АТБ: зберігаючи традиції — об’єднуємо Україну

Повага до місцевої культури та її популяризація серед місцевих мешканців, туристів та покупців по всій країні — основа діяльності всеукраїнської мережі АТБ. Зважаючи на це, у найближчих планах компанії — створення унікальних товарних маркувань для кожного з регіонів. Маркування буде інформувати покупців про місцевість, з якої походить товар, а також допоможе кожному українцю дізнаватися та знайомитися з перлинами регіональних культур.

«Всеукраїнська мережа АТБ — це і є всі обличчя України. У нашій компанії — магазини й інші підрозділи — працюють понад 45 тисяч осіб по всіх регіонах. Неповторні риси Рівненщини, її культурні та природні принади знайдуть відображення в унікальних місцевих товарних маркуваннях — це буде цікаво і пізнавально як для місцевих мешканців, так і для гостей краю. Притаманні лише Рівненщини товарні маркування в мережі АТБ стануть ще однією візитівкою цього унікального місця. У новому маркуванні для товарів ми покажемо та підкреслимо його неповторні особливості», — розповіла Ірина Румянцева, директор із торгівлі Західного регіону.
Таким чином загальнонаціональна мережа АТБ буде щоденно знайомити понад три мільйони своїх покупців із культурними та природними перлинами України.
Проте, окрім уваги до регіональних традицій і культури, мережа АТБ підтримує місцевий бізнес: завдяки цій торговельній мережі виробник завжди знайде найкоротший шлях до споживача. А це вигідно усім — мережі, покупцю, виробнику.

«Для забезпечення якості та доступної ціни продуктів мережа АТБ мінімізує витрати на доставку та рекламу. Робота зі знаними місцевими виробниками допомагає нам досягти цих цілей. Асортимент магазинів національної мережі АТБ — це понад 3 500 товарів. Значна частина із них — місцевого походження: у кожному регіоні присутності ми залучаємо до співпраці місцевих виробників і постачальників. Це допомагає нам запропонувати покупцю найкращий товар за вигідною ціною. Так ми підтримуємо економічний розвиток на місцях, де працюють магазини АТБ», — розповіла Наталя Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».
Таким чином, АТБ сприяє розвитку регіонів її присутності. Зараз нові маркети мережі активно відкриваються в західних та південних регіонах України: на карті АТБ з’явилися міста Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники та багато інших.

За словами представників мережі, співпраця з місцевими постачальниками — це і є секрет доступних цін: АТБ завжди пропонує покупцям товари на 10–15 % дешевші, аніж у середньому по ринку. А уважні покупці, хто постійно стежить за акціями мережі, мають змогу купувати товари зі знижками до 40 %.

Астропрогноз для всіх знаків на 11 травня

Дізнайтеся, що вам підготували зорі на завтра.
переглядів: 172
Як навчитись швидко прибирати: поради, які спростять життя

Прості поради для легкого прибирання.
переглядів: 676
Легкий та корисний салат, який полюбить вся сім'я: рецепт

Смачний і красивий салат — чудовий зразок французького смаку
переглядів: 1583
День бузку в Пересопниці: свято краси, мистецтва та підтримки ЗСУ 11 травня

Завтра, 11 травня, мальовниче село Пересопниця Рівненського району знову стане центром весняної краси та патріотичного духу, адже тут відбудеться традиційне свято – День бузку. Цьогоріч програма поєднає чарівні аромати весни, унікальне українське мистецтво та можливість підтримати наших захисників.
переглядів: 290
Увага: кліщі! Поради медиків, як уберегтися від небезпечних укусів

З приходом весни та потепління в Україні розпочався сезон активності кліщів. Медики та епідеміологи попереджають про зростання кількості випадків укусів цих небезпечних павукоподібних серед населення.
переглядів: 831