Ми у Facebook
29.01.2016, 11:00

Що робити рівнянам, якщо різні ціни на вітринах та у чеках

У соціальних мережах рівняни скаржаться на різні ціни на вітринах і у чеках, що в таких випадках робити покупцям. Пропонуємо кілька порад від юриста та контакти, куди звертатися рівнянам у таких випадках.
Як ми писали на OGO.ua, рівняни у соціальних мережах скаржаться на різні ціни у чеках та на вітринах - ПОДРОБИЦІ.

Юристи стверджують, що обов'яково потрібно вимагати аби вам продали товар за ціною, яка вказана на ціннику.

У рівненському супермаркеті стався потоп

Якщо вам скажуть, що працівники не встигли поміняти ціну, то це їхні проблеми. Ви не мусите страждати через непрофесіоналізм працівників.

Зверніться до адміністратора з вимогою продати вам товар за ціною, яка була вказана у торговому залі. Якщо адміністратор вам відмовить, то вимагайте книгу скарг. У ній опишіть інцидент із вказанням часу, дати, номером каси і іменами співробітників з якими ви розмовляли.

У рівненському супермаркеті продають несвіжі яйця | OGO.UA ...

Управління прав споживачів постійно перевіряє книгу скарг і на підставі записів може покарати торговий заклад.

Також слід звертатися у інспекцію з питань прав захисту споживачів у Рівненській області.

веб-сайт: http://spogivachrv.cc.ua
E-mail: uzps@mail.rv.ua
тел./факс: (0362) 22-14-23, 22-58-77, 63-38-55





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ