Ми у Facebook
20.02.2016, 09:00

Оприлюднили результати громадського голосування за бренд Рівного

Голосували за нього рівняни у соцмережі Фейсбук та у міському Будинку культури.
Розкритикований рівнянами варіант логотипу-бренду міста, розроблений столичною фірмою за 300 тисяч гривень від ЄС, який спонукав оголошення конкурсу на кращий бренд серед городян


Про результати голосування у групі "Конкурс на альтернативний бренд Рівного написав один з учасників конкурсу Міцик Гонібез:

"Презентуємо вам остаточні результути голосування серед варіантів на логотип міста Рівне. Подяки будуть по завершенню проекту, а наразі просто визначення учасників, чиї роботи будуть розглядатися на сесії міськ ради (так би мовити в фіналі) .... Отже в фінал проходять №2 та №3 .... вітати їх впринципі одночасно є з чим і нема з чим (адже переможець отримує реальний геморой) ... тому вітання лишимо на потім

Загалом, виходить, було віддано 1434 голоси .... прикольно".








І ось два бренди-переможці, які будуть виставлені на розгляд сесії міськради Рівного:





СТАТТІ ДО ТЕМИ:
Чи вимагатиме Рівне повернення грошей за "не такий" бренд

Суренж, троянди чи брама - що стане брендом Рівного

Користувачі соцмереж знайшли, звідки могли "вкрасти" ідею бренду Рівного (ФОТО)





На правах реклами