Ми у Facebook
16.04.2018, 23:58

«АТБ»: синхронний рух з європейськими лідерами

Найвідоміша українська мережа оновлює свої маркети відповідно до світових тенденцій торгівлі
Відомо, що навіть найбільш розвинуті галузі економіки не можуть стояти на місці, адже задля розвитку їм потрібно постійно вдосконалюватися. Це стосується і роздрібної торгівлі. Тож не дивно, що втілення інноваційних рішень тут є звичною практикою. Зокрема, досвід європейського ритейлу показує: впровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд для формату «дискаунтер» у цивілізованих країнах. Нагадаємо, що дискаунтер – це магазин з достатнім асортиментом і доступними цінами на товари.



Україна має свого власного представника у цьому форматі. Йдеться про мережу «АТБ», яка до того ж є безумовним лідером вітчизняної торгівлі. Цифри говорять самі за себе: наразі мережа нараховує 929 магазинів у 242 населених пунктах 22 областей України. Понад 3 мільйони співвітчизників щодня роблять покупки в «АТБ».



Разом із такими відомими та визнаними європейськими мережами, як Lidl і Aldi, компанія «АТБ-маркет» крокує шляхом постійного вдосконалення. «Одним із пріоритетних завдань компанії є модернізація магазинів торговельної мережі. Оновлені магазини «АТБ» – це свого роду експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. Відкриття подібних торговельних точок не є початком розвитку нового формату магазинів, це оновлення чинної концепції дискаунтерів. Компанія намагається розширити площу магазинів, збільшити викладку товарів, зробити комфортніші умови для покупців», – розповідає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».



За його словами, в оновлених дискаунтерах встановлені холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій, а також впроваджені технології утеплення, опалення і рекуперації енергії, які скорочують витрати на опалення до 70%. Втім, усі ці зміни жодним чином не торкнуться основної концепції мережі – пропонувати покупцям якісні товари за доступними цінами. Існуюча цінова політика залишиться єдиною для всіх магазинів «АТБ».



Сьогодні вже 44 маркети мережі працюють у новому форматі. Їх легко впізнати серед інших магазинів на вулицях українських міст за особливим кольором фасадів, а найбільш вагомі внутрішні зміни у торгових залах – розширено площу магазинів, збільшено викладку товарів, надано додаткові послуги тощо.



«З 2018 року всі великі магазини (площею від 800 кв. м) відкриватимуться в оновленому вигляді. У найближчій перспективі компанії – поступовий перехід всіх діючих магазинів торговельної мережі «АТБ» на новий формат», – підкреслює Борис Марков. Додайте до цього ще й реконструкцію вже наявних торговельних точок (у 2018 році по всій Україні заплановано модернізувати близько 50 магазинів) і отримаєте значний показник.

Такий розвиток, безумовно, вигідно вирізняє «АТБ» серед конкурентів на вітчизняному ринку. На тлі відомих європейських мереж вітчизняна компанія залишається трендовою, не пасе задніх. Щодо пересічних покупців, то для них така стратегія «АТБ» – тільки на користь. Адже вдосконалення сервісу та осучаснення технологічних рішень зроблять відвідування магазинів більш приємним.





На правах реклами

РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ