Ми у Facebook
25.02.2016, 15:20

Чому у "Рівнегаз" важко дотелефонуватися

Це пояснили на підприємстві.
З липня торік, коли ПАТ «Рівнегаз» відкрило контакт-центр, його послугами уже скористалось понад 90 тисяч мешканців Рівненщини. Також працівники служби опрацювали понад дві тисячі електронних листів від споживачів та надали стільки ж онлайн-консультацій через сервіс «Особистий кабінет».

Бланк договору на газопостачання рівняни можуть "скачати" з Інтернету

У зв’язку зі значною кількістю змін у законодавстві, необхідністю споживачів подавати показання лічильників та дізнаватись про правила надання пільг, субсидій та нарахувань за спожитий газ, до компанії щоразу звертається усе більше клієнтів. Лише за січень до контакт-центру звернулось 19 тисяч споживачів природного газу.

"Рівнегаз збут" пікетували священики

Нагадаємо, задля оперативного зв’язку із компанією, у липні торік ПАТ «Рівнегаз» було створено контакт-центр за номером 461-104, фахівці якого приймають дзвінки від абонентів та надають онлайн-консультації з усіх питань щодо газопостачання. Контакт-центр компанії працює також у вихідні та святкові дні за звичним режимом - із 08.00 до 20.00.

«Пік звернень до Контакт-центру припадає на перші дні місяця, коли споживачі повідомляють показання лічильників. У такі дні телефонні лінії контакт-центру бувають перевантажені, що створює певні незручності для клієнтів, тому раджу телефонувати до операторів після 18 години. Також ПАТ «Рівнегаз» створило додаткові можливості для подачі показань лічильників за допомогою електронної пошти та сервісу «Особистий кабінет» на сайті 104.ua»,
- розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володимир Новосад.

"Рівнегаз" - про відчинені вікна

Споживачі можуть звертатись із запитаннями або подавати дані приладів обліку газу, написавши листа на електронну адресу contact@rv.104.ua .

Окрім того, отримати консультацію із будь-якого питання клієнти можуть, надіславши повідомлення через онлайн сервіс «Особистий кабінет». За три місяці роботи цього ресурсу, у ньому зареєструвалось уже понад 10 тисяч споживачів природного газу, які тепер мають нагоду у будь-який час самостійно стежити за станом свого рахунку, вести облік використаного палива, сплачувати за послуги з газопостачання та подавати показання лічильників.

Фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою ПАТ "Рівнегаз" ВІкторія Левчук





На правах реклами