В Україні розпочали революцію сервісу
В Україні споживачі будь-яких послуг уже так звикли, що їх обов'язково обдурять, що перед свідомим бізнесом відкривається чудова перспектива знайти свою конкурентну перевагу в прозорих послугах та високому сервісі їхнього надання.
“Звичайно, мета існування будь-якого бізнесу – це прибуток, – каже Анастасія Владичинська. - Але підрахуймо, скільки збитків, наприклад, у банку з «прихованими правилами»: реклама, щоб привернути клієнтів; витрати, щоб утримати; піар, щоб «довести»; судові тяганини, щоб «відбитися»; реклама, щоб залучити нових. Натомість, банк, який сьогодні витратив час на те, щоб зробити кредити простими і зрозумілими, залучить більше клієнтів, ніж будь-який інший, який активно рекламує свої «низькі» ставки й регулярно обманює клієнтів”.
Анастасія Владичинська розпочала справжню революцію сервісу в Україні. Основний напрямок її роботи - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Упровдож квітня-червня 2015 року в Києво-Могилянській Бізнес Школі вже двічі пройшла “Школа сервісу” Анастасії Владичинської, участь у програмах взяли понад шість десятків управлінців з різних компаній України. Третя “Школа сервісу” пройде в Рівному 31 липня - 1 серпня. Реєстрація вже активно триває.
ДІЗНАТИСЯ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО "ШКОЛУ СЕРВІСУ"
Пропонуємо вам ознайомитися з відгуками випускників “Школи сервісу” Анастасії Владичинської.
Тетяна Стецюк, маркетолог компанії "Ескада-М":
"Ось декілька інсайтів від Анастасії Владичинської, які вразили мене і які я почала застосовувати, будуючи партнерські стосунки з клієнтами компанії:
1. Немає ваших клієнтів чи клієнтів конкретного менеджера, є клієнти компанії.
2. Станьте клієнтом своєї компанії, і ви відразу відчуєте усі зони розвитку сервісу.
3.Станьте другом для своїх клієнтів, дивуйте їх, для цього вам ідеально підійде формула FORD (family, occupation, recreation, dreams);
4. Телефонуйте до своїх клієнтів не лише для того, щоб продати щось, а просто запитайте про їх справи, для цього можна використати формулу 321: 3 дзвінки, 2 листи, 1 особиста зустріч для кожного клієнта в місяць;
5. І на завершення: не бійтеся почути від клієнтів негативні відгуки, адже вони допомагають розвиватися."
Анастасія Владичинська про те, як заробити на якості сервісу
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ
Юлія Басюк, керівник відділу сервісу компанії "Теплосфера":
"У нашій країні є багато цікавих продуктів і послуг, але ми не вміємо правильно їх подати, зацікавити клієнта, дати йому відчуття надійності і впевненості в майбутньому, відчуття, що його “не кинуть”! Я зрозуміла, що побудувавши систему високого внутрішнього і зовнішнього сервісу компанії, можна стати на шлях успіху і досягти високих результатів. Якщо компанія дійсно працює для людей, для їх задоволення – і фінансовий результат зростає, і власного задоволення від роботи відчуваєш більше".
Анастасія Владичинська: Чи можна вижити без сервісу в кризу
Олексій Дивачевський, керівник відділу продажів компанії "Теплосфера":
"Школа Сервісу” дала розуміння, що раціональні мотиви все менше впливають на рішення клієнтів при покупці продукту компаній. Вагомим стимулом придбати щось є емоційна складова. На жаль, наразі в багатьох українських компаніях вона "нижче планки". Чого тільки коштують наші ЖКГ та великі черги в касах банків... Щоб продавати дорогий продукт, потрібно мати сервісну компанію, і тільки сервісні компанії мають майбутнє!"
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ПРОГРАМУ
Анастасія Владичинська, сервіс, Школа сервісу, Smart People, KMBS, Києво-Могилянська Бізнес Школа
Основні проблеми ходової частини автомобілів Mitsubishi L200
Японські автомобілі користуються популярністю завдяки високій якості збірки та технічним характеристикам, які відповідають ринковим запитам. На жаль, навіть такі надійні машини мають слабкі місця, які спричиняють виникнення технічних проблем. Незважаючи на те, що автомобіль Mitsubishi L200 створений для бездоріжжя та має високу прохідність, його ходова частина потребує регулярного обслуговування, спрямованого на підтримання підвіски у хорошому технічному стані.
переглядів: 48
Будівництво з бетону: секрети міцності та довговічності конструкцій
Бетон – це один з найпоширеніших та важливих матеріалів у будівництві. Завдяки своїй міцності, довговічності та універсальності, він застосовується в найрізноманітніших сферах: від зведення фундаментів до створення дорожніх покриттів. Його основною перевагою є здатність витримувати великі навантаження та стійкість до зовнішніх впливів.
переглядів: 111
Зимова єПідтримка: до якого числа можна оформити виплати?
Всі українці, які перебувають на підконтрольній території, мають можливість отримати цю одноразову виплату.
переглядів: 243
Нова послуга для пацієнтів: записатися до Рівненського обласного шкірвендиспансеру можна онлайн
Тепер потрапити на прийом до до лікаря Рівненського обласного шкірвендиспансера стало ще простіше - у медзакладі впроваджено онлайн-запис.
переглядів: 622
Рівне готується у лютому перейти на електронний квиток
З наступного місяця в міському громадському транспорті Рівного заплановане запроваджено електронний квиток.
переглядів: 397