В Україні розпочали революцію сервісу
В Україні споживачі будь-яких послуг уже так звикли, що їх обов'язково обдурять, що перед свідомим бізнесом відкривається чудова перспектива знайти свою конкурентну перевагу в прозорих послугах та високому сервісі їхнього надання.
“Звичайно, мета існування будь-якого бізнесу – це прибуток, – каже Анастасія Владичинська. - Але підрахуймо, скільки збитків, наприклад, у банку з «прихованими правилами»: реклама, щоб привернути клієнтів; витрати, щоб утримати; піар, щоб «довести»; судові тяганини, щоб «відбитися»; реклама, щоб залучити нових. Натомість, банк, який сьогодні витратив час на те, щоб зробити кредити простими і зрозумілими, залучить більше клієнтів, ніж будь-який інший, який активно рекламує свої «низькі» ставки й регулярно обманює клієнтів”.
Анастасія Владичинська розпочала справжню революцію сервісу в Україні. Основний напрямок її роботи - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Упровдож квітня-червня 2015 року в Києво-Могилянській Бізнес Школі вже двічі пройшла “Школа сервісу” Анастасії Владичинської, участь у програмах взяли понад шість десятків управлінців з різних компаній України. Третя “Школа сервісу” пройде в Рівному 31 липня - 1 серпня. Реєстрація вже активно триває.

ДІЗНАТИСЯ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО "ШКОЛУ СЕРВІСУ"
Пропонуємо вам ознайомитися з відгуками випускників “Школи сервісу” Анастасії Владичинської.

Тетяна Стецюк, маркетолог компанії "Ескада-М":
"Ось декілька інсайтів від Анастасії Владичинської, які вразили мене і які я почала застосовувати, будуючи партнерські стосунки з клієнтами компанії:
1. Немає ваших клієнтів чи клієнтів конкретного менеджера, є клієнти компанії.
2. Станьте клієнтом своєї компанії, і ви відразу відчуєте усі зони розвитку сервісу.
3.Станьте другом для своїх клієнтів, дивуйте їх, для цього вам ідеально підійде формула FORD (family, occupation, recreation, dreams);
4. Телефонуйте до своїх клієнтів не лише для того, щоб продати щось, а просто запитайте про їх справи, для цього можна використати формулу 321: 3 дзвінки, 2 листи, 1 особиста зустріч для кожного клієнта в місяць;
5. І на завершення: не бійтеся почути від клієнтів негативні відгуки, адже вони допомагають розвиватися."
Анастасія Владичинська про те, як заробити на якості сервісу
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ

Юлія Басюк, керівник відділу сервісу компанії "Теплосфера":
"У нашій країні є багато цікавих продуктів і послуг, але ми не вміємо правильно їх подати, зацікавити клієнта, дати йому відчуття надійності і впевненості в майбутньому, відчуття, що його “не кинуть”! Я зрозуміла, що побудувавши систему високого внутрішнього і зовнішнього сервісу компанії, можна стати на шлях успіху і досягти високих результатів. Якщо компанія дійсно працює для людей, для їх задоволення – і фінансовий результат зростає, і власного задоволення від роботи відчуваєш більше".
Анастасія Владичинська: Чи можна вижити без сервісу в кризу

Олексій Дивачевський, керівник відділу продажів компанії "Теплосфера":
"Школа Сервісу” дала розуміння, що раціональні мотиви все менше впливають на рішення клієнтів при покупці продукту компаній. Вагомим стимулом придбати щось є емоційна складова. На жаль, наразі в багатьох українських компаніях вона "нижче планки". Чого тільки коштують наші ЖКГ та великі черги в касах банків... Щоб продавати дорогий продукт, потрібно мати сервісну компанію, і тільки сервісні компанії мають майбутнє!"
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ

Анастасія Владичинська, сервіс, Школа сервісу, Smart People, KMBS, Києво-Могилянська Бізнес Школа
Чим відрізняється фторопласт від інших видів пластику

Фторопласт не використовують «просто так» — його обирають, коли інші матеріали не витримують умови експлуатації. Він дорогий у порівнянні з поліетиленом або поліамідом. Наприклад, якщо розглянути товари від ТОВ ПКФ Електропласт — постачальника кондукційних та електроізоляційних пластиків, фторопластові заголовки будуть приблизно у 2-3 рази дорожчі за інші. Але матеріал є незамінним там, де потрібно поєднання хімічної стійкості, термостабільності й мінімального тертя. Розгляньмо конкретні галузі та чому саме ПТФЕ.
переглядів: 127
На частині вулиць Рівного можливе ускладення рух

У Рівному тривають дорожні роботи: можливе ускладнення руху транспорту на деяких вулицях
переглядів: 399
Прогноз погоди на Рівненщині у вівторок, 7 травня

Синоптики прогнозують хмарну погоду, без істотних опадів.
переглядів: 338
Як урізноманітнити інтимне життя: поради для пари
Інтимне життя — одна з найважливіших частин будь-яких стосунків, і його значення важко переоцінити. Часом стосунки можуть потрапляти в рутину, коли звичка бере верх над емоціями, а близькість з партнером стає менш інтенсивною. Щоб уникнути монотонності, варто активно працювати над збереженням тепла та пристрасті в стосунках. Іноді навіть невеликі зміни можуть додати нового вогню та інтересу.
переглядів: 89
Як записатися на прийом до лікаря онлайн у Рівному

Пацієнти закладів охорони здоровʼя Рівненської міської ради мають можливість записуватися до лікарів онлайн!
переглядів: 468