26.01.2016, 12:40
У Рівному навчать управлінців говорити
Тренінг відбудеться за авторською програмою Наталії Романь
Як відомо, 50% успіху діяльності менеджера - це комунікація.
ТОП-менеджера - це вже 70%, власника або генерального директора - всі 90%.
Відповідно, розвивати і покращувати комунікативні навички (переговори, презентації, наради, мотивування колективу, вирішення і запобігання конфліктів) - це не просто бажана,
а обов'язкова складова розвитку управлінця.
Програма складена з апробованих у відкритому і корпоративному форматі технологій: Психологія ділової комунікації, програми розвитку Лідерів, Акторські техніки,
Мистецтво управлінської боротьби, Майстер впливу, Переговори в стилі «джаз»,
Медіація - значущий інструмент перемовника, Емоційний інтелект,
Менеджмент в стилі коучинг, Коучинг команди
В програмі тренінгу:
Основи комунікативної компетентності
Піраміда «логічних рівнів»
Два ключових ресурси у спілкуванні
Дві стратегії комунікації
Мотивуючий зворотній зв'язок
Мистецтво робити компліменти
Критика, яку чують
Діалог і діалогічність
Активне слухання
Уміння конструювати результативні питання
Особливості спілкування з керівниками, підлеглими, партнерами
Лідерські стилі
Майстерність впливу і управління враженням
Робота мозку в стресовому стані
Конфлікти як стрес-фактор
Конфліктогени (стимулятори конфлікту)
Техніки і прийоми вирішення і запобігання конфлікту
Перефразування, рефреймінг, резюмування
Внутрішні якості та поведінкові навички медіатора, необхідні для поліпшення складної комунікативної ситуації
Складні переговори
Карта переговорів
Позиції та інтереси
Процес переговорів
Етапи переговорів, помилки і працюючі інструменти на кожному із них
Управлінські поєдинки
Моделювання реальних бізнес-ситуацій, розбір кейсів
Результати тренінгу:
- підвищення комунікативної компетентності;
- знання і вміння користуватися працюючими комунікативними прийомами, які найкраще підходять до конкретної ситуації;
- вміння розробити стратегію переговорів;
- знання своїх сильних і слабких сторін, і вміння найкращим чином використовувати їх та інші ресурси;
- посилення технік впливу та іншої неманипулятивної взаємодії;
- розуміння особливостей ділового спілкування по горизонталі (партнери) і вертикалі (керівники та підлеглі), посилення впевненості в собі і вміння посилити комунікативний потенціал команди
Автор та ведуча тренінгу
Наталія Романь - сертифікований коуч, медіатор, бізнес-тренер.
Експерт з підготовки до публічних виступів, консультант по переговорах.
Викладач акторської майстерності телепроекту каналу «1+1» «Від Пацанки до панянки»
Тренер Нової патрульної поліції (Ефективна комунікація. Стресостійкість).
Волонтер Психологічної Кризової Служби, група психологічної підготовки мобілізованих.
Серед корпоративних клієнтів: BASF, Samsung, JTI, Магістри та партнери, Центр комерційного права, Наше радіо, Вік-А, Проктер енд Гембл, NIKO та інші.
Проведено більше 2200 годин коучингу впливу для перших облич політики та бізнесу.
Методика тренінгу:
міні-лекції, дискусії, рольові ігри, робота в міні-групах, відеомоніторинг.
Тренінг включає мінімум теорії і максимум практики, що призводять до усвідомленням, відпрацюванні та закріпленню навичок!
Формат роботи: Тривалість 2 дні (16 часов)
Дати проведення: 19.02.2016-20.02.2016 року, початок о 10.00
Умови участі:
Вартість участі в тренінгу - 950 грн.
Для тих хто здійснить оплату оплату до 15.02.2016 вартість ВСЬОГО - 750 грн.
Учасникам тренінгу «Акторські техніки в діловій комунікації»- вартість всього 650грн.
Кількість місць обмежена: 15 учасників, тому обовязкова попередня реєстрація.
Телефонуйте 0673621131
ТОП-менеджера - це вже 70%, власника або генерального директора - всі 90%.
Відповідно, розвивати і покращувати комунікативні навички (переговори, презентації, наради, мотивування колективу, вирішення і запобігання конфліктів) - це не просто бажана,
а обов'язкова складова розвитку управлінця.
Програма складена з апробованих у відкритому і корпоративному форматі технологій: Психологія ділової комунікації, програми розвитку Лідерів, Акторські техніки,
Мистецтво управлінської боротьби, Майстер впливу, Переговори в стилі «джаз»,
Медіація - значущий інструмент перемовника, Емоційний інтелект,
Менеджмент в стилі коучинг, Коучинг команди
В програмі тренінгу:
Основи комунікативної компетентності
Піраміда «логічних рівнів»
Два ключових ресурси у спілкуванні
Дві стратегії комунікації
Мотивуючий зворотній зв'язок
Мистецтво робити компліменти
Критика, яку чують
Діалог і діалогічність
Активне слухання
Уміння конструювати результативні питання
Особливості спілкування з керівниками, підлеглими, партнерами
Лідерські стилі
Майстерність впливу і управління враженням
Робота мозку в стресовому стані
Конфлікти як стрес-фактор
Конфліктогени (стимулятори конфлікту)
Техніки і прийоми вирішення і запобігання конфлікту
Перефразування, рефреймінг, резюмування
Внутрішні якості та поведінкові навички медіатора, необхідні для поліпшення складної комунікативної ситуації
Складні переговори
Карта переговорів
Позиції та інтереси
Процес переговорів
Етапи переговорів, помилки і працюючі інструменти на кожному із них
Управлінські поєдинки
Моделювання реальних бізнес-ситуацій, розбір кейсів
Результати тренінгу:
- підвищення комунікативної компетентності;
- знання і вміння користуватися працюючими комунікативними прийомами, які найкраще підходять до конкретної ситуації;
- вміння розробити стратегію переговорів;
- знання своїх сильних і слабких сторін, і вміння найкращим чином використовувати їх та інші ресурси;
- посилення технік впливу та іншої неманипулятивної взаємодії;
- розуміння особливостей ділового спілкування по горизонталі (партнери) і вертикалі (керівники та підлеглі), посилення впевненості в собі і вміння посилити комунікативний потенціал команди
Автор та ведуча тренінгу
Наталія Романь - сертифікований коуч, медіатор, бізнес-тренер.
Експерт з підготовки до публічних виступів, консультант по переговорах.
Викладач акторської майстерності телепроекту каналу «1+1» «Від Пацанки до панянки»
Тренер Нової патрульної поліції (Ефективна комунікація. Стресостійкість).
Волонтер Психологічної Кризової Служби, група психологічної підготовки мобілізованих.
Серед корпоративних клієнтів: BASF, Samsung, JTI, Магістри та партнери, Центр комерційного права, Наше радіо, Вік-А, Проктер енд Гембл, NIKO та інші.
Проведено більше 2200 годин коучингу впливу для перших облич політики та бізнесу.
Методика тренінгу:
міні-лекції, дискусії, рольові ігри, робота в міні-групах, відеомоніторинг.
Тренінг включає мінімум теорії і максимум практики, що призводять до усвідомленням, відпрацюванні та закріпленню навичок!
Формат роботи: Тривалість 2 дні (16 часов)
Дати проведення: 19.02.2016-20.02.2016 року, початок о 10.00
Умови участі:
Вартість участі в тренінгу - 950 грн.
Для тих хто здійснить оплату оплату до 15.02.2016 вартість ВСЬОГО - 750 грн.
Учасникам тренінгу «Акторські техніки в діловій комунікації»- вартість всього 650грн.
Кількість місць обмежена: 15 учасників, тому обовязкова попередня реєстрація.
Телефонуйте 0673621131
Категорія: Новини > Новини Рівного
Автор: OGO.uaПереглядів: 1410Інші статті рубрики:
Різдвяно-новорічні свята: у Рівному моніторять продажі ялинок
Інспектори з благоустрою Департаменту муніципальної варти Рівненської міської ради щодня патрулюють вулиці міста, дбаючи про порядок. І нагадують: свята – не привід порушувати закон.
переглядів: 86
Рівне чепурили до свят
Про це сьогодні, 30 грудня, знову озвучили на засіданні з комунальниками.
переглядів: 228
Півроку на Рівненщині працює Центр з розшуку безвісти зниклих осіб
Установа запрацювала на початку червня. Щоп’ятниці рідні й близькі зниклих безвісти можуть звернутися туди за консультацією.
переглядів: 165
Перший рівень небезпечності: 31 грудня погода покаже характер
Рівненські синоптики попереджають про небезпечні метеорологічні явища по області.
переглядів: 138
Цікаве дозвілля у Рівному : Куди піти 30 грудня 2024 - 5 січня 2025
Виставки-інсталяції, майстер-класи, концерти й вистави додадуть новорічного святкового настрою у ваші будні.
переглядів: 148