25.11.2015, 15:30

Директор Рівненського льонокомбінату Олег Червонюк: «Найкраща реклама – робочі місця і якість продукції» [+Фото]

Для того, щоб виробляти якісну продукцію, бути успішним у своїй справі і динамічно розвиватися, потрібно знайомитися з технологіями, обладнанням, сировиною та досягненнями галузі у всьому світі. Саме таким принципом у своїй роботі керується Олег ЧЕРВОНЮК.
Власник Рівненського льонокомбінату Олег Червонюк перебував з робочою поїздкою у країнах Азії і розповів про свої враження та набутий досвід читачам журналу «ВІТАЄМО!».

- Олег Казимирович, чому саме до країн Азії привела Вас робоча поїздка?

- Дуже важливим моментом у виробництві є те, що потрібно слідкувати за усіма тенденціями, які нині з’являються у світі. Нам важливо бачити виробництво, технології, досвід інших, щоб створити якісний кінцевий продукт за максимально прийнятними цінами. Цього разу під час робочої поїздки я відвідав підприємства Малайзії та В’єтнаму, які спеціалізуються на виробництві латексної нитки.

Олег Червонюк: Я міг би бути міським головою Рівного



- Як можете оцінити розвиток виробництва у цих країнах?

- Ми ознайомилися з виробництвом, з розвитком підприємств у цих країнах. У В’єтнамі функціонує профільне державне підприємство, яке використовує найсучасніші технології. До речі, ми були першими закордонними відвідувачами, які переймали досвід цього підприємства. Помітили також і те, що у В’єтнамі держава вкладає інвестиції у розвиток виробництва.

У Малайзії ж було два підприємства, які займалися текстилем. Проте одне з них збанкрутувало, друге працює і нині. І саме це підприємство є найбільшим виробником латексної нитки. Ми підписали договір з цим підприємством про співпрацю. І будемо отримувати від них сировину для нашого рівненського Льонокомбінату.



"Думки вголос": гість - Олег Червонюк

- Ви сказали про те, що у В’єтнамі держава допомагає розвитку виробництва. А український уряд сприяє розвитку бізнесу, на Вашу думку?

- Азія швидко розвивається. Не можу точно сказати, як влада допомагає розвитку виробництва. Адже за короткий період це важко оцінити. В Україні ж, на мою думку, найголовніше, щоб держава не стільки сприяла розвитку бізнесу, а хоча б, щоб не заважала нормально працювати. Нині у нас уже роблять перші кроки у цьому напрямку. Потрібно, щоб змінювалося ставлення до виробничників. Їх потрібно поважати, так як це роблять у всьому світі.

- В Азії вам розповідали про досвід текстильних підприємств Малайзії та В’єтнаму. А чи запитували іноземні технологи про розвиток та досягнення рівненського Льонокомбінату?


- Там переважно не знають про те, де знаходиться Україна. Але під час спілкування їм цікаво було дізнатися про роботу нашого підприємства. Тож у таких поїздках ми не тільки здобуваємо новий досвід, а і презентуємо наше місто Рівне та Льонокомбінат на світовому рівні. Романтики у світі економіки мало, більше в цій сфері – прагматизму. Щоб підприємство знали і поважали у світі, одного лиш піару в пресі дуже мало. Головний чинник, яким можна виміряти успішність підприємства – це виробництво продукції, її якість, а також кількість товарів, спожитих у країні. Найкращий піар для країни та виробничників - робочі місця, які вони створили та якість продукції, яка конкурентна на світовому ринку.

- На вашу думку, яке місце Україна займає у великій річці під назвою «світова економіка»?


- Через недостатню поінформованість річка світової економіки знаходиться десь далеко від нас. Складається враження, що Україна зачепилася у якомусь болоті. Але не все так погано, адже я бачу вихід із цієї ситуації в тому, щоб більш посилено працювати. Відроджувати роботу заводів, фабрик, адже це не нормально, що у такому місті, як Рівне працюють тільки два великі підприємства – «Рівнеазот» та Льонокомбінат. У такому місті, як наше, де проживають 250 тисяч людей, повинні працювати не 10 тисяч людей, а 240 знаходитися в них на утриманні. Все повинно бути з точністю та навпаки. 240 тисяч повинні бути задіяні у виробництві, а 10 тисяч, із соціально незахищених верств населення, інвалідів, мають бути у них на утриманні.




- Що ж треба зробити для того, щоб ситуація почала змінюватися у цьому напрямку? Залучати інвестиції, шукати гроші?


- Потрібно багато працювати, щоб забезпечити людей робочими місцями. Для цього не першочерговими є кошти, хоча це і важливо. Найважливіше – використання людського потенціалу, правильна організація процесу роботи людей, її ефективність.


- А участь у виставках, отримання досвіду від інших виробників – це також крок до удосконалення власного виробництва?


- Завоювати своє місце на світовому ринку непросто, але над цим варто працювати. Мені подобаються різноманітні виставки, бо це насправді можливість проявити себе, представити місто й країну. Приємно, коли бачу, як на виставках стоять німецькі та італійські виробники, які організовано приїжджають на подібні заходи. У нас же мало хто знає про проведення подібних виставок і ще менше тих, хто їх відвідує. Нам потрібно організовувати всесвітні чи хоча б всеукраїнські виставки, адже це можливість порівняти якість, ціни та отримати корисний досвід.