Ми у Facebook
15.09.2010, 17:11

Ревізори КРУ виявили порушення у Володимирецькій райлікарні

На понад півмільйона гривень порушень виявила у Володимирецькій ЦРЛ ревізія КРУ, яка проводилася в рамках контролю за виконанням районного бюджету. Втрати фінансових і матеріальних ресурсів з цієї суми становлять 338 тисяч гривень.
У ході контрольного заходу ревізори зафіксували, що численні порушення при плануванні потреби в бюджетних коштах на утримання закладу зумовили до завищення бюджетних асигнувань на 330,6 тис. гривень, з яких, 219,6 тисячі - профінансовано. Про це OGO.ua повідомили у прес-службі КРУ в Рівненській області.

Для прикладу, обраховуючи потребу в бюджетних коштах на 2008 – 2010 роки взято за основу завищену ставку збору на обов’язкове державне пенсійне страхування на заробітну плату працюючих інвалідів (замість 4% - 33,2%). Відповідно, кошторисні призначення трьох бюджетних років завищено на 213 тисяч гривень. Як результат, на утримання лікарні з районного бюджету було виділено на 102 тис. гривень більше. На час ревізії 111 тис. гривень, передбачених на утримання закладу, у кошторисі 2010 року ще не було профінансовано і тому на вказану суму для лікарні зменшено асигнування.

Через порушення законодавства з оплати праці лікарня зазнала збитків на 21 тисячу гривень. Зокрема, у ревізійному періоді окремим працівникам лікарні без проведення атестації робочих місць встановлювалась і відповідно виплачувалась надбавка за шкідливі та важкі умови праці. Бухгалтерією не здійснювався перерахунок відпускних працівникам, які відкликались із щорічних відпусток, що призвело до переплати заробітної плати. В окремих випадках здійснювалась оплата за фактично невиконану роботу тощо.

У ході інвентаризації ревізори виявили на території медичного закладу не обліковані будівлі і встановили лишки матеріальних цінностей. Як наслідок, занижено вартість активів майже на 73 тис. гривень.

За матеріалами ревізії п’ять посадових осіб лікарні притягнуто до адміністративної відповідальності. Про результати проінформовано прокуратуру області.





На правах реклами