Ми у Facebook
09.10.2010, 16:28

Чи потрібно прогрівати двигун?

Прогрівати чи не прогрівати двигун? Ну звичайно, краще за все не їздити на холодному двигуні, краще прогріти, причому не тільки двигун, але й коробку передач і диференціал.
Це завжди роблять спортсмени перед заїздом. Але! Прогрів на холостих обертах негативно позначається в тому плані, що:
- закоксовуются кільця й мастильні канали;
- втрачається час;
- забруднюється навколишнє середовище!
Саме з цієї причини, за вимогами екологів у посібнику користувача сказано, що можна починати рух одразу після заведення двигуна. У благополучній і багатій Західній Європі набагато більше й реально думають про свою екологію. Ремонт двигуна “колись там”, може, й не відбудеться, тим більше, що через 5 років автомобіль все одно піде на металолом або виїде в Східну Європу.
На середніх обертах під навантаженням прогрів відбувається швидше й “правильніше”. Виходячи з цих міркувань, розумним компромісом буде наступне: не варто зриватися як божевільний, тільки завівши з півоберта мотор, але й не треба стояти 15 хвилин, задимлюючи небо. Заведіть двигун, почекайте хвилинку-другу, за цей час ви зручно сядете, пристебнетеся, увімкнете магнітолу, налаштуєте музику і, якщо бажаєете, закурите. Після цього можна рушати, не вкладаючи стрілку тахометра одразу в червону зону, а тримаючи середні оберти протягом кілометра-другого, поки стрілка температури не ввійде в робочу зону.

Джерело tosacar.ru





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ