Ми у Facebook
29.08.2017, 14:43

Сервіс в Діагностичному: швидка відповідь головного лікаря

Фото: Рівненщина туристична

Неприємна ситуація в лікувальному закладі не залишила байдужими рівнян і головного лікаря.
Нещодавно рівнянка у мережі Фейсбук опублікувала пост-обурення про халатність лікаря в Діагностичному центрі:



“Благодійні внески” у діагностичному центрі зросли: рівнянка обурена сервісом

Пост викликав хвилю обурення від рівнян:

Олександр:

"В таку ситуацію з лором попадали багато моїх знайомих..".

Natalia:
"Я вже декілька разів переконалася, що краще схоидити в приватну клініку, абажано перевірену..там до тебе поставляться як до людини...і припишуть нормальні ліки.. я теж була ходила з Матвієм до ЛОРа приватного..заплатила за прийом 60 грн, і ліків він приписав аж на 40 грн..за 4 дні дитина була здорова.."

Не забарилася й реакція від головного лікаря Діагностичного центру Романа Шустика:
"Пані Оксано, чесно шокований таким призначенням і ставленням лікаря. Обіцяю розібратися в ситуації вже завтра. Зараз перебуваю на нараді в Києві. Прошу зконтактувати зі мною і повідомити подробиці та прізвище лікаря. Дякую."

Роман Шустик додав, що з подібними скаргами потрібно одразу звертатися до нього особисто.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ