Ми у Facebook
22.12.2015, 17:20

За 300 тисяч гривень Рівне стало "клоакою" і "нулем"

Саме таку суму, надану Європейським Союзом, витратили на розробку бренду Рівного.
Владі Рівного розробник бренду - столична компанія «Branders» - представила своє напрацювання, на яке витратила півтора року.

Воно викликало глузування рівнян у соцмережах. Адже асоціювалося у них з презервативом, клоакою, дірою, нулем і порожнім місцем. Окрім цього, рівнян обурювали витрачені суми на розробку бренду і час роботи над ним.

Який будинок Рівного отримав звання “Боржник року-2015 ”


А ось громадський діяч Сергій Пінчук вважає, що просто бренд потрібно допрацювати, про що й написав у соцмережі Фейсбук:

"Рефлексії після презентації бренду міста Рівне:
Логотип - ніякий, ні про що. Місто-діра.
А от концепція бренду непогана - якщо її очистити від мішури, отримаємо Місто Комфортне Для Дітей.
Отже, все не так погано, просто треба підчистити-перемалювати+))"

У Рівному тепло не одне з найдорожчих в Україні - міськрада

До речі, у Кузнецовську бренд міста розробили за значно менші кошти і коротший час. Там просто оголосили конкурс на кращий бренд серед городян і його переможцю вручили невелику нагороду - в межах тисячі гривень.





На правах реклами