Рівненські фахівці радять бути пильними при виборі туристичної путівки
До речі, слід бути пильними й охочим відпочити й у готелях Рівненщини. Адже, за словами начальника управління, з 12 готелів області, які перевірили інспектори, лише п’ять мають сертифікати. Решта ж сім - несертифіковані.
- Четверо, щоправда, вже отримали необхідні документи, а три - досі ні, – каже пані Мосіюк. – Ми заборонили цим готелям надавати послуги, проінформували всі служби й плануємо вийти на повторну перевірку.
Проте проблемі з неякісними послугами краще запобігти, аніж потім боротися із наслідками, запевняє Євгенія Мосіюк.
- Коли ви прийшли в туристичну агенцію, зверніть увагу хто суб’єкт господарювання, чи є вивіска, куточок споживача з відповідними документами, - радить пані Євгенія. - Працівник агенції повинен надати інформацію про транспортний засіб, яким будуть вас перевозити на місце відпочинку. Адже дуже часто говориться про комфортабельний автобус, а везуть зовсім іншим – старим, без кондиціонера та інших зручностей. Не менш важливо отримати підтвердження характеристик готелю, тобто в агенції вам мають представити копії документів про його відповідність типу (зірки), а також про види та способи харчування. Обов’язково туристична агенція має видати туристу, який вирушає за кордон, пам’ятку з інформацією про особу, до якої можна пред’явити претензії, якщо приїхали на місце, а там зовсім не те, що обіцяли. Також агенція повинна видати пам’ятку з телефонами найближчих управлінь або дипломатичних установ, в яких вам зможуть допомогти у випадку виникнення проблем.
Утім, якщо ви приїхали на місце, а там, на жаль, зовсім не ті умови, на які ви сподівались, не варто опускати руки.
- Коли таке все ж сталося, два або три споживачі мають скласти акт претензію і обов’язково залучити до її підписання представника адміністрації готелю. Якщо він відмовляється, це потрібно зафіксувати на акті-претензії й залишаєте її у нього на столі. Також акт-претензію й заяву слід відіслати туроператору, в якого купували путівку. Якщо вам не йдуть на зустрічі (не повертають кошти за неякісно надану послугу) – пишіть заяву до нас в управління, - радить пані Мосіюк.
Втім, за словами начальника управління, найкращим захистом проти обману є власна пильність, тому обов’язково уважно перечитуйте й уточнюйте незрозумілі моменти в договорі, який підписуєте з туристичною агенцією.

Як зберегти свіжість хліба надовго

Свіжоспечений хліб із рум’яною скоринкою та ніжною, м’якою м’якушкою — справжня гастрономічна розкіш. Білий, житній чи зерновий — кожен має своїх поціновувачів. Та скільки разів ми стикалися з розчаруванням, коли вже наступного дня хліб ставав твердим і сухим?
переглядів: 300
П’ять простих налаштувань, які допоможуть смартфону працювати довше

Ми живемо в епоху, коли смартфон — не просто засіб зв’язку, а особистий помічник, навігатор, розважальний центр і навіть кишеньковий офіс.
переглядів: 305
Як розписати писанку: інструменти, техніка, орнамент

Розпис писанки — це не просто творчий процес. Це глибоке занурення у власне "я", спосіб осмислення світу і форма збереження культурної спадщини. Писанка — це не лише великодній символ, а живий код української нації, в якому переплітаються естетика, духовність і історична пам’ять.
переглядів: 305
Компенсація для роботодавців: як отримати підтримку за працевлаштування молоді

Роботодавці в Україні мають можливість отримати фінансову компенсацію за працевлаштування молодих фахівців. Про це повідомляє Державна служба зайнятості. Ініціатива спрямована на підтримку бізнесу та створення додаткових можливостей для молоді, яка лише починає свій професійний шлях.
переглядів: 328
Як перевірити масло вдома: кілька простих рецептів

Вершкове масло — постійний гість на кухні багатьох українських родин. Його цінують не лише за універсальність у приготуванні страв, а й за поживні властивості.
переглядів: 227