01.02.2011, 09:29
На якість товарів у 2010 найактивніше скаржилися мешканці півночі Рівненщини
Мобільні телефони, побутова техніка та взуття. Саме вони потрапили у “чорний” список Управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області.
За словами начальника управління Євгенії Мосіюк, скаржаться споживачі і на маленькі магазини, і на великі супермаркети.
- На якість взуття скарги надходили постійно. Їх було багато у 2007-2008 роках, у 2009 — значно менше, а у 2010 році — їх кількість знову зросла. На мою думку, пов’язано це і зі змінами в законодавстві, за якими на взуття зменшений термін гарантії. Раніше це було 45 діб, нині ж — 30, - каже пані Мосіюк. - До того ж скаржаться здебільшого на маленькі магазинчики та продавців на ринках міста.
Між тим, у скаргах на побутову техніку лідирують великі супермаркети.
- Що ж стосується скарг на якість мобільних телефонів, то здебільшого проблеми виникають із товаром, придбаним у кіосках на ринках, - продовжує пані Євгенія. - Саме тому ми радимо купувати подібний товар у спеціалізованих магазинах.
Окрім того начальник управління наголошує на підвищенні рівня дисциплінованості підприємців, адже “якщо ми раз прийшли з перевіркою, то здебільшого, вдруге підприємець не створює подібних проблем”.
- Часто трапляється й так, що самі підприємці звертаються до нас за консультацією, як вчинити у тій чи іншій ситуації, - наголошує пані Мосіюк.
Загалом, за 2010 рік управління отримало 1294 заяви, більшість яких від мешканців північних районів області, тоді як минулого року найактивнішими були саме рівняни.
- На якість взуття скарги надходили постійно. Їх було багато у 2007-2008 роках, у 2009 — значно менше, а у 2010 році — їх кількість знову зросла. На мою думку, пов’язано це і зі змінами в законодавстві, за якими на взуття зменшений термін гарантії. Раніше це було 45 діб, нині ж — 30, - каже пані Мосіюк. - До того ж скаржаться здебільшого на маленькі магазинчики та продавців на ринках міста.
Між тим, у скаргах на побутову техніку лідирують великі супермаркети.
- Що ж стосується скарг на якість мобільних телефонів, то здебільшого проблеми виникають із товаром, придбаним у кіосках на ринках, - продовжує пані Євгенія. - Саме тому ми радимо купувати подібний товар у спеціалізованих магазинах.
Окрім того начальник управління наголошує на підвищенні рівня дисциплінованості підприємців, адже “якщо ми раз прийшли з перевіркою, то здебільшого, вдруге підприємець не створює подібних проблем”.
- Часто трапляється й так, що самі підприємці звертаються до нас за консультацією, як вчинити у тій чи іншій ситуації, - наголошує пані Мосіюк.
Загалом, за 2010 рік управління отримало 1294 заяви, більшість яких від мешканців північних районів області, тоді як минулого року найактивнішими були саме рівняни.
Категорія: Новини > Споживач
Автор: Ірина НИЧИПОРУК Коментарів: 1Переглядів: 1434Інші статті рубрики:
Неприємні думки та емоційна вразливість: астропрогноз на завтра
Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 14 січня.
переглядів: 79
Ефективний спосіб позбутися тріщин на п'ятах
Чи не кожна жінка зіштовхується із проблемою сухих та потрісканих п'ят.
переглядів: 108
Неймовірно смачний рецепт домашніх котлет з картоплі: готуємо для сім'ї
Приготувати картопляні котлети можна дуже швидко. Ця страва не вимагає великих зусиль та коштів, але при цьому вражає своїм смаком.
переглядів: 892
Уряд виділив додаткові 5 млрд грн на «Зимову єПідтримку»: що це означає для українців
Сьогодні Уряд спрямував з резервного фонду держбюджету додаткові 5 млрд грн на реалізацію програми «Зимова єПідтримка».
переглядів: 160
Салати з крабовими паличками: прості й смачні рецепти на кожен день
Крабові палички — популярний і доступний продукт, який можна використовувати для приготування різноманітних салатів. Вони чудово поєднуються з овочами, яйцями, рисом та іншими інгредієнтами.
переглядів: 152