14.04.2013, 14:40
Формула-1. Гран-прі Китаю: перемога Алонсо, жахлива аварія Гут’єрреса та Сутіла! [+Фото]
Два перших Гран-прі сезону пройшли при мінливій погоді, і лише в Шанхаї обійшлося без опадів - всі три дні гоночного уік-енду траса залишалася сухою.
Поул у суботу, 27-й в кар'єрі і перший у складі Mercedes, завоював Льюїс Хемілтон. Разом з ним з першого ряду стартував Кімі Райкконен, з другого гонку починали Алонсо і Росберг, з третього - Масса і Грожан.
Після закінчення кваліфікації стюарди виключили Марка Веббера з протоколу - у другій сесії австралійцю довелося зупинити машину на трасі за наказом команди, коли в паливній системі різко впав тиск. З баків не вдалося відкачати один літр палива, як з'ясувалося потім - зламалася заправна машина. Команда порушила умови закритого парку, змінивши коробку передач і налаштування на машині Марка, якому довелося починати гонку з піт-лейн.
Королівські перегони "Формули-1" нарешті стартували!
На старті Хемілтон зберіг перевагу поула, Райкконен невдало почав гонку, пропустивши двох пілотів Ferrari. Перша десятка на 1-му колі: Хемілтон - Алонсо - Маса - Райкконен - Грожан - Росберг - Ріккардо - Баттон - Феттель - ді Реста.
Вже на першому колі інженер покликав Марка Веббера у бокси - австралієць отримав комплект резини Medium.
На п'ятому колі Алонсо і Масса випередили Хемілтона. На 6-му колі Гут’єррес врізався ззаду в машину Сутіла. Естебан в результаті зупинився на трасі, а Адріан - в боксах, де його машину довелося гасити.
На 6-му колі Хемілтон і Росберг замінили гуму, на 7-му - Алонсо і Райкконен, на 8-му - Масса, Грожан і Мальдонадо. Всі пілоти, що стартували на комплекті Soft, переключилися на Medium. Гонку очолив Хюлкенберг, Веббер піднявся на 11-у позицію.
Через кілька кіл почав падати темп у тих, хто стартував на гумі Medium. На 15-му колі Хюлкенберг, Феттель і ді Реста змінили гуму. Веббер і Верн в 6-му повороті допустили контакт і відправилися в бокси на ремонт, Марк повернувся на трасу, але машина втратила заднє праве колесо - довелося зупинитися на узбіччі. Машини Переса і Райкконена мали контакт в боротьбі за позицію - на боліді фіна постраждав носовий обтічник, але він залишився на трасі.
Баттон і Перес найдовше їхали на стартовому комплекті Medium - в McLaren зважилися проїхати дистанцію з двома піт-стопами. Дженсон лідирував в гонці, на 21-му колі його випередив Алонсо. На 22-му Хемілтон і Райкконен провели другий піт-стоп. Росберг кілька разів побував в боксах і в підсумку змушений був зупинити машину. На 24-му колі два лідери - Алонсо і Баттон - змінили гуму, на 25-му Перес, останнім з гонщиків провів перший піт-стоп.
Перша десятка на 27-му колі (у дужках - число проведених піт-стопів): Феттель (1) - Алонсо (2) - Хюлкенберг (1) - Баттон (1) - Хемілтон (2) - Райкконен (2) - ді Реста (1) - Масса (2) - Грожан (2) - Перес (1).
На 29-му колі Хемілтон на більш свіжій гумі випередив Баттона в боротьбі за четверту позицію, а Алонсо - Феттеля, очоливши гонку.
На 30-му колі Хюлкенберг замінив гуму, на 32-му - Феттель і Перес, який проїхав дуже короткий відрізок на Soft. Повернувшись на трасу, Себастьян випередив Массу, ді Ресту і Хюлкенберга. На 33-му колі ді Реста провів піт-стоп, на 35-му - Райкконен. На 36-му Феттель випередив Баттона в боротьбі за третю позицію.
Формула-1. Гран-прі Малайзії. Феттель перший. Дубль пілотів Red Bull (повна хроніка гонки)
На 37-му колі Хюлкенберг і Масса замінили гуму, на 38-му - Хемілтон, Грожан і Верн, на 39-му - Ріккардо, на 41-му - Алонсо. Фернандо повернувся на трасу другим, на 43-му колі випередив Феттеля, очолив гонку.
На 45-му колі Райкконен і Хемілтон випередили Баттона - Дженсон провів тільки один піт-стоп, проти трьох у суперників, і гума була вже сильно зношена.
На 50-му колі Баттон побував у боксах, отримавши комплект Soft. Повернувшись на трасу, Дженсон випередив Массу в боротьбі за шосту позицію. На 52-му колі Феттель отримав комплект Soft і перевагу в швидкості. Себастьян повернувся на трасу четвертим, з відставанням в 11 секунд від Хемілтона.
Зрештою, Алонсо виграв Гран-прі Китаю, здобувши 31-шу перемогу в кар'єрі і першу в цьому сезоні. Ключовим фактором перемоги стала стратегія та ефективна робота з гумою на дистанції - цього разу Ferrari переграла суперників по повній!
В трьох перших гонках сезону ми побачили трьох переможців. Продовження - вже наступного тижня в Бахрейні!
Результат гонки:
1. Ф.Алонсо Ferrari 1:36:26.945
2. К.Райкконен Lotus + 10.100
3. Л.Хемілтон Mercedes + 12.300
4. С.Феттель Red Bull + 12.500
5. Д.Баттон McLaren + 35.200
6. Ф.Масса Ferrari + 40.800
7. Д.Ріккардо Toro Rosso + 42.600
8. П.ді Реста Force India + 51.000
9. Р.Грожан Lotus + 53.400
10. Н.Хюлкенберг Sauber + 56.500
11. С.Перес McLaren + 1:03.800
12. Ж.Верн Toro Rosso + 1:12.600
13. В.Боттас Williams + 1:33.800
14. П.Мальдонадо Williams + 1:35.400
15. Ж.Б'янки Marussia + 1 коло
16. Ш.Пік Caterham + 1 коло
17. М.Чілтон Marussia + 1 коло
18. Г.ван дер Гарде Caterham + 1 коло
Краще коло: Себастьян Феттель (Red Bull Racing) - 1:36.808 (53 коло)
Особистий залік: 1. С.Феттель (Red Bull Racing) - 52, 2. К.Райкконен (Lotus F1 Team) - 49, 3. Ф.Алонсо (Scuderia Ferrari) – 43, 4. Л.Хемілтон (Mercedes AMG) - 40, 5. Ф.Масса (Scuderia Ferrari) - 30, 6. М.Веббер (Red Bull Racing) - 26, 7. Н.Росберг (Mercedes AMG) - 12, 8. Д.Баттон (McLaren) – 12, 9. Р.Грожан (Lotus F1 Team) - 11, 10. П. ди Реста (Sahara Force India F1 Team) - 8.
Командний залік: 1. Red Bull Racing Renault - 78, 2. Scuderia Ferrari Ferrari - 73, 3. Lotus F1 Team Renault - 60, 4. Mercedes AMG Mercedes - 52, 5. McLaren Mercedes - 14, 6. Sahara Force India F1 Team Mercedes - 14, 7. Toro Rosso Ferrari – 7, 8. Sauber F1 Team Ferrari – 5.
Після закінчення кваліфікації стюарди виключили Марка Веббера з протоколу - у другій сесії австралійцю довелося зупинити машину на трасі за наказом команди, коли в паливній системі різко впав тиск. З баків не вдалося відкачати один літр палива, як з'ясувалося потім - зламалася заправна машина. Команда порушила умови закритого парку, змінивши коробку передач і налаштування на машині Марка, якому довелося починати гонку з піт-лейн.
Королівські перегони "Формули-1" нарешті стартували!
На старті Хемілтон зберіг перевагу поула, Райкконен невдало почав гонку, пропустивши двох пілотів Ferrari. Перша десятка на 1-му колі: Хемілтон - Алонсо - Маса - Райкконен - Грожан - Росберг - Ріккардо - Баттон - Феттель - ді Реста.
Вже на першому колі інженер покликав Марка Веббера у бокси - австралієць отримав комплект резини Medium.
На п'ятому колі Алонсо і Масса випередили Хемілтона. На 6-му колі Гут’єррес врізався ззаду в машину Сутіла. Естебан в результаті зупинився на трасі, а Адріан - в боксах, де його машину довелося гасити.
На 6-му колі Хемілтон і Росберг замінили гуму, на 7-му - Алонсо і Райкконен, на 8-му - Масса, Грожан і Мальдонадо. Всі пілоти, що стартували на комплекті Soft, переключилися на Medium. Гонку очолив Хюлкенберг, Веббер піднявся на 11-у позицію.
Через кілька кіл почав падати темп у тих, хто стартував на гумі Medium. На 15-му колі Хюлкенберг, Феттель і ді Реста змінили гуму. Веббер і Верн в 6-му повороті допустили контакт і відправилися в бокси на ремонт, Марк повернувся на трасу, але машина втратила заднє праве колесо - довелося зупинитися на узбіччі. Машини Переса і Райкконена мали контакт в боротьбі за позицію - на боліді фіна постраждав носовий обтічник, але він залишився на трасі.
Баттон і Перес найдовше їхали на стартовому комплекті Medium - в McLaren зважилися проїхати дистанцію з двома піт-стопами. Дженсон лідирував в гонці, на 21-му колі його випередив Алонсо. На 22-му Хемілтон і Райкконен провели другий піт-стоп. Росберг кілька разів побував в боксах і в підсумку змушений був зупинити машину. На 24-му колі два лідери - Алонсо і Баттон - змінили гуму, на 25-му Перес, останнім з гонщиків провів перший піт-стоп.
Перша десятка на 27-му колі (у дужках - число проведених піт-стопів): Феттель (1) - Алонсо (2) - Хюлкенберг (1) - Баттон (1) - Хемілтон (2) - Райкконен (2) - ді Реста (1) - Масса (2) - Грожан (2) - Перес (1).
На 29-му колі Хемілтон на більш свіжій гумі випередив Баттона в боротьбі за четверту позицію, а Алонсо - Феттеля, очоливши гонку.
На 30-му колі Хюлкенберг замінив гуму, на 32-му - Феттель і Перес, який проїхав дуже короткий відрізок на Soft. Повернувшись на трасу, Себастьян випередив Массу, ді Ресту і Хюлкенберга. На 33-му колі ді Реста провів піт-стоп, на 35-му - Райкконен. На 36-му Феттель випередив Баттона в боротьбі за третю позицію.
Формула-1. Гран-прі Малайзії. Феттель перший. Дубль пілотів Red Bull (повна хроніка гонки)
На 37-му колі Хюлкенберг і Масса замінили гуму, на 38-му - Хемілтон, Грожан і Верн, на 39-му - Ріккардо, на 41-му - Алонсо. Фернандо повернувся на трасу другим, на 43-му колі випередив Феттеля, очолив гонку.
На 45-му колі Райкконен і Хемілтон випередили Баттона - Дженсон провів тільки один піт-стоп, проти трьох у суперників, і гума була вже сильно зношена.
На 50-му колі Баттон побував у боксах, отримавши комплект Soft. Повернувшись на трасу, Дженсон випередив Массу в боротьбі за шосту позицію. На 52-му колі Феттель отримав комплект Soft і перевагу в швидкості. Себастьян повернувся на трасу четвертим, з відставанням в 11 секунд від Хемілтона.
Зрештою, Алонсо виграв Гран-прі Китаю, здобувши 31-шу перемогу в кар'єрі і першу в цьому сезоні. Ключовим фактором перемоги стала стратегія та ефективна робота з гумою на дистанції - цього разу Ferrari переграла суперників по повній!
В трьох перших гонках сезону ми побачили трьох переможців. Продовження - вже наступного тижня в Бахрейні!
Результат гонки:
1. Ф.Алонсо Ferrari 1:36:26.945
2. К.Райкконен Lotus + 10.100
3. Л.Хемілтон Mercedes + 12.300
4. С.Феттель Red Bull + 12.500
5. Д.Баттон McLaren + 35.200
6. Ф.Масса Ferrari + 40.800
7. Д.Ріккардо Toro Rosso + 42.600
8. П.ді Реста Force India + 51.000
9. Р.Грожан Lotus + 53.400
10. Н.Хюлкенберг Sauber + 56.500
11. С.Перес McLaren + 1:03.800
12. Ж.Верн Toro Rosso + 1:12.600
13. В.Боттас Williams + 1:33.800
14. П.Мальдонадо Williams + 1:35.400
15. Ж.Б'янки Marussia + 1 коло
16. Ш.Пік Caterham + 1 коло
17. М.Чілтон Marussia + 1 коло
18. Г.ван дер Гарде Caterham + 1 коло
Краще коло: Себастьян Феттель (Red Bull Racing) - 1:36.808 (53 коло)
Особистий залік: 1. С.Феттель (Red Bull Racing) - 52, 2. К.Райкконен (Lotus F1 Team) - 49, 3. Ф.Алонсо (Scuderia Ferrari) – 43, 4. Л.Хемілтон (Mercedes AMG) - 40, 5. Ф.Масса (Scuderia Ferrari) - 30, 6. М.Веббер (Red Bull Racing) - 26, 7. Н.Росберг (Mercedes AMG) - 12, 8. Д.Баттон (McLaren) – 12, 9. Р.Грожан (Lotus F1 Team) - 11, 10. П. ди Реста (Sahara Force India F1 Team) - 8.
Командний залік: 1. Red Bull Racing Renault - 78, 2. Scuderia Ferrari Ferrari - 73, 3. Lotus F1 Team Renault - 60, 4. Mercedes AMG Mercedes - 52, 5. McLaren Mercedes - 14, 6. Sahara Force India F1 Team Mercedes - 14, 7. Toro Rosso Ferrari – 7, 8. Sauber F1 Team Ferrari – 5.
Категорія: Новини > Життя
Автор: Артем ШАГОФЕРОВ Переглядів: 3477Інші статті рубрики:
Для чого собаки штовхаються носом
Експерти стверджують, що підштовхування носом є одним зі способів, яким собаки намагаються передати свої потреби чи емоції людині. Оскільки чотирилапі не можуть спілкуватися з нами так, як між собою, вони використовують цей жест для привернення уваги.
переглядів: 202
Українські культурні цінності на Рівненщині берегтиме ЮНЕСКО
Україна продовжує захищати не лише власну державність, але й власну культуру.
переглядів: 296
Які свята відзначають саме сьогодні
13 грудня у світі відзначають одразу два цікаві свята — День різдвяного светра та Міжнародний день скрипки.
переглядів: 278
Сьогодні у Рівному відкриють меморіальну дошку полеглому Захиснику
Завтра о 8:50, на фасаді Квасилівського ліцею, відбудеться відкриття дошки пам'яті загиблому Герою Ігорю Меткому.
переглядів: 351