Ми у Facebook
28.09.2016, 14:00

"Розраховуйтеся і покиньте приміщення", - новий сервіс у рівненському кафе

Рівненські кафе продовжують дивувати гостей своїм "сервісом". Люди не перестають бідкатися на хамство.
Цього разу рівнянка Анастасія розповів про те, як їх обслуговували у кафе та попросили швидко розплатитися та покинути приміщення.

У рівненському супермаркеті обважують покупців

Ось ця історія з групи ВИЛКА:

"Ноги моєї тут більше не буде", - рівнянин поділився враженнями від нового кафе

Завітали на каву в кафе "На Даху". Перше враження приємне. Затишно і тихо. Коли підійшли на бар за кавою нас відразу попередили, що латте немає.

Ми попросили каву де побільше молока, нам запропонували капучино. В результаті нам принесли маккаву залиту незбитим молоком, яка була ледь теплою + до того нав'язливо пропонували щось замовити до кави. Коли ми зробили зауваження і попросили принести просто еспресо з молоком і уточнили, що не будемо розраховуватись за капучино, нас обслуговувати не захотіли і офіціант наголосив, що не збирається вислуховувати наші скарги. Нам відразу принесли рахунок і наголосили розрахуватися за чай і покинути приміщення.

Дякуємо за теплий прийом.









На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ