30.09.2013, 18:01

Бізнес в Україні будуть перевіряти через інтернет

Міндоходів пропонує законодавчо врегулювати питання проведення електронних перевірок на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях та електронних документах платника податків.
Такі перевірки проводитимуться за заявою платника податків. Крім того, передбачається, що акт такої перевірки може бути складений у формі електронного документа і спрямований платнику податків, пише Сегодня.

Особливості кредитування 2013 року

Фахівці Міністерства запевняють, що існуюча інфраструктура електронного документообігу дозволить перейти на дистанційний аудит без додаткових витрат як для бюджету, так і для платників податків.

Розпочати бізнес в Україні стане простіше

Сервісом "електронна перевірка" з 1 січня 2014 зможуть скористатися платники єдиного податку, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування. Для цього достатньо буде повідомити до територіальних органів Міністерства доходів і зборів про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.

В Україні з'явиться ще один контролюючий орган

Із 1 січня 2015 послуга буде доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування. А з 1 січня 2016 року - для всіх категорій платників податків.
Щасливе Рівне