Ми у Facebook
25.10.2010, 15:45

Плюси й мінуси низькопрофільних шин

Почнемо з плюсів. Низькопрофільні шини з’явилися, тому що сучасні автомобілі стали швидшими й потужнішими.
Такій машині потрібні більш ефективні гальма й краще зчеплення з дорогою. Розміри гальмового диска обмежені розмірами обода колеса. Просто збільшити діаметр обода без зміни зовнішнього діаметра шини не можна — у ній виявиться недостатньо повітря. Тому слідом за зменшенням профілю йде збільшення ширини покришки, внаслідок чого збільшується точка контакту з поверхнею.

Низькопрофільна гума призначена для швидкісних автомобілів. Навіть малюнок протектора в таких шин часто нагадує такий на гоночних автомобілях. "Тонкі" покришки відрізняються від стандартних не тільки високими швидкісними характеристиками, але й кращим зчепленням з дорогою, особливо при "активному" проходженні поворотів і віражів за рахунок досить м’якого каркаса шини. Менше розгойдування, більш високий ступінь опору бічному відведенню і, як наслідок, краща стійкість і керованість автомобіля — це переваги низького профілю. Та й при гальмуванні такий тип шини кращий.

Мінуси низькопрофільних шин. По-перше, короткий термін служби самої покришки, особливо на наших дорогах. По-друге, доведеться пожертвувати комфортом їзди та ресурсом підвіски і деяких деталей ходової частини. Незалежно від складу гуми автомобіль стане жорсткіше реагувати на всі недоліки дорожнього полотна. На вибоїнах колесо менше амортизує удар. Чим нижчий профіль, тим гірше покришка відпрацьовує нерівності і тим сильніша йде віддача на елементи підвіски. Крім того, широка низькопрофільна гума видає більше шуму при їзді, тому що пляма контакту між шиною і дорогою значно більша, ніж у стандартної покришки. А якщо на вашій машині відсутній гідропідсилювач, то при обертанні керма на місці вам доведеться попотіти, адже воно стане важчим.

Купуючи шини, варто враховувати ті умови, в яких буде відбуватися експлуатація. Якість вітчизняного дорожнього покриття (особливо по весні) не витримує ніякої критики. Ямами, тріщинами й глибокою колією нікого не здивуєш. Лише у великих містах ситуація стає дещо кращою.

Якщо вам часто доводиться їздити за місто по розбитих трасах, то радимо придивитися до високопрофільних шин. Надійність і витривалість важливіші за високу швидкість та ефектний зовнішній вигляд. Повірте, пробити низькопрофільну покришку і навіть розколоти литий диск у невеликій ямі — дуже просто. А наслідки можуть бути поганими. Не забувайте й про особливості шиномонтажу. Якщо в столичному регіоні й великих містах майстерні в більшості випадків мають сучасне устаткування, то, якщо ви опинитеся на обласній трасі, далеко не кожний автосервіс візьметься за ремонт колеса. Верстатам старого зразка найчастіше не під силу впоратися з сучасними швидкісними покришками.

Джерело tosacar.ru





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини

03.06, 22:55 У Рівному ліквідували стихійні сміттєзвалища на кількох вулицях

03.06, 22:18 Що відбувається з цінами на яйця в Україні

03.06, 21:40 На кордоні з Угорщиною затримали чотирьох жителів Рівненщини, які намагалися незаконно виїхати до ЄС

03.06, 20:20 У Вараші фахівці мобільної амбулаторії провели медичне обстеження мешканців

03.06, 19:40 На Рівненщині працівників ТЦК підозрюють у примусовій мобілізації із застосуванням сили

03.06, 19:20 Пенсіонери можуть отримати 100% знижку на комунальні послуги: хто має на це право

03.06, 19:17 Вижити у пеклі полону: історія Івана з Рівненщини, який повернувся після дев’яти місяців катувань

03.06, 18:55 Дубровицька громада втратила ще одного Героя

03.06, 18:25 Рівненський рятувальник Ігор Михальчук призначений в.о. начальника ДСНС Тернопільщини

03.06, 18:07 Стабільна робота з гідною оплатою та бронюванням: підприємство в Оржеві шукає працівників