Ми у Facebook
12.07.2012, 14:34

Чи стане Хомко Робін Гудом завдяки рекламі?

Ідею підвищити вартість розміщення зовнішньої реклами у Рівному на період виборів до Верховної Ради України озвучили ще у березні. І ось рівно за місяць до офіційного старту виборчої кампанії на розгляд членам виконкому винесли відповідне питання.
Згідно із пояснювальною запискою до нього, ціни на розміщення реклами, наприклад, на білбордах зростуть на 50 відсотків.

І все б нічого, якби не спротив самих рекламістів. За словами керівника Рівненської обласної громадської організації “Асоціація рекламістів Рівненщини” Лілії КРЕКТУН, жодне із зауважень до цього рішення, жодна пропозиція, які підприємці подавали начальнику міського управління ЖКГ, не були враховані та й громадського обговорення не провели.

— Тому ми заперечуємо щодо такого підвищення тарифів, — зауважила пані Кректун. — Насправді тарифи за розміщення зовнішньої реклами, які діють у Рівному на сьогоднішній день, і так достатньо високі. У порівнянні з іншими містами аналогічного значення вони чи не найвищі. Так, згідно з діючими тарифами, у Рівному розміщення реклами на білборді коштує 620 гривень, тоді як найдорожча площа у Луцьку коштує 482,37 гривень, у Хмельницькому — 420 гривень, а в Івано-Франківську — 440 грн. Тому просимо перенести розгляд питання, оскільки воно не достатньо вивчене.

— Це була моя особиста ідея підняти ціни, — нагадав міський голова Рівного Володимир ХОМКО. — І ми їх піднімемо, але лише на три місяці. Аби політична реклама, яка буде у нашому місті, заплатила нам гроші. Кошти, які ми зберемо додатково від політичних партій і всіх тих, хто хоче йти на вибори, за умови перевиконання бюджету хоча б на 5 відсотків, виділимо на закупівлю плиток і газового обладнання для пенсіонерів. У нас є програма, під яку ці гроші добре підуть. Скажу чесно, я отримую шалене задоволення, коли розумію, що хоч так зможемо забрати гроші у політиків і передати пенсіонерам. Після виборів ми повернемося до старих цін.

— Якщо ціни змінювати на три місяці, то давайте піднімати їх саме для політичної реклами. Ми запропонуємо, як це правильно зробити, — зауважила пані Кректун.

Аби не рубати з плеча, члени Рівненського міськвиконкому домовилися відкласти питання до наступного засідання, а тим часом рекламісти мають підготувати свої пропозиції з диференціації цін.

Отож, уже на старті виборчої кампанії і кандидати в депутати, і політичні партії можуть отримати неприємний сюрприз у вигляді додаткових витрат.

Детальніше про те, до чого може призвести підняття цін на рекламу, читайте у свіжому номері газети “ОГО” за 12 липня.

ІНШІ СТАТТІ ДО ТЕМИ:
Політична реклама у Рівному на півроку подорожчає





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ