В Україні розпочали революцію сервісу
В Україні споживачі будь-яких послуг уже так звикли, що їх обов'язково обдурять, що перед свідомим бізнесом відкривається чудова перспектива знайти свою конкурентну перевагу в прозорих послугах та високому сервісі їхнього надання.
“Звичайно, мета існування будь-якого бізнесу – це прибуток, – каже Анастасія Владичинська. - Але підрахуймо, скільки збитків, наприклад, у банку з «прихованими правилами»: реклама, щоб привернути клієнтів; витрати, щоб утримати; піар, щоб «довести»; судові тяганини, щоб «відбитися»; реклама, щоб залучити нових. Натомість, банк, який сьогодні витратив час на те, щоб зробити кредити простими і зрозумілими, залучить більше клієнтів, ніж будь-який інший, який активно рекламує свої «низькі» ставки й регулярно обманює клієнтів”.
Анастасія Владичинська розпочала справжню революцію сервісу в Україні. Основний напрямок її роботи - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Упровдож квітня-червня 2015 року в Києво-Могилянській Бізнес Школі вже двічі пройшла “Школа сервісу” Анастасії Владичинської, участь у програмах взяли понад шість десятків управлінців з різних компаній України. Третя “Школа сервісу” пройде в Рівному 31 липня - 1 серпня. Реєстрація вже активно триває.

ДІЗНАТИСЯ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО "ШКОЛУ СЕРВІСУ"
Пропонуємо вам ознайомитися з відгуками випускників “Школи сервісу” Анастасії Владичинської.

Тетяна Стецюк, маркетолог компанії "Ескада-М":
"Ось декілька інсайтів від Анастасії Владичинської, які вразили мене і які я почала застосовувати, будуючи партнерські стосунки з клієнтами компанії:
1. Немає ваших клієнтів чи клієнтів конкретного менеджера, є клієнти компанії.
2. Станьте клієнтом своєї компанії, і ви відразу відчуєте усі зони розвитку сервісу.
3.Станьте другом для своїх клієнтів, дивуйте їх, для цього вам ідеально підійде формула FORD (family, occupation, recreation, dreams);
4. Телефонуйте до своїх клієнтів не лише для того, щоб продати щось, а просто запитайте про їх справи, для цього можна використати формулу 321: 3 дзвінки, 2 листи, 1 особиста зустріч для кожного клієнта в місяць;
5. І на завершення: не бійтеся почути від клієнтів негативні відгуки, адже вони допомагають розвиватися."
Анастасія Владичинська про те, як заробити на якості сервісу
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ

Юлія Басюк, керівник відділу сервісу компанії "Теплосфера":
"У нашій країні є багато цікавих продуктів і послуг, але ми не вміємо правильно їх подати, зацікавити клієнта, дати йому відчуття надійності і впевненості в майбутньому, відчуття, що його “не кинуть”! Я зрозуміла, що побудувавши систему високого внутрішнього і зовнішнього сервісу компанії, можна стати на шлях успіху і досягти високих результатів. Якщо компанія дійсно працює для людей, для їх задоволення – і фінансовий результат зростає, і власного задоволення від роботи відчуваєш більше".
Анастасія Владичинська: Чи можна вижити без сервісу в кризу

Олексій Дивачевський, керівник відділу продажів компанії "Теплосфера":
"Школа Сервісу” дала розуміння, що раціональні мотиви все менше впливають на рішення клієнтів при покупці продукту компаній. Вагомим стимулом придбати щось є емоційна складова. На жаль, наразі в багатьох українських компаніях вона "нижче планки". Чого тільки коштують наші ЖКГ та великі черги в касах банків... Щоб продавати дорогий продукт, потрібно мати сервісну компанію, і тільки сервісні компанії мають майбутнє!"
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ

Анастасія Владичинська, сервіс, Школа сервісу, Smart People, KMBS, Києво-Могилянська Бізнес Школа
Буде ще холодніше: прогноз погоди на понеділок, 10 лютого

Одягайтеся тепло - у понеділок на території Рівненської області синоптики прогнозую морозну погоду.
переглядів: 210
Як навчитись швидко прибирати: поради, які спростять життя

Прості поради для легкого прибирання.
переглядів: 196
Бебі-бокс або гроші: у 2025 році батьки можуть обрати формат отримання "Пакунку малюка"

Уряд України ухвалив важливе рішення, яке полегшить життя молодим сім’ям. У 2025 році батьки немовлят зможуть отримати грошову компенсацію замість традиційного "пакунка малюка".
переглядів: 383
Чи переводимо годинники у 2025 році на літній час?

Українці досі не знають напевне, чи доведеться їм переводити годинники на літній час у 2025 році. У чому причина?
переглядів: 1027
До Дня закоханих НБУ випустив срібну монету "Сила кохання"

З нагоди Дня святого Валентина Національний банк України ввів в обіг особливу пам'ятну монету "Сила кохання". Ця срібна монета стала справжнім подарунком для всіх закоханих та колекціонерів.
переглядів: 460