Аби бути справжніми професіоналами, журналісти “Видавничого дому “ОГО” вчаться постійно
– Ми дуже часто їздимо на тренінги. Адже на базі Видавничого дому, одним із перших в Україні, створений мультимедійних ньюзрум, – каже керівник мультимедійного ньюзруму ВД “ОГО” Тетяна СОЛНЦЕВА. – Світ дуже швидко змінюється, треба розуміти, як розвиватиметься наша галузь, куди ми йдемо, як працюємо і чого прагнемо. Я відвідую, окрім професійних, тренінги для особистісного розвитку.
Аби краще зрозуміти читача, інколи потрібно стати на його місце. На “власній шкурі” відчути його потреби та смаки.
– У листопаді була учасником тренінгу “Інформаційно цінна журналістика: легко, розумно, креативно”, який проходив в Одесі. Лише на відстані, в іншому оточенні (хоча зібралися фактично такі ж журналісти, лише з різних областей), розумієш, що і коли робиш неправильно, а що – саме так, як слід, – каже журналістка “Рівненської газети” Ірина НИЧИПОРУК. – Такі тренінги дають можливість краще зрозуміти читача, його потреби та головне – стати на кілька годин звичайним “споживачем” своєї ж продукції.
Журналісти Видавничого дому опановують нові знання з правових аспектів роботи, інтернет-технологій, громадянської журналістики і нових медіа. Працівники ВД “ОГО” були учасниками програми DFJ “Журналістика цифрового майбутнього”.
– Програма розрахована на журналістів ньюзрумів. Ми вже рік працюємо у такому мультимедійному форматі, – каже журналіст газети “ОГО” Марина ФУРС. – Тому долучитися до цифрової культури нових медіа – наразі досить актуальне і важливе питання. Після завершення програми хочу бути “універсальним” журналістом з навичками роботи у будь-яких медіа (Інтернет, друковані ЗМІ, телебачення), знати технологію виробничого процесу, щоб у разі потреби уміти працювати на будь-якій його ділянці. Адже сьогодні перед нами стоїть завдання бути спеціалістом глобального медіаринку.
На семінарах можна отримати необхідні знання для роботи у мультиплатформному середовищі, фокусуємося саме на цифрових технологіях збирання, обробки та розповсюдження інформації. У недалекому майбутньому журналістики базуватиметься на цифрових технологіях і вміти правильно швидко та якісно ними користуватися — пріоритетний напрям для тих, хто прагне стати професіоналом у своїй справі.
– Я мала нагоду відвідати семінар “Медіа в епоху змін. Нові тренди та технології”. Нам розповідали про дуже потужне поняття “Інтернет”, про ті невичерпні можливості, яке він нам може дати, – говорить контент-менеджер інтернет-порталу OGO.ua Мар’яна ПРИЩЕПА. – Поспілкувавшись з колегами та тренерами, переконалась, що ми все-таки йдемо у ногу з часом й робитимемо це й надалі.
Юридичні і правові теми займають особливе місце в роботі сучасного журналіста, особливо у період жорсткої боротьби на президентських виборах в Україні. Тренінг для журналістів “Стандарти та правові аспекти висвітлення виборів”, який нещодавно проходив у Рівному, став у нагоді.
– Найкориснішим для себе вважаю інформацію про правові аспекти роботи журналістів під час передвиборчої кампанії та у день голосування, – каже журналіст газети “ОГО” Наталія НИРКОВА. – Отримана інформація дозволить якісніше працювати під час передвиборчої кампанії. Цікавою була розповідь польського колеги з “Газети виборчої” про те, як польські медіа висвітлюють передвиборчу кампанію, та порівняння з українським досвідом.
Важливою є також обізнаність журналіста у сфері, про яку він пише. Для цього потрібно постійно бути в курсі тенденцій у тій чи іншій галузі, слідкувати за змінами законодавства та правил гри. Для цього журналісти ВД “ОГО” беруть участь у різного роду “профільних” тренінгах.
– Нещодавно повернулася зі Львова, де опановувала специфічну “Школу судового репортажу”. Тема цікава, особливо, якщо врахувати, що висвітлюю у газеті кримінальні теми, – розповідає журналіст “Рівненської газети” Ольга МІХНЬОВ. – Крім досвіду, яким колеги з регіонів ділилися під час навчань, отримала ще й високоякісні юридичні консультації з цієї теми.
Світова, та й українська журналістика невідворотно рухається до оперативності та аналітичності. Вже мало просто розказати читачеві про подію, потрібно дати інформацію, чому так сталось і які можливі наслідки можуть бути. Проаналізувати й видати варіанти розвитку подій на майбутнє – це потребує знань у різних сферах.
– Пощастило стати учасником проекту “Школа професійної журналістики”, який тривав упродовж року. Під час сесій які проходили в Бучі, Криму, Одесі та Львові, нам читали лекції з конституційного права, економіки, геополітики, політології, – каже редактор газети “ОГО” Олексій КРИВОШЕЄВ. – Актуальними напередодні виборів були заняття з політології, політтехнологій, НЛП, етики та екстремальної журналістики. Такі заняття дають змогу не просто описати ту чи іншу новину, а зрозуміти систему та проаналізувати наслідки.
Скажете, в часи економічної кризи потрібно економити? Так, ви маєте рацію, але не можна економити на професіоналізмі. Аби бути першими, потрібно інвестувати у знання, новітні технології та швидко реагувати на процеси. А ще варто дослухатись мудрості народу, хоча б такої простої, як “вчитись ніколи не пізно”.
Що покладуть у "Пакунок пораненого": Міноборони розробило адаптивний набір
У 2025 році впроваджується видача «Пакунку пораненого» — набору адаптивного одягу та засобів особистої гігієни. Його отримуватимуть поранені та хворі військовослужбовці, поліцейські, а також особи рядового і начальницького складу служби цивільного захисту.
переглядів: 223
Сприятливі дні для стрижки у лютому 2025: як обрати ідеальний час
Підібрати вдалий час для зміни образу допоможе місячний календар стрижок на лютий 2025.
переглядів: 421
До 1 березня необхідно оновити декларації для дітей: детальна інструкція
З 1 березня 2025 року декларації ваших дітей можуть стати недійсними. Згідно з новими правилами, затвердженими Кабінетом Міністрів, з 1 березня 2025 року всі декларації про вибір лікаря для дітей мають пройти верифікацію.
переглядів: 414
В роботі сервісних центрів МВС запроваджено тимчасові обмеження
З 1 лютого 2025 року тимчасово призупинено прийом документів для реєстрації та перереєстрації транспортних засобів.
переглядів: 358
Рівненський зоопарк шукає працівників: хто потрібен на роботу
Обіцяють, що навчать та розкажуть усе, що треба. Головне - бажання працювати та дбайливо ставитись до пухнастих підопічних.
переглядів: 3199