Рівненські підприємці - про "Школу управління продажем" Михайла Винницького
Ми запитали учасників першої програми, яких результатів їм вдалося досягти після навчання.
Детальніше про програму “Школи управління продажем” у Рівному
Геннадій Шелудько, директор з продажів компанії “Ескада-М”:
“У чому цінність програми і чому я обов'язково рекомендую її своїм колегам та клієнтам? Передусім, сам Михайло Винницький як автор та викладач програми уособлює глибокі знання, що грунтуються на величезному практичному досвіді. Михайло розповідає не просто про підходи до управління продажем, а (я хочу наголосити на цьому!) про СУЧАСНІ СВІТОВІ підходи. Сьогодні це є дуже актуальним і важливим. Що я особисто та компанія, в якій працюю, отримали від навчання? Відповіді на кілька ключових питань: хто мій ключовий клієнт, хто мій менеджер з продажу, який мій сегмент та які критерії його оцінки, як побудувати ефективну систему продажу? Один із моїх улюблених анекдотів гарно ілюструє тему: "Як рекламщик скажіть, що важливіше – позитивне ставлення до бренду чи підвищення впізнаваності? - Продажі!!!" У цьому, гарантую, ви однозначно переконаєтесь після проходження програми Михайла Винницького”.

Олексій Дивачевський, керівник відділу продажів компанії “Теплосфера”:
“Я навчався на програмі як менеджер з продажів, сьогодні ж моя посада в компанії – керівник відділу продажів. Модуль ламає стандарти й стимулює докласти великих зусиль, щоб зламати стіни та стереотипи у власній голові. Я задоволений навчальною програмою. Працюю над результативністю відділу й тим, щоб цей модуль в Рівному відвідали наші менеджери з продажу”.

Детальніше про програму “Школи управління продажем” у Рівному
Павло Алексєвич, маркетолог компанії JoyRocks:
“Якщо ваша компанія має справді абмітні цілі й ви не хочете зупинятись на досягнутому, обов’язково потрібно пройти навчання у Михайла Винницького. Це не класичне навчання технологіям продажу. На модулі ви зможете оцінити комплексну філософію роботи компанії, що охоплює всі сфери – від підбору та навчання персоналу до найдрібніших елементів маркетингу. І найголовніше, що вам не будуть вкладати в голову якісь конкретні прийоми чи методи. Філософія Михайла змінює кут зору на продажі. Як правильно добирати продавців, як ставити їм цілі, щоб отримати максимальний результат, як розвивати продавців, щоб компанія здійснювала кардинально швидший ріст – це все ви зможете почути під час навчання. Окремо варто зауважити про максимально корисний роздаткови матеріал, який досі лежить на моєму робочому столі як посібник із продажів”.

Олексій Яницький, генеральний директор групи компаній “Моноліт”:
“Цінність програми Винницького — у її практичності. На конкретні питання ви отримуєте конкретні відповіді. Й фактично після Школи повертаєтеся в компанію з готовим планом дій”.

До теми:
Михайло Винницький - про програму "Управління продажем"

рівненські підприємці, підприємці, бізнес у Рівному, управління продажем, KMBS, Києво-Могилянська Бізнес Школа, Михайло Винницький
Риб чекають фінансові проблеми: астропрогноз на суботу

Дізнайтеся, що вам підготували зорі на 21 червня.
переглядів: 288
Продукти, які не можна мити перед приготуванням: поради експертів

Часто люди в погоні за гігієною миють навіть ті продукти, які цього не потребують.
переглядів: 386
Як вижити під завалами: інструкція від ДСНС

Через посилення російських обстрілів житлових кварталів, лікарень, укриттів та об’єктів критичної інфраструктури в останній час, все більше українців можуть опинитися під завалами зруйнованих будівель.
переглядів: 368
Хрусткі картопляні вафлі: готуємо смакоту за 20 хвилин

Якщо ви не знаєте, чим урізноманітнити своє меню, а звичні страви з картоплі вам вже набридли, спробуйте зробити картопляні вафлі.
переглядів: 362
Огірки погано зав’язуються: якими добривами їх підгодувати

Огірки — одна з найпопулярніших овочевих культур на городі. Але саме в період зав’язування плодів рослина потребує особливої уваги. Нестача живлення в цей час може призвести до скидання зав’язей, деформації плодів або слабкого врожаю.
переглядів: 453