Ми у Facebook
07.10.2009, 16:58

Швидкісним трасам заважають населені пункти

Розвивати швидкісні автомобільні дороги пропонує “Укравтодор”. У відповідному проекті закону, який направлений на узгодження в різні міністерства, згадується відрізок траси Київ—Чоп, що проходить Рівненщиною. Втім, швидкісним він може стати лише у перспективі, бо на заваді — населені пункти, через які пролягає дорога.
Укравтодор пропонує розвивати пан’європейський міжнародний транспортний коридор. Це, зокрема, відрізок Краківець—Львів—Житомир—Київ—Харків. Частина траси М06 Київ—Чоп проходить Рівненщиною. На ній планується встановити швидкість руху 150 км/год на рівній місцевості та 120 км/год — на горбистій.
Нині ведеться активна реконструкція відрізків Київ—Чоп, які проходять Рівненщиною. Зокрема, турецька компанія “ОНУР” ремонтує трасу Корець—Рівне, італійська “Тодіні” — Грушвиця—Броди, а спільна азербайджансько-німецька Azerkorpu-Autobahn LLC будує об’їзну перед виїздом в обласний центр.
Начальник Служби автомобільних доріг у Рівненській області Юрій БОГДАНОВИЧ вважає, що ці відрізки можуть не одержати статус швидкісних доріг. Причина банальна — вони проходять через населені пункти.
— Коли шляховики обгороджують трасу, що вимагає ДАІ, то скаржаться місцеві жителі. Такий інцидент, наприклад, стався цього року в селі Користь Корецького району, де його жителі вчинили акцію протесту (виступили проти того, що найближчий переїзд знаходився дуже далеко і аби потрапити на інший бік села, необхідно витратити чимало часу – авт.), — зазначив пан Богданович. — Тобто, швидкісні траси необхідно створювати поза населеними пунктами. Тому пропозиції про створення швидкісних трас для Рівненщини є перспективою, бо нині маємо привести існуючі дороги у нормальний стан.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини