Ми у Facebook
12.04.2012, 14:47

У Рівному презентували посібник для "грантоїдів"

Книгу Олександра Гладунова “Діти капітана Гранта: професійний маркетинг для грантоїдів” презентували днями у Рівненському будинку вчених. Спираючись на власний досвід керівника багатьох грантових проектів, автор дає поради з їх реалізації, ділячись прикладами: як це робили на Рівненщині.
Обмежене коло читачів посібника (книга вийшла тиражем лише 110 примірників) дізнаються чимало цікавого “з-за лаштунків” діяльності громадських активістів, які залучали на Рівненщину іноземні гранти. Приміром, як із допомогою запрошення посла розпочиналась “розкрутка” нині добре відомого у Рівному “Французького альянсу”, яким чином на карті Дубна з'явився будинок, де свого часу зупинявся Оноре де Бальзак або ж які ризики супроводжували здійснення проекту будівництва неподалік Рівного котеджів із соломи.

У наявності конкретних прикладів “із прив'язкою” до Рівного і полягає особлива цінність книги — чіткі теоретичні висновки щодо методики написання грантових проектів та стратегії і тактики їх реалізації підкріплюються рівненською конкретикою і присмачуються доречною авторською іронією. Проте, про найважливіші речі, які автор (Олександр Гладунов очолює на Рівненщині обласну організацію Української асоціації маркетингу - прим. авт.) прагне підкреслити, Олександр Гладунов говорить цілком серйозно:

- Маю власний досвід роботи з фондами, посольствами та грантовими проектами протягом восьми років. Реалізовано 12 проектів, які були профінансовані вісьмома міжнародними організаціями. Жодної копійки не було спрямовано на “відкат” чи “завоювання прихильності”. Жодного сумнівного натяку з боку працівників донорських організацій. Відносини були правильними і стерильними як хірургічні інструменти.

Родина Гладунових у проекті "ОГО" до 20-річчя Незалежності України "ТОП-20: творці Незалежності"

Особливістю книги Олександра Гладунова є те, що процес отримання грантів він розглядає як багато в чому подібний до залучення інвестицій у корпоративний сектор економіки. Цю подібність він аналізує доволі детально — спираючись, знову ж таки, на власний досвід участі у проектах приватного розміщення корпоративних цінних паперів на міжнародних фінансових ринках. А досвід у автора - чималий, адже громадську діяльнісь у згаданій вище Українській асоціації маркетингу він успішно поєднує з роботою в бізнесі: з 2007 року Олександр Гладунов працював директором з маркетингу холдингових компаній у галузях агропромислового комплексу, виробництва будівельних матеріалів, готельного та ресторанного бізнесу, а нині є директором з маркетингу та реклами компанії “Монстера Інвест”.

- Спільнота громадських організацій, або, як їх ще називають, “третій сектор”, вже давно стала в Україні місцем роботи та формою самовираження великої кількості енергійних і талановитих людей. Думаю, що готовність до боротьби та ризику притаманна нашим громадським активістам не в меншій мірі, ніж героям знаменитих романів Жуля Верна, - пояснює Олександр Гладунов промовисту паралель у назві своєї книги.

Керівник аналітичного центру розвитку міста “ЗЕОН” Микола Орлов — один із тих, хто, як і автор книги, має чималий досвід роботи у грантових проектах. Відтак, може оцінити посібник Олександра Гладунова з практичного боку.

- Коли читав книгу, згадував не лише героїв Жуля Верна, а й “12 стільців”, - зізнається Микола Орлов. - Утім, в українських реаліях здійснювати такі проекти без певної здорової частки духу авантюризму, притаманного Остапу Бендеру, напевно, навряд чи реально! Здобути грант у сучасних умовах — це велике мистецтво, відтак інформація про те, як це можна зробити, - актуальна і потрібна. Не пригадую, щоб раніше на просторі Рівненщини з'являлись такі фундаментальні праці з зібраним досвідом — були лише статті та брошури. А цікавий стиль подачі інформації просто не може не привернути уваги.






На правах реклами