Ми у Facebook
26.07.2010, 16:45

Масштабна інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 побила всі рекорди

Інтернет-кампанія трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному, яку проводила компанія "УКРНЕТ", відзначилась рекордними медіамасштабами. Її охоплення склало біля 70 відсотків місячної аудиторії Uaнету, а загальна кількість банеропоказів перевищила 120 млн.
Інтернет-кампанія тривала місяць — з 8 червня до 11 липня. Як інструмент використовувались банери, що анонсували ефіри ЧС-2010 на Першому Національному, з вказівкою матчу, дати та часу трансляції.
У рамках рекламної кампанії "УКРНЕТ" сформував пул із 70 найбільших інтернет-ресурсів. До нього увійшли портал bigmir)net, погодний сервіс gismeteo.ua, найбільші сайти новин та ресурси ділової тематики (podrobnosti.ua, rbc.ua, unian.net, focus.ua, delo.ua і т.д.), спортивні сайти (football.ua, dynamo.kiev.ua, terrikon.dn.ua, sport.ua, ua-football.com.ua, profootball.com.ua, dynamomania.com.ua, sport.segodnya.ua, fanat.ua, sportoboz.ua) тощо. Власні площадки "УКРНЕТ", які були задіяні в кампанії, забезпечили чверть показів.
Загальна кількість контактів по кампанії перевищила 120 млн. Охоплення аудиторії за місяць склало 8,5 млн унікальних користувачів Інтернету (це близько 70 відсотків місячної аудиторії Uaнету), за день — половину добової аудиторії Інтернету.
Реалізована "УКРНЕТом" рекламна кампанія встановила рекорд на ринку інтернет-реклами, забезпечивши безпрецедентне охоплення аудиторії.
У червні-липні 2010 р.*, коли проводилась реклама трансляцій ЧС-2010 в Інтернеті, зросла активність переглядів Першого Національного молодою аудиторією віком 25-44 роки, що проживає в містах із населенням більше 50 тисяч осіб. Така аудиторія вважається найбільш інноваційною та важкодоступною для телеканалів. В Інтернеті її частка переважаюча — 47 відсотків.
Показники перегляду Першого Національного цією групою людей, зокрема в результаті реалізованої в Інтернеті промо-кампанії, зросли: середнє значення Aff% — на 13%, rat% — на 6%, shr% — на 2%. У період трансляцій ЧС-2010 ця аудиторія дивилась Перший Національний канал активніше, ніж в аналогічний період 2008 року під час ексклюзивних трансляцій Євро-2008, коли промо в Інтернеті не проводилось.

* Показники вірні для періоду з 01.06 по 11.07.2010, який включав у себе і період трансляцій ЧС-2010 на Першому Національному.

Довідка.
Національному інтернет-порталу UKR.NET (www.ukr.net) 6 років. На сьогодні він є найпопулярнішим та найбільш упізнаваним порталом серед українських інтернет-користувачів — його знає кожен другий український користувач Мережі (за даними дослідження InMind).
Денна аудиторія (українських інтернет-користувачів) UKR.NET переважає аудиторію будь-якого іншого українського інтернет-порталу практично вдвічі. UKR.NET також є порталом із високим рівнем лояльності — кількість лояльних користувачів UKR.NET у 2,5 раза більша за аудиторію інших українських інтернет-порталів.
На порталі UKR.NET зібрано оптимальний набір найпопулярніших та найбільш запитуваних багатьма українськими користувачами сервісів: новини, пошта, погода, каталог інтернет-магазинів, персональний сервіс закладок та ін.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ