В Україні розпочали революцію сервісу
В Україні споживачі будь-яких послуг уже так звикли, що їх обов'язково обдурять, що перед свідомим бізнесом відкривається чудова перспектива знайти свою конкурентну перевагу в прозорих послугах та високому сервісі їхнього надання.
“Звичайно, мета існування будь-якого бізнесу – це прибуток, – каже Анастасія Владичинська. - Але підрахуймо, скільки збитків, наприклад, у банку з «прихованими правилами»: реклама, щоб привернути клієнтів; витрати, щоб утримати; піар, щоб «довести»; судові тяганини, щоб «відбитися»; реклама, щоб залучити нових. Натомість, банк, який сьогодні витратив час на те, щоб зробити кредити простими і зрозумілими, залучить більше клієнтів, ніж будь-який інший, який активно рекламує свої «низькі» ставки й регулярно обманює клієнтів”.
Анастасія Владичинська розпочала справжню революцію сервісу в Україні. Основний напрямок її роботи - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Упровдож квітня-червня 2015 року в Києво-Могилянській Бізнес Школі вже двічі пройшла “Школа сервісу” Анастасії Владичинської, участь у програмах взяли понад шість десятків управлінців з різних компаній України. Третя “Школа сервісу” пройде в Рівному 31 липня - 1 серпня. Реєстрація вже активно триває.

ДІЗНАТИСЯ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО "ШКОЛУ СЕРВІСУ"
Пропонуємо вам ознайомитися з відгуками випускників “Школи сервісу” Анастасії Владичинської.

Тетяна Стецюк, маркетолог компанії "Ескада-М":
"Ось декілька інсайтів від Анастасії Владичинської, які вразили мене і які я почала застосовувати, будуючи партнерські стосунки з клієнтами компанії:
1. Немає ваших клієнтів чи клієнтів конкретного менеджера, є клієнти компанії.
2. Станьте клієнтом своєї компанії, і ви відразу відчуєте усі зони розвитку сервісу.
3.Станьте другом для своїх клієнтів, дивуйте їх, для цього вам ідеально підійде формула FORD (family, occupation, recreation, dreams);
4. Телефонуйте до своїх клієнтів не лише для того, щоб продати щось, а просто запитайте про їх справи, для цього можна використати формулу 321: 3 дзвінки, 2 листи, 1 особиста зустріч для кожного клієнта в місяць;
5. І на завершення: не бійтеся почути від клієнтів негативні відгуки, адже вони допомагають розвиватися."
Анастасія Владичинська про те, як заробити на якості сервісу
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ

Юлія Басюк, керівник відділу сервісу компанії "Теплосфера":
"У нашій країні є багато цікавих продуктів і послуг, але ми не вміємо правильно їх подати, зацікавити клієнта, дати йому відчуття надійності і впевненості в майбутньому, відчуття, що його “не кинуть”! Я зрозуміла, що побудувавши систему високого внутрішнього і зовнішнього сервісу компанії, можна стати на шлях успіху і досягти високих результатів. Якщо компанія дійсно працює для людей, для їх задоволення – і фінансовий результат зростає, і власного задоволення від роботи відчуваєш більше".
Анастасія Владичинська: Чи можна вижити без сервісу в кризу

Олексій Дивачевський, керівник відділу продажів компанії "Теплосфера":
"Школа Сервісу” дала розуміння, що раціональні мотиви все менше впливають на рішення клієнтів при покупці продукту компаній. Вагомим стимулом придбати щось є емоційна складова. На жаль, наразі в багатьох українських компаніях вона "нижче планки". Чого тільки коштують наші ЖКГ та великі черги в касах банків... Щоб продавати дорогий продукт, потрібно мати сервісну компанію, і тільки сервісні компанії мають майбутнє!"
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ


Анастасія Владичинська, сервіс, Школа сервісу, Smart People, KMBS, Києво-Могилянська Бізнес Школа
Куди їхати по пальне на Рівненщині: найближчі точки до вас

Оновлена інформація щодо наявності пального на АЗС Рівненської області станом на ранок 26 червня.
переглядів: 15
Как создать сайт для бизнеса. 10 советов от экспертов

Для успеха вашей компании необходимо присутствие в интернете. Отличный и привлекательный сайт поможет добиться успеху и фотографу-фрилансеру, и владельцу магазина или другого вида малого бизнеса.
переглядів: 141
Рівненщина: Де можна, а де заборонено збирати ягоди?

На ринку вже з'явились у продажі чорниці та влада області застерігає жителів Полісся збирати ягоди у лісах на прикордонній території з Білоруссю чи, тим паче, в лісах Білорусі.
переглядів: 607
Завезли паливо: Де заправити бак у Рівному 24 червня

Дані про наявність дизелю, газу та бензину оновлюється щодня протягом доби. На яких автозаправках Рівного є пальне сьогодні, 24 червня?
переглядів: 627
Що на сніданок: Пишні сирники, що обов'язко вдадуться

Скільки разів ви пробували приготувати сирники? Це квест не для слабких. Та спробуйте ще, за цим рецептом обов'язково вдасться.
переглядів: 523
Як відкрити фастфуд: чек-ліст для старту

Ресторани швидкого харчування, або фастфуди, — це місця, де можна швидко й недорого поїсти. Такі заклади стають дедалі популярнішими, бо з кожним роком більшість людей все частіше їсть поза домом, обирає прості страви та швидке обслуговування. Якщо подається смачна та свіжа їжа, завжди можна розраховувати на стабільний потік клієнтів і постійний прибуток за умови правильного підходу до організації своєї справи.
переглядів: 319
Де заправити бак на Рівненщині сьогодні ввечері?

Оновлена інформація щодо наявності пального на АЗС Рівненської області.
переглядів: 461
Потяги із Здоблунова: чим та куди можна доїхати із залізничної станції Здолбунів-Пасажирський

Воєнний стан в Україні, обстріл росією залізничних вузлів та шляхів сполучення внесли корективи у рух потягів в Україні.
переглядів: 542
Скільки коштують суниці та чорниці у Рівному?

Суниці та чорниці — одні з найбільш корисних та смачних літніх лісових ягід: вони солодкі та приємні на смак, однак дещо дорожчі, ніж інші ягоди.
переглядів: 779
iPhone 13: ціна питання

Ціна на Айфон 13 в Україні – близько 1000 доларів. Але за ці гроші ви купуєте космос. Причому в буквальному значенні слова – це єдиний у світі смартфон, оснащений технологіями NASA. Пропонуємо ознайомитися з його головними перевагами та ціновим діапазоном.
переглядів: 662