25.10.2010, 15:45
Плюси й мінуси низькопрофільних шин
Почнемо з плюсів. Низькопрофільні шини з’явилися, тому що сучасні автомобілі стали швидшими й потужнішими.
Такій машині потрібні більш ефективні гальма й краще зчеплення з дорогою. Розміри гальмового диска обмежені розмірами обода колеса. Просто збільшити діаметр обода без зміни зовнішнього діаметра шини не можна — у ній виявиться недостатньо повітря. Тому слідом за зменшенням профілю йде збільшення ширини покришки, внаслідок чого збільшується точка контакту з поверхнею.
Низькопрофільна гума призначена для швидкісних автомобілів. Навіть малюнок протектора в таких шин часто нагадує такий на гоночних автомобілях. "Тонкі" покришки відрізняються від стандартних не тільки високими швидкісними характеристиками, але й кращим зчепленням з дорогою, особливо при "активному" проходженні поворотів і віражів за рахунок досить м’якого каркаса шини. Менше розгойдування, більш високий ступінь опору бічному відведенню і, як наслідок, краща стійкість і керованість автомобіля — це переваги низького профілю. Та й при гальмуванні такий тип шини кращий.
Мінуси низькопрофільних шин. По-перше, короткий термін служби самої покришки, особливо на наших дорогах. По-друге, доведеться пожертвувати комфортом їзди та ресурсом підвіски і деяких деталей ходової частини. Незалежно від складу гуми автомобіль стане жорсткіше реагувати на всі недоліки дорожнього полотна. На вибоїнах колесо менше амортизує удар. Чим нижчий профіль, тим гірше покришка відпрацьовує нерівності і тим сильніша йде віддача на елементи підвіски. Крім того, широка низькопрофільна гума видає більше шуму при їзді, тому що пляма контакту між шиною і дорогою значно більша, ніж у стандартної покришки. А якщо на вашій машині відсутній гідропідсилювач, то при обертанні керма на місці вам доведеться попотіти, адже воно стане важчим.
Купуючи шини, варто враховувати ті умови, в яких буде відбуватися експлуатація. Якість вітчизняного дорожнього покриття (особливо по весні) не витримує ніякої критики. Ямами, тріщинами й глибокою колією нікого не здивуєш. Лише у великих містах ситуація стає дещо кращою.
Якщо вам часто доводиться їздити за місто по розбитих трасах, то радимо придивитися до високопрофільних шин. Надійність і витривалість важливіші за високу швидкість та ефектний зовнішній вигляд. Повірте, пробити низькопрофільну покришку і навіть розколоти литий диск у невеликій ямі — дуже просто. А наслідки можуть бути поганими. Не забувайте й про особливості шиномонтажу. Якщо в столичному регіоні й великих містах майстерні в більшості випадків мають сучасне устаткування, то, якщо ви опинитеся на обласній трасі, далеко не кожний автосервіс візьметься за ремонт колеса. Верстатам старого зразка найчастіше не під силу впоратися з сучасними швидкісними покришками.
Джерело tosacar.ru
Низькопрофільна гума призначена для швидкісних автомобілів. Навіть малюнок протектора в таких шин часто нагадує такий на гоночних автомобілях. "Тонкі" покришки відрізняються від стандартних не тільки високими швидкісними характеристиками, але й кращим зчепленням з дорогою, особливо при "активному" проходженні поворотів і віражів за рахунок досить м’якого каркаса шини. Менше розгойдування, більш високий ступінь опору бічному відведенню і, як наслідок, краща стійкість і керованість автомобіля — це переваги низького профілю. Та й при гальмуванні такий тип шини кращий.
Мінуси низькопрофільних шин. По-перше, короткий термін служби самої покришки, особливо на наших дорогах. По-друге, доведеться пожертвувати комфортом їзди та ресурсом підвіски і деяких деталей ходової частини. Незалежно від складу гуми автомобіль стане жорсткіше реагувати на всі недоліки дорожнього полотна. На вибоїнах колесо менше амортизує удар. Чим нижчий профіль, тим гірше покришка відпрацьовує нерівності і тим сильніша йде віддача на елементи підвіски. Крім того, широка низькопрофільна гума видає більше шуму при їзді, тому що пляма контакту між шиною і дорогою значно більша, ніж у стандартної покришки. А якщо на вашій машині відсутній гідропідсилювач, то при обертанні керма на місці вам доведеться попотіти, адже воно стане важчим.
Купуючи шини, варто враховувати ті умови, в яких буде відбуватися експлуатація. Якість вітчизняного дорожнього покриття (особливо по весні) не витримує ніякої критики. Ямами, тріщинами й глибокою колією нікого не здивуєш. Лише у великих містах ситуація стає дещо кращою.
Якщо вам часто доводиться їздити за місто по розбитих трасах, то радимо придивитися до високопрофільних шин. Надійність і витривалість важливіші за високу швидкість та ефектний зовнішній вигляд. Повірте, пробити низькопрофільну покришку і навіть розколоти литий диск у невеликій ямі — дуже просто. А наслідки можуть бути поганими. Не забувайте й про особливості шиномонтажу. Якщо в столичному регіоні й великих містах майстерні в більшості випадків мають сучасне устаткування, то, якщо ви опинитеся на обласній трасі, далеко не кожний автосервіс візьметься за ремонт колеса. Верстатам старого зразка найчастіше не під силу впоратися з сучасними швидкісними покришками.
Джерело tosacar.ru

Категорія: Новини > Життя
Автор: Переглядів: 3613Інші статті рубрики:
Вижити у пеклі полону: історія Івана з Рівненщини, який повернувся після дев’яти місяців катувань

Йому всього 22. Але досвіду, болю і мужності вистачило б на кілька життів. Іван, боєць 61 батальйону тероборони 104 окремої бригади «Горинь», із села Олександрія, що на Рівненщині, знає, що таке пекло. У буквальному сенсі.
переглядів: 251
У Рівному виступить ансамбль BAROCCOPLUS

Побачення із слухачами має відбутися у Парку ім. Т.Г. Шевченка, в піцерія «На гірці»
переглядів: 245
росіяни обстріляли Суми: рятувальники повідомляють про загиблих (+ВІДЕО)

В одному з районів міста снаряд влучив у дорожнє покриття. Рятувальники повідомили про трьох загиблих та 16 поранених.
переглядів: 255
Україну перетинатиме холодний атмосферний фронт: як зміниться погода

В зоні його діяльності йтимуть грозові дощі, можливий подекуди град та шквали.
переглядів: 275
Ворог сьогодні поцілив по центру Сум: що відомо про постраждалих

Попередньо, є постраждалі. На місці влучання вщент згоріли два автомобілі.
переглядів: 301