 км/год. Коли придивився, то зрозумів, що їду значно швидше. Великі цифри показували швидкість у милях за годину. Меншими, ледь помітними числами, виділені традиційні для Європи показники швидкості в км/год. У моєму випадку підстав для хвилювання не було — Pilot летів не більше 60 км/год., що не перевищує дозволений показник у місті.
Для себе роблю висновок, що цей кросовер від Honda розрахований на далекі мандрівки. Вражає плавність ходу майже двотонного автомобіля, який легко пролітає ями та вибоїни — не відчув жодного удару. Напевно, саме через велику вагу повороти великого радіуса змушують докласти зусиль, щоб вивернути кермо. Враження, що гідропідсилювач потребує доопрацювання.
Авто миттєво реагує на найменшу подачу газу. Роботу бензинового двигуна потужністю 3,5 літра взагалі не чути. Дається взнаки хороша звукоізоляція салону. До речі, автомобіль постійно підтримує передній привід. Задня вісь підключається автоматично, коли передня пробуксовує.
Хоч до повного бездоріжжя автомобіль ніхто не готував (відсутня понижена передача, “позашляхова” електрона система, яка розподіляє крутний момент між осями), але Pilot впевнено себе почуває на ґрунтовій дорозі. На розбитій вантажівками колії жодного разу не пробило підвіску. Плавно та без зачіпок днищем кросовер пройшов досить чималі пагорби. Словом, Honda Pilot розрахований на далекі мандрівки великою компанією. Причому, на автомобілі не страшно з’їхати на легке бездоріжжя, але важко доведеться на тісних вуличках Рівного. Коштує Pilot першого покоління понад 44 тисячі доларів.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ