18.05.2016, 07:30

Дорогам Рівненщини, востаннє ремонтованим в СРСР, лише наради не допоможуть

Розбитість автошляхів області раптом стала відкриттям для керівництва області.
Голова Рівненської облради Олександр Корнійчук, як повідомила прес-служба Рівненської облради, звернув увагу на жахливий стан доріг області. Зокрема, він помітив, що сарненська дорога, тобто та, яка веде на Полісся - найбільш розбита.

На Поліссі у рівнянина знайшли бурштин, долари і наркотики

Це й не дивно, зважаючи на те, що саме нею багатотонні вантажівки перевозять вкрадений ліс і деревину із Полісся, і що кількість автотранспорту у поліщуків внаслідок нелегального видобутку бурштину значно збільшилася. Отже зросло навантаження на дорожнє полотно, яке до того ж не скрізь якісно покладене.

У Рівному водіїв маршруток викличуть "на килим"

Щоб зменшити це навантаження, голова Рівненської облради пропонує обмежити проїзд через Рівненщину багатотонних фур. А для цього потрібно зважувати великогабаритний транспорт на дорогах області. Ідея ніби не погана, але біда у тому, що важити фури практично нема чим. В області діють лише дві стаціонарні ваги, які розташовані на автодорозі Київ – Чоп у Корецькому та Радивилівському районах. Також є і пересувні ваги, але їх теж дуже мало.

"Пекло для автомобілістів" знайшли на Рівненщині (ФОТО)


Тож Олександр Корнійчук заявив, що готовий скликати спеціальну нараду для розгляду питання належного утримання автодоріг області та запобігання їх руйнуванню фурами. І наголосив на необхідності приведення до належного стану автодорожних вказівників на кордонах Рівненщини.

Скільки коштує кілометр української дороги


Втім, лише нарадами і зважуванням, але без справді якісних ремонтів навряд чи вдасться привести дороги області до нормального стану. Адже більшість з них, особливо сільські, востаннє ремонтували ще в період СРСР, а це, як мінімум, понад 25 років тому.


Щасливе Рівне