Ми у Facebook
10.04.2016, 18:30

Весняні процедури для чотириколісного улюбленця: поради автомеханіка

Початок квітня, коли особливих підступів від погоди у вигляді істотного снігопаду чи великого морозу очікувати уже не доводиться, саме час подбати про роботу свого автомобіля і в теплу пору року. Якщо ви, як сумлінний автолюбитель, провели усі необхідні профілактичні роботи восени — замінили мастило, фільтри та рідини, перевзули гуму, то ваш улюбленець найімовірніше відслужив вам усю зиму вірою і правдою, без особливих негараздів. Приблизно у цей період надходить пора і для планового ТО, однак, якщо у вас це за графіком не передбачено, трохи весняних процедур автівці після довгої зими все одно не завадить.
Механік однієї з рівненських автомайстерень Андрій Купчик розповідає, що найчастіше за зиму страждають кузов і днище автомобіля. Винні у цьому реагенти, якими взимку посипають наші дороги. Агресивні хімічні сполуки проїдають дірки в антикорозійному покритті днища, пластиковому захисті, пиловиках, глушнику, лакофарбовому покритті кузова (особливо страждають крила і капот). Щоб цього уникнути варто частіше мити машину, однак саме взимку водії це роблять доволі рідко з об'єктивних причин.

Тож навесні варто ретельно оглянути авто на СТО, виявити та обробити усі пошкодження. Дрібні подряпини на кузові можна покрити навіть лаком для нігтів. Однак, із серйознішими варто звернутися до фахівця. Не забудьте також промити арки і днище під високим тиском, радить майстер. Не виключено, що доведеться замінити глушник, якщо ваш автомобіль уже “в літах”.

Також досвідчений майстер обов'язково перевірить роботу гальм, розвал/сходження та послухає ходову.

Автомеханік Андрій Купчик зауважує: після зими клієнтам часто радять замінити в автомобілі мастило і рідини — охолоджуючу та гальмівну. Однак, насправді сезонної необхідності в цьому не існує. Така заміна повинна відбуватися відповідно до пробігу автомобіля. Чого не скажеш про фільтри. Якраз вони взимку можуть зноситися: паливний часто іржавіє, а повітряний забивається. Також слід замінити салонний фільтр у кондиціонері — за зиму він добряче забруднився і з настанням спеки виділятиме неприємний запах.

І, звісно, не варто зволікати із заміною гуми, нагадує майстер. Вважається, що за температури вище +7 за Цельсієм зимова уже не годиться, адже збільшує гальмівний шлях автомобіля до 20%.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ