Ми у Facebook
10.06.2010, 13:17

Рівненських користувачів соцмереж запрошують на "окупацію" Львова

У Львові планують провести п’яту ювілейну масштабну стилізовану вечірку-презентацію під назвою "TWI-ОКУПАЦІЯ". Рівненські твітеряни також можуть взяти участь в "окупації" та відчути неповторну атмосферу поєднання сучасності із націоналістичним минулим.
Дата проведення: 29 серпня 2010 року. Приїмає: ресторан "Порохова вежа" на вул. Підвальній, 4.

Орієнтовно зустріч має тривати близько дванадцяти годин (з 12.00-00.00). За цей час зустріч відвідає від 200 до 300 користувачів twitter.com. В Інтернеті фото- та відео-матеріали із зустрічі перегляне близько 20 000 користувачів всесвітньої мережі.

Довідка:
Twitter (Твітер; від англ. Twitter — «базікати»)— соціальна мережа, що дозволяє користувачам надсилати короткі текстові повідомлення (до 140 символів), використовуючи web, SMS, служби миттєвих повідомлень і сторонні програми-клієнти.

Зустрічі користувачів twitter.com у Львові вже стали традиційними. Тут завжди панує дружня атмосфера, тут кожен може презентувати нові проекти, поділитися та набратися досвіду, знайти друзів і партнерів для розвитку власних проектів, взяти участь у різноманітних конкурсах, квестах, екскурсіях та розвагах.

Крім того, такі зустрічі — справжнє культурне дійство з виступами цікавих музичних гуртів та виконавців. Можна сміливо сказати, що ці зустрічі зайняли важливе місце в культурно-мистецькому, соціальному та розважальному житті міста.

Учасники зустрічі попередньо реєструються для участі на сайті tweetvite.com/event/lvivtwevent5, котрий буде вказано на lviv.twevent.org.ua, twitter.com/lvivtwevent, www.facebook.com/pages/LvivTwEvent і формують команди. Кількість команд може бути довільною.


В день зустрічі твіттеряни приходять до ресторану на 12.00 (бажано у військових формах різних військ, епох, часів та народів і за це отримують додаткові призи та бонуси), реєструються та реєструють свої команди.

Ресторан на цей час уже декоровано мішками з піском, колючим дротом, військовими агітплакатами різних часів (спонсори та партнери свята змагаються між собою за кращий військовий рекламний агітплакат), елементами зброї та ін.

Біля входу парад ретро автомобілів.

Команди отримують завдання і час на його виконання. За цей час потрібно знайти і відзняти сюжет на тему: “Як твіттер завоював Львів”. Можливо, буде додатковий антураж та реквізит. Команди вирушають на «полювання».

За цей час в ресторані відбуваються перевірки та налагодження звуку для вечірнього виступу гуртів. Коли команди повертаються до залу, вони мають час підготуватися до своїх тві-окупаційних презентацій.

В цей час проходять різноманітні конкурси: конкурс окупаційних twіршів, презентації проектів в межах «140 секунд окупації уваги» (раніше «140 секунд слави»), парад та конкурси стилізованих та реконструйованих військових костюмів.

Далі команди презентують свої тві-окупаційні сюжети, де відео слугує фоном. Після визначення переможців, лауреатів та домінантів, виступи музичних гуртів та сейшини діджеїв Львова.

Протягом зустрічі відбудуться також багаточисельні майстер-класи та виступи середньовічного танцю, володіння зброєю, вогняних та інші екзотичних видовищ.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ