Ми у Facebook
08.12.2013, 01:29

У страхових компаніях "Оранта" та "УПСК" введено тимчасові адміністрації

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг ввела тимчасові адміністрації у двох страхових компаніях - НАСК "Оранта" та ПрАТ "Українська пожежно-страхова компанія".
На позачерговому засіданні комісії 5 грудня були прийняті рішення про відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначення тимчасової адміністрації у НАСК "Оранта" та ПрАТ "Українська пожежно-страхова компанія". Як зазначається на сайті Нацкомфінпослуг, такий захід впливу до страхової компанії "Оранта" зумовлений наявністю у регулятора інформації та фактів порушень та недоліків діяльності, що були встановлені під час проведення планових та позапланових перевірок її діяльності у 2012-2013 роках.

"Нацкомфінпослуг за результатами проведених перевірок до НАСК «Оранта» застосувала захід впливу у формі розпорядження про усунення порушення законодавства. Страховик звертався до регулятора з проханням відтермінування виконання такого заходу впливу на півроку у зв’язку з проведенням позачергових загальних зборів акціонерів та очікуванням оздоровлення фінансового стану. Проте за результатами зборів план фінансового оздоровлення не виконано, - наголошується у повідомленні комісії. - У ситуації, що склалася, зволікання із вирішенням системних проблем у діяльності НАСК «Оранта» могло привести до неплатоспроможності, зниження фінансової надійності компанії, що стало підставою для прийняття Нацкомфінпослуг рішення про відсторонення керівництва компанії та призначення тимчасової адміністрації.

«НАСК «Оранта» є одним із системоутворюючих страховиків на страховому ринку України, тому захист прав споживачів її послуг є важливим завданням регулятора. Через надходження скарг від страхувальників Нацкомфінпослуг в ході проведення планової перевірки за період діяльності компанії у 2012 році та позапланових перевірок за 2013 рік встановлено безліч недоліків в її діяльності. Це дефіцит обігових коштів, брак необхідних коштів (активів), зростання простроченої кредиторської заборгованості та зростання кількості звернень їх страхувальників. У 2013 році лише до Нацкомфінпослуг надійшло понад 2 тисяч скарг від громадян щодо невиплат за страховими випадками, і це без урахування звернень громадян безпосередньо до компанії», - пояснив причини введення тимчасової адміністрації до компанії голова Нацкомфінпослуг Борис Візіров.

Яку суму мінімального страхового внеску платити в грудні

"НАСК «Оранта» продовжить стабільну планову роботу і виконання усіх зобовязань перед страхувальниками, контрагентами і персоналом компанії під керівництвом тимчасового адміністратора Олександра Настасенка", - повідомили в компанії, пише forinsurer.com.

"Зміни в кадровому складі, які виникли внаслідок відсторонення Правління від керівництва НАСК "Оранта" не мають ніякого відношення до іншого персоналу - працівникам не варто боятися скорочень, компанія продовжує працювати в плановому режимі з акцентом на ефективність", - запевнив тимчасовий адміністратор НАСК "Оранта" Олександр Настасенко.

Що ж до ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія», то, як зазначається у повідомленні Нацкомфінпослуг, під час проведення позапланової перевірки ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія» надало регулятору неповну та недостовірну інформацію про свою діяльність, що унеможливлює здійснення висновків про фінансовий стан та виконання компанією своїх зобов’язань перед клієнтами. "З метою недопущення порушення законних прав страхувальників, виявлення та отримання вичерпної інформації щодо реального фінансового стану та платоспроможності компанії, Нацкомфінпослуг прийнято рішення про доцільність застосування до ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія» такого превентивного заходу впливу як введення тимчасової адміністрації", - повідомили в комісії.

Із 2017-го в Україні введуть обов'язкове медичне страхування

Обираючи застосування до страховиків такого інструменту нагляду як введення тимчасової адміністрації, дії Нацкомфінпослуг є, перш за все, превентивними, стверджує регулятор. Їх метою є створення компаніям умов для якнайшвидшого подолання системних проблем у діяльності, відновлення фінансової стабільності після закінчення терміну роботи тимчасового адміністратора, захист прав споживачів страхових послуг та підвищення довіри до ринку в цілому.

Фото з сайту dtur.com.ua





На правах реклами