Ми у Facebook
10.08.2010, 16:21

Пісню "Исповедь любви" Тетяни Ширко мав виконувати… Степан Гіга

Успіх костопільчанки Тетяни Ширко на співочому конкурсі "Нова хвиля" став справжнім вибухом. Новини з Юрмали тримали в напруженні рівнян увесь минулий тиждень. По гарячих слідах перший продюсер та "хрещений батько" Тетяни Сашко Невже поспілкувався з рівнянами під час web-конференції на сайті "Рівненської газети".
Композитор розповів ексклюзивні подробиці створення пісні "Исповедь любви" та стосунки Тетяни з продюсером Олегом Чорним.

— Сашку, ви знаєте Таню з дитинства?

— Вона виросла на моїх очах. Адже я співпрацював з її батьком Володимиром Ширком. Мама Тетяни теж неперевершена вокалістка. У 2001 році ми навіть записали альбом українських пісень. А Таня дуже любила співати з раннього дитинства. Вчила пісні Вітні Хьюстон, закривалась у кімнаті і співала, співала. Як бачимо, її старання дали свій результат.

— Як починалась ваша співпраця? Якою тоді була майбутня зірка?
— Таня багато працювала на собою. А у 2005 році брала участь у конкурсі "Я хочу бути зіркою", співала з Євгенією Власовою. Брала навіть ті ноти, які Власова не могла. А два роки тому батько мало не в останній момент надіслав демозаписи на відбір "Нової хвилі". Записувались тоді вони у костопільського звукорежисера Андрія Зданюка. Їх запросили в Київ. Але потрібна була авторська естрадна пісня. Володимир прибіг до мене. Я знайшов нашу з Миколою Орешком пісню "Сповідь кохання", яка написана була для Степана Гіги. Таня спробувала її заспівати. І ми зрозуміли — це те, що треба.

— То пісня спочатку була українською?

— Так. Миколі довелося швидко її перекладати. А ще ми скоротили її — викинули куплет, який був написаний саме під Гігу. Та й перед тим, як затвердити остаточний варіант, немало попрацювали на Nelly Studio зі звукорежисером Сергієм Попиком. Навіть для фонограми оркестр записували. А потім ще й на конкурсі на вимогу режисерів її скоротили ще раз.

— Ви двічі брали участь у відборі на "Нову хвилю". Не опускалися руки, коли вперше не пройшли?

— Коли вперше виступали на кастингу в Києві, режисер-поставновник "Нової хвилі" Олександр Ревзін сказав, що заради однієї Тані варто було відвідати українську столицю. Здивувала вона журі у Москві. Уявіть собі, три дні відбору. Таня серед інших учасниць виходить на сцену і каже "Доброго дня!" А ніхто не розуміє. Виручив усміхнений Ревзін: "Я переведу. Она поздоровалась". Втім, коли Тетяна заспівала — це вже не мало значення. Усі встали і зааплодували. Але члени журі зважили на юний вік і попросили почекати рік. І справді, зараз розумію — тоді Таня не була ще готова психологічно. Інша справа цього разу.

— Важко було Тані в Юрмалі? Вона де-факто повторила успіх Тіни Кароль.
— Усіх учасників конкурсу більше тижня готували до фіналу. Там панувала дуже чудова атмосфера. Я назвав би це піонерським табором, адже зірки і молоді виконавці вільно спілкувалися. Вчились одне в одного. Таня вільно себе вела перед телекамерою, вправно давала інтерв’ю. Дуже змінилась, я навіть не повірив одразу в те, що це наша Таня. Її талант зауважив навіть відомий композитор Раймонд Паулс.

— Олег Чорний відомий скандальними розривами контрактів з попередніми учасниками "Нової хвилі" Тіною Кароль та "Барселоною". Ті навіть його тираном називали. Таня не боялась співпрацювати з ним?

— Це все нісенітниці. Ми з Олегом знайомі вже не перший рік. Він дуже добра і щира людина. Дуже допомагає молодим виконавцям. Втім, він не підписує з ними величезних складних контрактів, старається співпрацювати насамперед на засадах людяності. Можливо, через те й розплачується. Хоча… Всяке буває. Коментувати ті скандали не хочеться. Кожен сам свій шлях обирає. От, наприклад, хто зараз знає, де після розриву з Олегом дует "Барселона"?
Для Тані Олег став тією підтримкою, якої дуже не вистачало. І успіх у Юрмалі — багато в чому заслуга продюсера. Він по-батьківськи їй допомагав і допомагає. Особливо зараз, коли успіх треба закріпити новими композиціями, концертами та кліпами. Це розуміє і сама Тетяна, тому працює без відпочинку.

— Таня зробила вашу пісню суперпопулярною. Чи стало це поштовхом для вас, готові працювати з подвійною енергією?
— Я до того й працював з відомими виконавцями у різних іпостасях. І як аранжувальник, і як автор, і як композитор. Наприклад, з відомими виконавцями шансону. Проте успіх Тані Ширко став справжнім вибухом. Тепер їй пропонують композиції багато авторів. Проте ми співпрацюватимемо і надалі. Зокрема невдовзі світ побачать ще декілька композицій. Ми маємо свої переваги. Адже пісня "Сповідь кохання" стала відома завдяки трьом складовим — гарному голосу, хорошим віршам та вдалій музиці. А багато теперішніх авторів не можуть передати необхідну глибину композиції і зробити її народним хітом.

— На вашу думку, є у Рівному достойні молоді виконавці? Чого їм не вистачає для успіху?
— Звичайно, є. Проте їм треба багато працювати над собою. Пробуватись у різних творчих конкурсах. Багато з них потребують підтримки вправних продюсерів, композиторів. Успіх — це насамперед талант помножений на працю. Без цього ніяк. Будемо надалі підтримувати молодих виконавців, можливо, навіть конкурс у нашій області проведемо.





На правах реклами