Перевізники заявляють, що їх "тероризують" контролюючі органи
Про це йдеться у зверненні Інформаційного відділу ГО "Спілка водіїв”.
У цих перевірках, зокрема, беруть участь працівники територіального управління Головавтотрансінспекції в м. Київ (ГАТІ), Державтоінспекції, прокуратури. За словами перевізників, їм стало відомо, що ці перевірки триватимуть з 6 грудня до 16 грудня та ініційовані транспортною прокуратурою м. Києва.
Згідно з розпорядженням транспортної прокуратури м. Києва, перевірки ініційовані для боротьби з нелегальними перевізниками. Натомість працівники ГАТІ складають акти на легальних перевізників, які мають всі визначені чинним законодавством документи для здійснення перевезень пасажирів та в повному обсязі сплачують податки до державного та місцевих бюджетів.
Перевізники стверджують, що працівники Головавтотрансінспекції повністю ігнорують вимоги Закону "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” та Закону "Про автомобільний транспорт”. За словами перевізників, інспектори Головавтотрансінспекції при здійсненні рейдових перевірок порушують низку вимог чинного законодавства України:
1. Не дотримуються строки проведення рейдових перевірок;
2. Рейдова перевірка здійснюється одним інспектором ГАТІ;
3. В направлені на перевірку не зазначають прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності якого здійснюється рейдова перевірка;
4. Не надають водіям копій посвідчень (направлень) на здійснення перевірки;
5. Відмовляються вносити записи до журналу реєстрації перевірок;
6. Не надають копії складених на перевізників актів про порушення законодавства про автомобільний транспорт.
Зі свого боку, працівники Державтоінспекції здійснюють перевірки технічного стану автобусів та забороняють їх експлуатацію, не маючи на це жодних підстав, адже своїми діями працівники ДАІ грубо порушують вимоги ст. 19 Конституції України, ст. 5 Закону України „Про міліцію”, наказу МВС № 534 від 13.10.2008 „Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації”.
На думку перевізників, усі ці перевірки більше схожі на цілеспрямований тиск на них для того, щоб задовольнити амбіції певних бізнес-груп. За інформацією підприємців, всі ці перевірки ніщо інше, як тиск на перевізників з метою примусити їх переїхати з стоянки заводу „Ленінська кузня” на стоянку Південної сторони залізничного вокзалу. Отже, можна припустити, що для досягнення цієї цілі, під виглядом боротьби з нелегальними перевізниками, а насправді для отримання чималих прибутків певна бізнес-структура використовує державні органи влади: транспортну прокуратуру м. Києва, Головавтотрансінспекцію м. Києва та ДАІ.
Таким чином, контролюючі органи своїми діями створюють передумови для того, щоб перевізники здійснювали відправлення свої автобусів з автостоянки на Південній стороні залізничного вокзалу м. Київ, адже на цій стоянці контролюючі органи не здійснюють перевірок підприємців. Підтвердженням цьому є те, що перевірки перевізників здійснюються виключно на стоянці заводу „Ленінська кузня”.
Слід звернути увагу на те, що більшість перевізників, чиї автобуси відправляються з стоянки заводу „Ленінська кузня”, є перевізниками, які здійснюють нерегулярні перевезення пасажирів. Згідно чинного законодавства України при здійсненні нерегулярних перевезень початкові та кінцеві зупинки, а також маршрут руху автобуса визначається замовником послуги. За таких обставин, ніхто, крім замовника послуги, не може примусити перевізника, який здійснює нерегулярні перевезення пасажирів, здійснювати відправлення, зупинки та прибуття автобусу в місцях не визначених замовником перевезень.
Тож підприємці-перевізники мають намір звернутись до вищих правоохоронних структур держави з вимогою негайно вжити всіх можливих засобів та дій, аби припинити неправомірні дії представників контролюючих органів.
2 лютого – Стрітення Господнє: що символізує це свято
Стрітення символізує початок кінця холодної зими і є останнім великим християнським святом перед Великоднім постом.
переглядів: 340
Реформа МСЕКів: до чого готуватися мешканцям Рівненщини?
Минулий, 2024-й, завершувався перемінами у медичній сфері, адже в Україні серйозно взялися за медико-соціальні експертні комісії, які встановлювали групу інвалідності. Тепер в Україні має бути усе інакше – представники державної системи анонсують усе нові і нові зміни.
переглядів: 100
Тариф на електроенергію, пенсії та військовий облік: що зміниться в лютому 2025
З 1 лютого 2025 року в Україні набирає чинності низка змін у фінансовій, соціальній, військовій та економічній сферах. Громадян очікують нові правила банківських переказів, зміни у штрафах для військовозобов’язаних, оновлення тарифів на електроенергію, новий податок на авто та коригування пенсійних виплат.
переглядів: 103
Як написати якісну наукову статтю: рекомендації фахівців
31 січня у онлайн режимі Науково-дослідним інститутом публічного права організовано та проведено міжнародний науково-практичний семінар: «Підготовка наукових публікацій здобувачами освітньо-наукового рівня (доктор філософії): актуальні питання сьогодення.
переглядів: 118
ВЛК для обмежено придатних: Верховна Рада пропонує нові терміни
Комітет Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки зареєстрував законопроект, який передбачає обов’язкове проходження повторного медичного огляду для громадян віком від 25 до 60 років, визнаних обмежено придатними до військової служби.
переглядів: 189