Ми у Facebook
30.01.2015, 20:20

Успішний бізнесмен у сфері комп’ютерних ігор Тарас Тарасов поділився досвідом з активною молоддю Рівного

В рамках креативного простору, що починає функціонувати в Націоналньому університеті водного господарства і природокористування у Рівному, відбулася перша зустріч. Запрошеним гостем став успішний бізнесмен у сфері ІТ-бізнесу та комп’ютерних ігор Тарас Тарасов. Тема заходу: «Бізнес як стиль життя».
Подія пройшла в рамках проекту «Найкраща робота – власна справа», який реалізовує Національний університет водного господарства та природокористування спільно з «Волинським ресурсним центром» та спільнотою проактивних рівнян і800.

Мета проекту - створити середовище для розвитку бізнесу в м. Рівне через проведення мотиваційних заходів серед молоді та створення креативного простору. Проект здійснюється за фінансового сприяння Канадського фонду підтримки місцевих ініціатив.

Тарас Тарасов – визнаний експерт у сфері ІТ-бізнесу. Цей сегмент підприємництва стрімко розвивається, однак правила гри відомі ще не всім, тому зустрічі з практиками у цій галузі особливо цінні.

Тарас стверджує, що зараз настали «золоті часи» підприємницької діяльності, оскільки інформація, яку 20 років тому просто ніде було отримати зараз знаходиться у вільному доступі. Люди можуть самі, безкоштовно отримувати відповіді на свої питання, розширювати коло своїх навиків: вивчити іноземну мову, навчитися програмувати – це стало можливим завдяки інтернету. З одного боку, доступність інформації дозволяє бізнесу економити на наймі деяких спеціалістів, функції яких можуть виконувати інші члени команди, але з іншого – вона одразу ставить будь-яку бізнес ідею в систему жорсткої конкуренції. «Пам’ятайте: якщо вам в голову прийшла геніальна ідея для бізнесу, це означає, що в цей же момент вона прийшла в голову ще мільйону людей і хтось із них теж почав її втілювати. Тож не гайте часу», ‑ каже Тарас.



На його думку в бізнесі, надто якщо він стосується ІТ-технологій, головною є не кількість людей, а їх якість. За принципом кількості працюють тільки, так звані, компанії-outservices, які надають своїх фахівців для виконання специфічних завдань, тобто, по суті, люди і є їх товаром, тому від їх кількості залежить заробіток підприємства. Для решти видів бізнесу кількість людей – не ключовий показник.

«Вибирайте співробітників та партнерів з такими ж цінностями як у вас. Якщо людина йде до вас за зарплату – рано чи пізно вона піде від вас, бо хтось завжди може запропонувати більше, але якщо ви дасте їй заняття, про яке вона мріє, тоді у вас буде чудовий фахівець», ‑ радить Тарас Тарасов.

У компанії «JoyRocks», якою він зараз опікується найактивніше немає відділу маркетингу, хоча він визнає, що зараз у бізнесі головне не створити, а «змаркетувати» і продати продукт. «У нас немає відділу маркетингу, але є людина, яка розуміється на ньому найкраще і за нього відповідає. Важливо, щоб решта людей: від програміста до бухгалтера також розумілися на ньому – саме це дозволить створити продукт, який буде продаватися».

Тарас каже, що його можна охарактеризувати словосполученням «серійний бізнесмен». За 20 років він створив та просунув багато фірм, останнім часом, почав займатися ангел-інвестуванням, тобто вкладати у потенційно успішні стартапи, продовжує працювати у сфері комп’ютерних ігор, які вважає справою життя.

До теми:

Відомий IT-підприємець Тарас Тарасов: “Рівне нагадує Силіконову долину 70-х, коли все тільки зароджувалось” [+ІНТЕРВ'Ю]

Рівненська ІТ-компанія провела дводенний хакатон [+Фото]

Михайло Винницький: «У головах українців сидить комплекс меншовартості!» [+Фото]





На правах реклами