Ми у Facebook
07.06.2015, 21:00

У Костополі переклеюють етикетки на ковбасі [+Фото]

ілюстративне фото

На одному із сайтів Костополя з'явилася скарга про те, що на ковбасі з магазину було 4 переклеєні етикетки про термін споживання.
У блогах kostopilnews з'явилася скарга костопільчанки про зовсім не європейське ставлення до покупців:

"Мова про звичайну ковбасу. Вірніше не зовсім звичайну. Однак про все по порядку.

Отож, придбали ми її в одному з найбільших торгівельних центрів Костополя. Упакована в целофані, вона виглядала такою свіжою і смачною! Настільки, що нам аж раптом захотілося почитати, що написано на ціннику, а простіше кажучи, на етикетці.

Яким же було розчарування, коли виявили, що етикеток про термін споживання цього продукту там виявилося аж чотири! Приклеєні одна поверх кожної наступної, вони легко відклеювалися і містили інформацію, що могла збити з пантелику будь-кого.



Термін строку придатності до вживання купленої нами ковбаси (з підозрілими продовженнями) виявився справді вражаючим – майже місяць. При цьому, якщо вірити написаному, вона навіть поважчала на три грами після другого «запуску» в продаж. Ми завагалися, їсти чи не їсти таку смачну на вигляд покупку?

Апетит перебивала думка: навіщо і хто так ось, без зайвого лукавства, дурить споживачів «на рівному місці»? Чи можливо таке, аби термін вживання продукту харчування продовжувався (і не раз!) з якихось відомих усім причин? Може напівкопчена ковбаса невідомо коли і як отримала статус продукту, який із строком витримки стає дедалі кращим? Виникає підозра, що все це робиться незаконно, а отже покупців свідомо піддають ризику принаймні тимчасово втратити здоров’я.

На жаль, доводиться говорити про це вголос, наперед знаючи, що нам може відповісти виробник, або той, хто взявся зробити справжньому виробнику таку ось «ведмежу» послугу-антирекламу. Вони скажуть: «спочатку вивчайте товар, а потім купуйте»; «купувати чи ні – справа добровільна»; «не хочете – не їжте». Але нікому й в голову не прийде порадити насамперед вивчити кількість наклейок на упаковці.

Для чого це робиться, хто за цим стоїть, бо не завжди в такій ситуації винен продавець? То кому, власне, виставляти претензії? Та найцікавіше запитання – як вплинути на ситуацію для того, щоб вона не повторювалася?

А купленою нами того дня ковбаскою першим поласував котик. Їли її після цього й ми. І здавалася вона ніякою не простроченою. То, може, винні в усьому етикетки, може на них краще взагалі нічого не писати і не переписувати? Так, задля загального спокою?

А з вами щось подібне траплялося?"

Статті до теми:

Риба з глистами на ринку Рівного: реакція соцмереж






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини