Рівненські фахівці радять бути пильними при виборі туристичної путівки
До речі, слід бути пильними й охочим відпочити й у готелях Рівненщини. Адже, за словами начальника управління, з 12 готелів області, які перевірили інспектори, лише п’ять мають сертифікати. Решта ж сім - несертифіковані.
- Четверо, щоправда, вже отримали необхідні документи, а три - досі ні, – каже пані Мосіюк. – Ми заборонили цим готелям надавати послуги, проінформували всі служби й плануємо вийти на повторну перевірку.
Проте проблемі з неякісними послугами краще запобігти, аніж потім боротися із наслідками, запевняє Євгенія Мосіюк.
- Коли ви прийшли в туристичну агенцію, зверніть увагу хто суб’єкт господарювання, чи є вивіска, куточок споживача з відповідними документами, - радить пані Євгенія. - Працівник агенції повинен надати інформацію про транспортний засіб, яким будуть вас перевозити на місце відпочинку. Адже дуже часто говориться про комфортабельний автобус, а везуть зовсім іншим – старим, без кондиціонера та інших зручностей. Не менш важливо отримати підтвердження характеристик готелю, тобто в агенції вам мають представити копії документів про його відповідність типу (зірки), а також про види та способи харчування. Обов’язково туристична агенція має видати туристу, який вирушає за кордон, пам’ятку з інформацією про особу, до якої можна пред’явити претензії, якщо приїхали на місце, а там зовсім не те, що обіцяли. Також агенція повинна видати пам’ятку з телефонами найближчих управлінь або дипломатичних установ, в яких вам зможуть допомогти у випадку виникнення проблем.
Утім, якщо ви приїхали на місце, а там, на жаль, зовсім не ті умови, на які ви сподівались, не варто опускати руки.
- Коли таке все ж сталося, два або три споживачі мають скласти акт претензію і обов’язково залучити до її підписання представника адміністрації готелю. Якщо він відмовляється, це потрібно зафіксувати на акті-претензії й залишаєте її у нього на столі. Також акт-претензію й заяву слід відіслати туроператору, в якого купували путівку. Якщо вам не йдуть на зустрічі (не повертають кошти за неякісно надану послугу) – пишіть заяву до нас в управління, - радить пані Мосіюк.
Втім, за словами начальника управління, найкращим захистом проти обману є власна пильність, тому обов’язково уважно перечитуйте й уточнюйте незрозумілі моменти в договорі, який підписуєте з туристичною агенцією.
Які товари не підлягають обміну і поверненню: що у новому переліку
Кабмін затвердив Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню).
переглядів: 140
Тлумачення снів: що означають вода, політ і падіння уві сні
Значення снів завжди цікавило людство, адже сни нерідко викликають емоції, які ми переносимо в реальне життя. Вони можуть тішити, лякати або навпаки — надихати.
переглядів: 155
У McDonald's замість пластикових трубочок з'являться паперові
Відома мережа фаст-фудів McDonald's в Україні робить крок до екологічності. Компанія оголосила про заміну пластикових трубочок на паперові у всіх своїх ресторанах.
переглядів: 218
Як звичайна сода може покращити вашу шкіру та волосся: секрети краси
Сьогодні домашні процедури стають все більш популярними, оскільки люди розуміють, що зовсім не обов'язково витрачати величезні суми в салонах краси, доглядати за своєю шкірою і волоссям цілком можна і за допомогою вельми економічних натуральних засобів - таких, як сода.
переглядів: 234
Ситно і смачно: швидкий рецепт сніданку в булочці
Швидкий і смачний сніданок: соковиті й ароматні овочі з перепелиними яйцями та моцарелою, запечені в булочці.
переглядів: 1143