Ми у Facebook
27.03.2013, 14:50

"Укрпошта" зробила собі два інтернет-сайти за 1,5 мільйона гривень

Чиновникам не сподобалася перша веб-сторінка та вони вирішили замовити іншу.
Держпідприємство "Укрпошта" відмовилося від версії свого інтернет-сайту, на "розкрутку" якого у 2011 року витратило 1 млн грн.

Натомість, чиновники вирішили зробити нову веб-сторінку, за яку заплатили ще 500 тис. грн, повідомляє "Українська правда" з посиланням на програму "Тендер News".

Як стало відомо, макіївська фірма "Експертцентр-М" мала забезпечити 16 тисяч переходів на портал "Укрпошти" з головних пошукових систем і соціальних мереж кожного місяця. За це компанія отримала 993 тис. грн.

Таким чином, один клік користувача коштував держпідприємству 20 грн. При цьому, стандартна вартість такого переходу в Інтернеті становить 8 копійок.

"Таке замовлення коштувало б у межах декількох тисяч гривень. Мова ніяк не йде про мільйони", - прокоментував ситуацію директор компанії з просування сайтів Артем Орлянський.

Цікаво, що за два роки просування сайту за 1 млн грн сторінка "Укрпошти" на Facebook зібрала лише 1131 "шанувальника", а у "ВКонтакті" й того менше – 761.

Нагадаємо, минулого року "Укрпошта" закупила для листонош більше 13 тисяч велосипедів за 13 мільйонів гривень.





На правах реклами