Ми у Facebook
30.07.2010, 17:03

Рівненські фахівці радять бути пильними при виборі туристичної путівки

Аби провести відпустку на найвищому рівні, чимало рівнян звертаються у різноманітні туристичні агенції. Менеджер в офісі запевняє: усе буде саме так, як написано в брошурі, нерідко насправді бачимо дещо інші умови. І хоч цьогоріч подібних скарг в управління у справах захисту прав споживачів ще не надходило, професіонали радять не втрачати пильність.
Неправдива інформація про місце відпочинку - найрозповсюдженіше з порушень, які виявляють управлінці у рівненських туристичних агенціях. Та й стосується це поїздок не лише на закордонні курорти. Так, за словами начальника управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Євгенії Мосіюк, минулоріч управління представляло у суді інтереси туристки, яка приїхала на відпочинок у с. Затока Одеської області. Проте умови проживання виявилися не такими, як обіцяли спершу. Суд вирішив справу на користь споживача й повернули жінці вартість путівки.

До речі, слід бути пильними й охочим відпочити й у готелях Рівненщини. Адже, за словами начальника управління, з 12 готелів області, які перевірили інспектори, лише п’ять мають сертифікати. Решта ж сім - несертифіковані.

- Четверо, щоправда, вже отримали необхідні документи, а три - досі ні, – каже пані Мосіюк. – Ми заборонили цим готелям надавати послуги, проінформували всі служби й плануємо вийти на повторну перевірку.

Проте проблемі з неякісними послугами краще запобігти, аніж потім боротися із наслідками, запевняє Євгенія Мосіюк.

- Коли ви прийшли в туристичну агенцію, зверніть увагу хто суб’єкт господарювання, чи є вивіска, куточок споживача з відповідними документами, - радить пані Євгенія. - Працівник агенції повинен надати інформацію про транспортний засіб, яким будуть вас перевозити на місце відпочинку. Адже дуже часто говориться про комфортабельний автобус, а везуть зовсім іншим – старим, без кондиціонера та інших зручностей. Не менш важливо отримати підтвердження характеристик готелю, тобто в агенції вам мають представити копії документів про його відповідність типу (зірки), а також про види та способи харчування. Обов’язково туристична агенція має видати туристу, який вирушає за кордон, пам’ятку з інформацією про особу, до якої можна пред’явити претензії, якщо приїхали на місце, а там зовсім не те, що обіцяли. Також агенція повинна видати пам’ятку з телефонами найближчих управлінь або дипломатичних установ, в яких вам зможуть допомогти у випадку виникнення проблем.

Утім, якщо ви приїхали на місце, а там, на жаль, зовсім не ті умови, на які ви сподівались, не варто опускати руки.

- Коли таке все ж сталося, два або три споживачі мають скласти акт претензію і обов’язково залучити до її підписання представника адміністрації готелю. Якщо він відмовляється, це потрібно зафіксувати на акті-претензії й залишаєте її у нього на столі. Також акт-претензію й заяву слід відіслати туроператору, в якого купували путівку. Якщо вам не йдуть на зустрічі (не повертають кошти за неякісно надану послугу) – пишіть заяву до нас в управління, - радить пані Мосіюк.

Втім, за словами начальника управління, найкращим захистом проти обману є власна пильність, тому обов’язково уважно перечитуйте й уточнюйте незрозумілі моменти в договорі, який підписуєте з туристичною агенцією.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ