Ми у Facebook
28.07.2015, 16:45

Рівненський льонокомбінат зареєстрував торгому марку у ЄС

Відтепер продукція Рівненського льонокомбінату захищена законодавством ЄС. Нещодавно одна з двох офіційних торгових марок підприємства - ТМ Goldi - отримала свідоцтво про реєстрацію в Європейському патентному відомстві.
Свідоцтво про реєстрацію OHIM (Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs) – це єдине свідоцтво, яке діє на території всіх країн Європейського Союзу. Його видає Європейське патентне відомство, що є наддержавним міжнародним органом ЄС. І така наддержавна реєстрація – це ознака того, що торгова марка визнається всіма країнами – членами Європейського Союзу.

Таким чином, для носія свідоцтва це справді серйозна перевага, адже кордони ЄС величезні, і ТМ Goldi тепер можна захищати від підробок на всій митній території ЄС.



Це вихід на потужний ринок, де до інтелектуальної власності ставляться з величезною повагою і при потребі вживають дуже рішучі дії. Тому, скажімо, при появі будь-яких схожих «клонів» Goldi Олег Червонюк як власник реєстрації ТМ Goldi матиме право арештувати цей контрафактний товар при ввезенні його в будь-яку країну ЄС. Йому буде надіслане повідомлення, що такий товар хоче перетнути кордон, і він може не дати на це дозвіл, у разі чого контрафактний товар вилучається та знищується.

Відроджений “з руїн та попелу”: Рівненський льонокомбінат святкує своє 50-річчя


Сам власник Рівненського льонокомбінату Олег Червонюк підтверджує: конкурентна боротьба за європейського споживача стане новим вагомим поступом для його підприємства.

- Європейський ринок – це важливий стратегічний напрямок для нашого виробництва. І реєстрація європейської ТМ – крок на перспективу. Понад півроку тому ми відкрили перший фірмовий магазин Рівненського льонокомбінату на території ЄС, у польському Лодзі. На той час це був, скоріше, вимушений крок, адже існували обмеження Нацбанку на закупівлю валюти. Тож нам довелося самостійно заробляти собі валюту для закупівлі сировини і обладнання. Наразі пріоритети дещо змінилися, усю увагу ми максимально зосередили на внутрішньому ринку, розвиваючи нашу роздрібну мережу.

Джерело: Голосно





На правах реклами