Рівненські фахівці радять бути пильними при виборі туристичної путівки
До речі, слід бути пильними й охочим відпочити й у готелях Рівненщини. Адже, за словами начальника управління, з 12 готелів області, які перевірили інспектори, лише п’ять мають сертифікати. Решта ж сім - несертифіковані.
- Четверо, щоправда, вже отримали необхідні документи, а три - досі ні, – каже пані Мосіюк. – Ми заборонили цим готелям надавати послуги, проінформували всі служби й плануємо вийти на повторну перевірку.
Проте проблемі з неякісними послугами краще запобігти, аніж потім боротися із наслідками, запевняє Євгенія Мосіюк.
- Коли ви прийшли в туристичну агенцію, зверніть увагу хто суб’єкт господарювання, чи є вивіска, куточок споживача з відповідними документами, - радить пані Євгенія. - Працівник агенції повинен надати інформацію про транспортний засіб, яким будуть вас перевозити на місце відпочинку. Адже дуже часто говориться про комфортабельний автобус, а везуть зовсім іншим – старим, без кондиціонера та інших зручностей. Не менш важливо отримати підтвердження характеристик готелю, тобто в агенції вам мають представити копії документів про його відповідність типу (зірки), а також про види та способи харчування. Обов’язково туристична агенція має видати туристу, який вирушає за кордон, пам’ятку з інформацією про особу, до якої можна пред’явити претензії, якщо приїхали на місце, а там зовсім не те, що обіцяли. Також агенція повинна видати пам’ятку з телефонами найближчих управлінь або дипломатичних установ, в яких вам зможуть допомогти у випадку виникнення проблем.
Утім, якщо ви приїхали на місце, а там, на жаль, зовсім не ті умови, на які ви сподівались, не варто опускати руки.
- Коли таке все ж сталося, два або три споживачі мають скласти акт претензію і обов’язково залучити до її підписання представника адміністрації готелю. Якщо він відмовляється, це потрібно зафіксувати на акті-претензії й залишаєте її у нього на столі. Також акт-претензію й заяву слід відіслати туроператору, в якого купували путівку. Якщо вам не йдуть на зустрічі (не повертають кошти за неякісно надану послугу) – пишіть заяву до нас в управління, - радить пані Мосіюк.
Втім, за словами начальника управління, найкращим захистом проти обману є власна пильність, тому обов’язково уважно перечитуйте й уточнюйте незрозумілі моменти в договорі, який підписуєте з туристичною агенцією.

Паркомісця для людей з інвалідністю: Кабмін посилює відповідальність для порушників

25 червня Кабінет Міністрів України схвалив законопроєкт, який посилює відповідальність за незаконне паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю. Очікується, що незабаром документ буде переданий на розгляд Верховної Ради.
переглядів: 241
Як оформити закордонний паспорт: покрокова інструкція для громадян України

Оформлення закордонного паспорта в Україні — це послуга, яку може отримати кожен громадянин за власним бажанням. Такий паспорт дозволяє українцям подорожувати за межі країни, а також є необхідним документом для візових оформлень, переїзду, навчання чи роботи за кордоном.
переглядів: 598
Акріс Агро (група АSТ) запровадила безкоштовні пасажирські перевезення для своїх пайовиків на Рівненщині

З червня цього року в Рівненській області запрацював безкоштовний громадський автобус для пайовиків агрокомпанії Акріс Агро в рамках соціальної програми «Акріс Агро – Турбота». Транспорт переміщає пасажирів по маршруту «Дермань – Здолбунів» та «Здолбунів – Дермань» Здолбунівського району Рівненської області.
переглядів: 342
Формати кавових точок у 2025: стаціонар, to go, кавомобілі — що обрати?

Ринок кави в Україні стрімко розвивається, а попит на якісну каву поза домом зростає щороку. Водночас змінюються й очікування споживачів: сьогодні для клієнта важлива не лише якість напою, а й зручність, швидкість, атмосфера. Тому підприємцям, які планують запуск кавового бізнесу, варто зважити на різні формати кавових точок, які будуть актуальними у 2025 році.
переглядів: 219
Телевізори LG: як OLED та QNED технології змінюють уявлення про якість зображення

У світі телевізорів якість зображення завжди була на першому місці. Із розвитком технологій ми стали свідками революції в області дисплеїв, а телевізори LG із використанням передових технологій OLED та QNED повністю перевернули уявлення про зображення і зробили перегляд телевізійного контенту захоплюючим. Як вдалося зробити його більш яскравим, контрастним та реалістичним і змінити відношення до телебачення? Подробиці читайте в нашій статті.
переглядів: 238