04.12.2012, 08:02
Що роблять наші діти в інтернеті?
Агентство Kids Market Consulting опублікував портрет сучасної дитини. 700 дітей від 4 до 16 років запитали про те, чим вони займаються у вільний час, що дивляться по ТБ, як користуються комп'ютером, куди ходять в інтернет, що думають про рекламу, скільки витрачають грошей і багато-багато іншого.
Майже всі діти у великих містах України (96%) мають вдома персональний комп'ютер, із них 92% має можливість виходу в мережу Інтернет. Більшість, а саме 80% таких дітей зареєстровані Вконтакте. І це не тільки підлітки - це і 4-та 6-річні діти!
Улюбленцем хлопчиків став шоу-мен Володимир Зеленський, а серед дівчаток - Оксана Марченко. Улюбленим телешоу діти назвали «Х-фактор». Найулюбленіший мультик - «Губка Боб», саме з цим морським мешканцем діти хочуть мати футболки, портфелі та інше.
На думку дітей, найбільше реклами - в інтернеті, ніж на транспорті, в метро або в поштовій скриньці, але їй ще далеко до реклами по телевізору. При цьому 74% дітей говорить, що взагалі не читають журнали.
Смартфон, планшет і гроші витіснили зі списку улюблених подарунків ноутбук і комп'ютер, які зайняли 4 і 5 місця відповідно. Мобільність (наявність стільникового) дітей постійно зростає: із 35% в 2006 році до 61% у 2012.
Збільшується і дитяча кишеня - сьогодні на кишенькові витрати у дітей та підлітків є у межах 15-30 гривень на тиждень. Якщо зазирнути у дитячий кошик самостійних покупок, то як і раніше побачимо там морозиво, чипси, шоколадні батоночики, сухарики, газовану воду, жуйки, дрібну канцелярію, диски з іграми та музикою, косметику, різні фенечки і модні аксесуари, брелоки та журнали.
П'ятірка місць, де крім школи, вдома і двору можна знайти молоду цільову аудиторію - це кафе швидкого харчування, дискотека, кіно, атракціони і комп'ютерні клуби, повідомили з Агентства Kids Market Consulting.
Улюбленцем хлопчиків став шоу-мен Володимир Зеленський, а серед дівчаток - Оксана Марченко. Улюбленим телешоу діти назвали «Х-фактор». Найулюбленіший мультик - «Губка Боб», саме з цим морським мешканцем діти хочуть мати футболки, портфелі та інше.
На думку дітей, найбільше реклами - в інтернеті, ніж на транспорті, в метро або в поштовій скриньці, але їй ще далеко до реклами по телевізору. При цьому 74% дітей говорить, що взагалі не читають журнали.
Смартфон, планшет і гроші витіснили зі списку улюблених подарунків ноутбук і комп'ютер, які зайняли 4 і 5 місця відповідно. Мобільність (наявність стільникового) дітей постійно зростає: із 35% в 2006 році до 61% у 2012.
Збільшується і дитяча кишеня - сьогодні на кишенькові витрати у дітей та підлітків є у межах 15-30 гривень на тиждень. Якщо зазирнути у дитячий кошик самостійних покупок, то як і раніше побачимо там морозиво, чипси, шоколадні батоночики, сухарики, газовану воду, жуйки, дрібну канцелярію, диски з іграми та музикою, косметику, різні фенечки і модні аксесуари, брелоки та журнали.
П'ятірка місць, де крім школи, вдома і двору можна знайти молоду цільову аудиторію - це кафе швидкого харчування, дискотека, кіно, атракціони і комп'ютерні клуби, повідомили з Агентства Kids Market Consulting.
Інші статті рубрики:
У Рівному можна буде заколядувати з солістами філармонії
Запрошують заколядувати та защедрувати разом з солістами Рівненської обласної філармонії у супроводі органу та Академічного камерного оркестру.
переглядів: 159
Короткі побажання на Новий рік: корисна шпаргалка
Уже скоро почнеться Новий, 2025 рік. І, аби швидко відповісти на вітання з початком року, варто мати під рукою корисну шпаргалку.
переглядів: 201
На Новий рік накриє дуже сильна магнітна буря
На Сонці зафіксували потужний спалах класу X1.1 – одного з найпотужніших у цьому році.
переглядів: 163
Які культурні заходи будуть у Рівному в перші дні 2025
Дізнайтеся, куди можна піти і на що подивитися на початку січня 2025.
переглядів: 228