Ми у Facebook
27.01.2010, 14:02

Як запустити двигун у мороз

З настанням сильних морозів у багатьох автовласників виникли проблеми із запуском двигунів. На вулицях Рівного можна часто побачити автомобілі, які просто “замерзли”. Спроби власників реанімувати серце машини — мотор — іноді безнадійні. “Автодрайв” наводить поради фахівців, як краще запускати двигуни під час сильних морозів.

Як заводити


• Перед запуском двигуна потрібно перевірити, щоб усі електроприлади були відключені — магнітофон, підігрівання сидінь і скла, фари, система опалювання салону тощо. Під час сильного морозу фахівці перед запуском мотора радять провернути його стартером, але не запускати відразу. Це дає змогу змастити деталі маслом після тривалої стоянки — наступного разу двигун обертатиметься легше.

• Перш ніж завести двигун, слід витиснути педаль зчеплення — це полегшує обертання колінвала. Якщо двигун не запустився, не варто відразу рушати та включати підігрів салону. Бажано протягом трьох-п’яти хвилин прогріти двигун до зниження обертів і лише тоді рушати. Коли мотор так і не завівся, не слід крутити стартером понад 15-20 секунд. Краще почекати декілька хвилин і після цього повторити спробу.

• Якщо стартер не крутить колінвал двигуна або обертання відбувається з невеликою частотою, найімовірніше, розрядився акумулятор. Двигун можна спробувати запустити за допомогою іншого автомобіля, радить autocentre.ua.

Правила “прикурювання”


Перш ніж підключити дроти, слід заглушити двигун “донора” — машину, від якої заводимося.
• Знімаємо клеми з акумулятора донора. Якщо їх не зняли, його двигун краще не запускати (запускати слід лише тоді, якщо енергії акумулятора донора не вистачає).

• Під’єднуємо дротами один акумулятор до іншого. Спочатку плюс до плюса, потім мінус до мінуса.

• Заводимо автомобіль з розрядженою акумуляторною батареєю. Якщо проблема саме в акумуляторі, який сів, машина заведеться.

• Чекаємо декілька хвилин, потім роз’єднуємо дроти в такій пос­лідовності: спочатку мінус, потім плюс. При цьому слідує дуже обереж­но “прикурювати” інжекторні машини. Великі скачки та падіння напруги можуть вивести з ладу електроніку обох авто.

Важливі нюанси


• Клеми “прикурювача” повинні кріпитися безпосередньо до клем проводки акумулятора машини, яку важко завести.

• Перед роз’єднанням акумуляторів слід вимкнути велику кількість споживачів енергії — ближнє світло, обігрів скла, тощо. Інакше стрибок напруги може вивести електроніку з ладу. Завести двигун може лише прикурювач, який має щипці з по­тужними пружинами, дроти з достатнім перетином і якісне з’єднання “дріт-щипці”.

Якщо автомобіль не вдалося запустити, то причини несправності можуть бути різні: від невчасно замінених свічок запалення і застиглого масла — до пошкоджених дротів чи неякісного палива.





На правах реклами