Ми у Facebook
01.11.2015, 17:30

Хто з рівненських кандидатів в мери найбільше витратився на рекламу

«Комітет виборців України» провів моніторинг фінансування виборчих кампаній кандидатів на посаду міського голови.
На рівненському ТБ лідер за рекламою в прайм-таймі (з 19:00 до 22:00) – Дмитро Якимець. Хто, крім нього, та скільки часу провів на екрані, розповів сьогодні Рівненський КВУ на прес-конференції о 14:00.

Cпостерігачі КВУ проводили моніторинг маркованої політичної реклами на підтримку кандидатів на посаду міського голови в цих п’яти пілотних містах. Проводився він у «прайм-тайм», коли розміщення реклами є найбільш дорожчим (з 19:00 до 22:00). Моніторинг проводився щоденно, з моменту реєстрації кандидатів до 23 жовтня.

Досьє: Лащук Олександр Іванович

За словами керівника інформаційного відділу Рівненського КВУ Святослава Дубова, загалом за період моніторингу на трьох телеканалах Рівненської області («Сфера-ТВ», «Рівне 1», РТБ) транслювалася маркована політична реклама (передвиборна агітація) про 6 кандидатів на посаду міського голови Рівного з 11: Володимира Хомка, Олексія Муляренка, Олександра Лащука, Олексія Бучинського, Дмитра Якимця і Григорія Зарічнюка.

Лідером за сумарною кількістю часу на всіх трьох телеканалах став Дмитро Якимець – 17500 секунд. На другому місці – Олександр Лащук (11229 секунд). Третій – Володимир Хомко (9555 секунд), четвертий – Олексій Бучинський (5217 секунд), п’ятий – Олексій Муляренко – 5033 секунди, шостий – Григорій Зарічнюк (156 секунд).

Досьє: Хомко Володимир Євгенович

У процентному відношенні за сумарною кількістю часу на всіх трьох телеканалах ситуація така: «Сфера-ТВ» – 52%, «Рівне 1» – 44%, РТБ – 4%.

Передбачається, що згодом спостерігачі КВУ порівняють інформацію з фінансових звітів кандидатів з їх затратами, розрахованими з врахуванням фактичного виходу політичної реклами на телебаченні. Мета перевірки – встановити достовірність фінансових звітів та можливих проблем із прозорістю виборчих фінансів.

На нинішньому етапі вже виявлено розбіжності між задекларованими витратами окремих кандидатів на оплату ефірного часу на телебаченні, та розрахунками реальних затрат, що значно перевищують задекларовані. Оскільки проміжні звіти не охоплюють останні 10 днів до дня голосування, кандидати ще мають можливість подати повну інформацію про витрати у фінальних звітах.

Досьє: Якимець Дмитро Анатолійович

Тому КВУ закликає всіх кандидатів до своєчасного подання фінансових звітів, повного розкриття витрат у цих звітах, а також публікації звітів в мережі Інтернет для доступу громадськості.

З повним текстом заяви і результатами дослідження можна ознайомитися на сайті організації.

За матеріалами ГО Опора





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ