Оксана Марченко змінила вечірню сукню на робу робочого
Завдання реаліті-шоу "Время строить" - побудувати нові будинки сім'ям, які з тієї чи іншої причини опинилися в складному становищі, але не опустили руки і навіть допомагають іншим. Ці люди заслужили, щоб і в їхньому житті сталося диво. І творці нового телепроекту зроблять все можливе, щоб змінити життя героїв на краще.
"Головна мета промо-кампанії "Время строить"- не лише чітко донести до глядача інформацію про унікальність і масштаб цього проекту. Але і залучити максимальну глядацьку увагу до проекту, як не просто телевізійної події, але події, яка зможе в чомусь змінити життя в країні", - говорить керівник Inter Media Group Ганна Безлюдна.
"Наша промо-кампанія буде комплексною, у кожного її елемента - своя задача і свій посил", - розповідає промо-директор телеканалу "Інтер" Олексій Пасічник.
Героїня першого, досить сміливого і навіть провокаційного ролика - ведуча програми "Время строить" Оксана Марченко. На екрані Оксана постане в абсолютно новому образі. Відео прямо відсилає до гучної реклами відомого парфумерного бренду. І це не випадково.
Багато років одна з найкрасивіших жінок українського телебачення Оксана Марченко асоціювалася, насамперед, з розважальними проектами, великою сценою, вечірніми сукнями. "У промо-ролику ведуча рішуче відкидає колишній імідж і постає в новому образі - активному, діяльному, - розповідає Олексій Пасічник. - І проголошує новий час - час рішучих дій, час взяти ситуацію в свої руки і змінити життя, час будувати!"
"Время строить" - адаптація відомого американського реаліті-шоу Extreme Makeover: Home Edition, яке вперше вийшло на телеекран у 2003 році на телеканалі АВС. Проект був удостоєний престижної премії Emmy Awards. Крім США, даний формат реаліті-шоу був з успіхом адаптований і пройшов з високими рейтингами в Аргентині, Ізраїлі, Італії, Нідерландах, Чехії, Болгарії, Румунії, Польщі, Сербії.

Головні новини та події за ніч: атака на Київ, смертельна ДТП та рішення Трампа

Розповідаємо, що трапилось у ніч з 9 на 10 липня.
переглядів: 34
Як змінилися ціни на яйця в АТБ

Українські супермаркети не поспішають знижувати вартість курячих яєць, хоча сезонне здешевлення вже очікують багато споживачів.
переглядів: 270
Наталка Діденко: 9 липня частина країни "горітиме" від спеки, інша – під зливами

У середу, 9 липня, Україна стане однією з найспекотніших країн Європи, проте погода буде надзвичайно контрастною. За прогнозом Наталки Діденко, країну розділить температурний бар'єр: якщо на заході очікується комфортна прохолода, то схід та південь продовжуватимуть "плавитися" від аномальної спеки.
переглядів: 638
З 2026 року в Україні дівчаток-підлітків безоплатно вакцинуватимуть проти ВПЛ

З наступного, 2026 року, Україна вперше запроваджує безоплатну вакцинацію проти вірусу папіломи людини (ВПЛ) для дівчат віком 12–13 років. Рішення є частиною оновленого національного Календаря профілактичних щеплень та знаменує собою важливий крок у сфері громадського здоров'я країни.
переглядів: 410
Головні події за ніч: атака дронів, зброя із США та санкції проти РФ

Розповідаємо, що сталося у ніч з 7 на 8 липня.
переглядів: 367