Ми у Facebook
17.03.2016, 07:40

Чи користуються рівняни онлайн-шопінгом

Онлайн шопінг з кожним роком стає все популярнішим. Про переваги придбання товару в інтернет-магазинах написано чимало і все ж варто виділити основні пункти для тих, хто ще досі сумнівається.
В першу чергу, це величезний асортимент. Ви з легкістю, сидячи на комфортному дивані з чашкою ароматного чаю, зможете знайти те, що шукаєте, просто відвідавши сайти декількох популярних інтернет-магазинів. Щоб оглянути такий асортимент товарів у звичайних магазинах, вам довелося би витратити не один день.

Також досвідчені покупці кажуть, що онлайн шопінг допомагає суттєво зекономити. Користуючись різноманітними купонами на знижку та відслідковуючи актуальні акції, можна придбати необхідну річ за справді вигідною ціною.

Що стосується безпеки, то турбуватися не варто. Онлайн шопінг на сьогоднішній день є безпечним, якщо ви будете обирати хороші інтернет магазини, які володіють вже певною репутацією на ринку.
Незважаючи на всі ці переваги, в наш час інформаційних технологій можна знайти досить багато скептиків інтернет-шопінгу.

Всі їхні аргументи зводяться до одного: оскільки перед придбанням річ не можна побачити, то можна дуже легко помилитися з вибором. Особливо актуальною ця проблема є тоді, коли ми купуємо одяг або взуття. Дуже прикро, якщо ми з захопленням обираємо потрібну річ, але довгоочікувана покупка нас розчаровує, бо не підходить по розміру.

Рівняни також поділилися своїм досвідом онлайн покупок

Світлана Мельник:
Кілька разів купувала у дівчат через соцмережі. Спочатку всі речі приходили у хорошому стані, вірного розміру та, звісно, дешевші ніж у магазинах. Проте, одного разу замовила сукню і прийшов зовсім не той колір, який очікувала. Продавець товару на мої претензії почала хамити та виправдовуватись. Вибачень не почула, наука була не дуже приємна. Тому після того так і не купувала нічого онлайн:)



Лена Кузьмич: Замовляю заготовки на вишиванки через інтернет. Все нормально. Тільки от деякі продавці не повідомляють номер накладної і можуть виникати проблеми.
Якось помилково вказала неправильно свій номер і моя вишиванка так й залишилась на новій пошті, бо продавець не повідомив номер накладної і я не могла відслідкувати посилку. На моє запитання: де ж посилка? Мені сказали, що вона її відправила,а де посилка зараз -її не цікавить.



Аліна Архипенко: Часто купую через соціальні мережі у дівчат як речі (одяг, взуття), так і польські товари (солодощі). Купувала на розетці онлайн іграшку. Своїми покупками завжди лишалась задоволеною. Тато постійно купує на Алі експрес: наручні годинники, одяг, навушники, прикраси.....Дуже задоволений, чекати звісно довго (до місяця), але зате набагато дешевше і якістю теж задоволений.



Ольга Пешко: Замовила знайомим речі (зимові куртки). Товари оплатила, а мене обманули. Тепер свої гроші віддаю, а та людина обмежила доступ до своєі сторінки...Залишилася винна 2000 гривень. Є добросовісні продавці, а є ті,що обманюють. Разів 5 замовляла через онлайн, але лише раз була задоволена.



Людмила Савонькіна: Останнім часом все частіше купую все онлайн. Косметику і товари для дому, одяг, речі з-за кордону... Але нещодавно натрапила на такий цікавий вид продажів в соцмережі Вконтакте, як "обнова". Суть у тому, що продавець раз чи два в тиждень у визначений час створює альбом з речами на продаж! Це може бути як дитячий, так і дорослий брендовий одяг! За умовами, хто перший забронює річ, той її і купив! Але ви можете вказувати більшу ціну, і станом наприклад на 22-00 річ забере той, хто запропонує більшу ціну! І оскільки таймера, як на цивілізованих аукціонах немає, товар отримує часто не та людина, яка була остання!!! При цьому продавець від того у виграші!
Наприклад, була свідком як мами воювали за куртку адідас (хоча ще питання чи це оригінал) з діркою на рукаві, в результаті її купили реально втричі дорожче і навіть дорожче, ніж вона коштує нова! При цьому продавці погрожують заблокуванням сторінки, якщо ти забронюєш річ і не купиш її. Не знаю наскільки це чесно, але дивує недалекоглядність покупців! Таких продавців до мене в друзі постукало близько двох десятків!!!



Павло Алєксевич: Маю вдалий досвід онлайн покупок: замовляв спеціальні електронні деталі (мікроконтроллери, елементи до мініатюрних комп’ютерів, складові до квадрокоптерів) - китайські продавці залюбки відповідають на питання, уточнюють. Замовляв і домашню електроніку (наприклад, додаткові батареї до камери GoPro) - продавці також дуже сумлінні, в разі якихось сумнівів - повертають гроші, бо піклуються про репутацію.

Купував з британських магазинів через спільні покупки - тут не був так задоволений, бо прислали той товар але з іншим принтом.






На правах реклами