Ми у Facebook
26.01.2016, 13:40

У Рівному пройде тренінг-практикум "Психологія ефективних продажів"

В тренінгу будуть використовуватись: комплексні вправи, метафорична ділова гра, відеозйомка.
Ціль: Передати учасниками важливість розуміння клієнтів, показати, що при продажах, та ведені ділових переговорів потрібно слухати клієнта, звертати уваги на дрібнички.

Тривалість: 8год.

Участники: керівники та власники бізнесу, менеджери з продажу , кількість учасників до 12чол..

Тренінг проводить:
Новацький Володимир: Бізнес-тренер, ігротехнік. Автор власних методик та майстер-класів по ефективній командній роботі менеджерів. Серед клієнтів: бізнес довідка «1563», ТОВ «Домофон-сервіс-захід», , РФ ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», сайт 0362.ua, група компаній «Автоград», ПП «Панорама Бізнесу», Компанія «АВТОЛЮКС», Гуртівня дитячих Іграшок «Розумна Іграшка».

Програма тренінгу складається з наступних блоків:

Блок – Етапи продаж
Ціль: показати послідовність, місце та значення кожного з етапів. Ціль, системність, планування і аналіз в роботі менеджера з продажу.

Блок - Типологія клієнтів
Ціль: 3 основні типи клієнтів, техніки визначення типажу клієнта з перших хвилин по телефону; в реальній зустрічі, потреби та мотиви різних типів клієнтів, техніки ведення діалогу та продажу з кожним з типів клієнтів, індивідуальний підхід в продажах

Блок – Презентація пропозиції, робота з запереченнями
Ціль: Засвоєння на практиці формули роботи з запереченнями, вивчення типів заперечень.

Блок- Стратегія WIN-WIN в продажах
Ціль: Формування в учасників стратегії переможець-переможець у відносинах з клієнтами, колегами.

Блок – Мотивація менеджерів на повторні продажі
Ціль: Засвоєння правила «повторні продажі: це легко, потрібно, вигідно». Основні мотиви для здійснення повторних продажів.

Блок – Постановка цілей технологія
Ціль: В цьому блоці учасники ставлять перед собою конкретні цілі та прописують що вони будуть робити для цього (цілі, як це можна досягти, точки контролю, модель ТОТЕ, мотивація при досягненні проміжних результатів).

Учасники тренінгу отримають:
1. Підвищення ефективності роботи з продажу, ділових переговорів;
2. Формування індивідуального підходу до кожного клієнта;
3. Збільшення мотивації досягати успіху в поставлених задачах, та емоційний «заряд».

70% практики і аналізу матеріалу, спрямованого на чіткі формування навиків роботи з продажів, а не інформація, яку ти можеш прочитати в книгах. Тренер поділиться з Вами досвідом впровадження рекомендованих методів та пропозицій на практиці. Ви потренуєтесь на практиці визначати різні типи клієнтів, і, як з ними домовлятись.

Після тренінгу пропонується:
- Пост-тренінг у формі круглого столу «Відповіді на важкі запитання, які виникли в контексті проведеного тренінгу», тривалість 1,5години. Проводиться через 2тижні після тренінгу.
- постренінговий супровід протягом місяця (1 раз на тиждень тривалістю до 2-х годин в режимі скайп-консультації)

Вартість участі в тренінгу:
При реєстрації та оплаті авансу * за два дні до початку тренінгу –500 грн з особи; після - 575грн з особи.

Спеціальні умови які діють в січні та лютому:
При реєстрації та оплаті авансу:
- 990грн. за двох учасників;
- 1190грн. за трьох учасників.

У вартість входить: робота тренера, роздатковий матеріал, постренінговий супровід протягом місяця , участь у пост-тренінгу, кава-перерви.

Дата проведення:
01.02.2016, початок о 10.00
22.02.2016, початок о 10.00

Ознайомитись з відгуками можна на сайті http://lotos-invest.com/vidguky/

Попередня реєстрація обов'язкова!






На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ