Ми у Facebook
15.07.2010, 13:45

Рівняни скаржаться на якість мобільних телефонів

Найчастіше рівняни скаржаться на якість послуг та товарів. Причому лідирують у “чорному списку” кабельне телебачення та мобільні телефони.
За словами начальника управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Євгенії Мосіюк, за шість місяців цього року в управління надійшло 642 звернення громадян. Зокрема на якість продуктів харчування поскаржилися 45 громадян. У п’яти випадках скарга стосувалася якості продуктів у закладах громадського харчування.

— Нам доволі рідко вдається вилучити, наприклад, прострочений товар після заяви споживача, адже згідно із законодавством ми можемо виходити на перевірку після дозволу Держспоживстандарту України, а це — через 10-15 днів після отримання скарги, — запевнила начальник управління.

Майже у шість разів більше скарг (293) стосувалося якості непродовольчих товарів.
— Зі скаргами на неякісні мобільні телефони до нас приходять практично щодня, — каже Євгенія Мосіюк. — До того ж головним чином тому, що люди не знають своїх прав та самі дозволяють себе ошукати.

А от серед лідерів у сфері надання послуг — ЖКП та кабельне телебачення.
— Скарги на ці дві галузі разом складають майже половину усіх заяв споживачів. Головна проблема у тому, що громадяни не можуть просто піти до іншого оператора кабельного телебачення, адже він у Рівному один, — запевняє пані Мосіюк.






На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна

Нерухомість


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ