Ми у Facebook
04.12.2012, 08:02

Що роблять наші діти в інтернеті?

Пам’ятаймо, що діти беруть приклад з батьків

Агентство Kids Market Consulting опублікував портрет сучасної дитини. 700 дітей від 4 до 16 років запитали про те, чим вони займаються у вільний час, що дивляться по ТБ, як користуються комп'ютером, куди ходять в інтернет, що думають про рекламу, скільки витрачають грошей і багато-багато іншого.
Майже всі діти у великих містах України (96%) мають вдома персональний комп'ютер, із них 92% має можливість виходу в мережу Інтернет. Більшість, а саме 80% таких дітей зареєстровані Вконтакте. І це не тільки підлітки - це і 4-та 6-річні діти!

Улюбленцем хлопчиків став шоу-мен Володимир Зеленський, а серед дівчаток - Оксана Марченко. Улюбленим телешоу діти назвали «Х-фактор». Найулюбленіший мультик - «Губка Боб», саме з цим морським мешканцем діти хочуть мати футболки, портфелі та інше.

На думку дітей, найбільше реклами - в інтернеті, ніж на транспорті, в метро або в поштовій скриньці, але їй ще далеко до реклами по телевізору. При цьому 74% дітей говорить, що взагалі не читають журнали.

Смартфон, планшет і гроші витіснили зі списку улюблених подарунків ноутбук і комп'ютер, які зайняли 4 і 5 місця відповідно. Мобільність (наявність стільникового) дітей постійно зростає: із 35% в 2006 році до 61% у 2012.

Збільшується і дитяча кишеня - сьогодні на кишенькові витрати у дітей та підлітків є у межах 15-30 гривень на тиждень. Якщо зазирнути у дитячий кошик самостійних покупок, то як і раніше побачимо там морозиво, чипси, шоколадні батоночики, сухарики, газовану воду, жуйки, дрібну канцелярію, диски з іграми та музикою, косметику, різні фенечки і модні аксесуари, брелоки та журнали.

П'ятірка місць, де крім школи, вдома і двору можна знайти молоду цільову аудиторію - це кафе швидкого харчування, дискотека, кіно, атракціони і комп'ютерні клуби, повідомили з Агентства Kids Market Consulting.





На правах реклами