Ми у Facebook
05.07.2018, 09:54

Подорожуй з «АТБ», відкривай Україну

Якщо під час мандрів купувати їжу в стандартизованих магазинах відомої мережі, можна суттєво економити кошти свого туристичного бюджету
Українці поступово стають досвідченими туристами. Багато співвітчизників подорожують Європою, чому сприяв безвізовий режим – до речі, лише за його перший рік понад півмільйона осіб скористалися можливістю з’їздити до Старого Світу, маючи біометричний паспорт. Водночас і показники внутрішнього туризму постійно зростають. Експерти кажуть, що причиною є зручність і доступність подібних мандрів. По-перше, набагато більше стало варіантів вибору транспорту для пересування (потяг, автобус), також можна скористатися послугами численних автомобільних сервісів для пошуку попутників. По-друге, розширилася база об’єктів розміщення: це і готелі, і хостели, і приватне житло. Ще одна причина збільшення внутрішнього туристичного потоку полягає у тому, що наразі можна економити, купуючи недорогі продукти харчування під час подорожі.



Люди старшого віку пам’ятають, як брали із собою в подорож чи не окрему валізу з їстівними запасами: консервами, макаронами, крупами тощо. Сьогодні в цьому немає жодної потреби, адже всі ці продукти за тими самими цінами можна придбати і в «АТБ» біля власного будинку, і в «АТБ» за сотні кілометрів у чужому краї. Ба більше: за рахунок стандартизації роботи усіх 954 магазинів цієї мережі, ці товари навіть лежатимуть на тих самих полицях і коштуватимуть однаково.

«Сьогодні ми працюємо у 22 областях України. Магазини «АТБ» раді вітати своїх покупців у 247 населених пунктах. Робота кожного торговельного підприємства мережі стандартизована. Це стосується усього: від обслуговування до контролю якості продукції, від цінової політики до розміщення товарів на полицях. Тож покупець, який звик ходити на закупи до «АТБ», зможе добре зорієнтуватися у будь-якому магазині нашої мережі», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, ще однією беззаперечною перевагою стане цінова політика, яка також однакова для всіх підприємств корпорації. «Наші принципи полягають у тому, щоб забезпечувати людей якісними продуктами за доступними цінами. З цим завданням ми справляємося, про що свідчить довіра співвітчизників до «АТБ»: щоденно в наших магазинах купують товари понад 3,5 мільйона українців», – додає пані Шаповалова. Слід зазначити, що, формуючи низькі ціни на весь асортимент, мережа ще й постійно проводить різноманітні акції. Споживачі, які стежать за бонусами і користуються дисконтами, можуть істотно економити кошти сімейного бюджету. Акційні знижки на товари в «АТБ» можуть доходити до 40% початкової вартості.

За приклад бюджетної подорожі Україною можемо взяти мандрівку нашим унікальним краєм – Рівненщиною. Турист з обласного центру може за годину на велосипеді дістатися, припустимо, Здолбунова (магазин «АТБ» розташований усього за 300 метрів від Успенського костьолу). Або, скориставшись маршруткою, відвідати Острог (магазин «АТБ» розташований за 400 метрів від Острозького замку). «У будь-якому куточку Україна подарує уважному мандрівнику цікаву розповідь, легенду або просто красиве місце, що тішить око. Подорожуйте власною країною. А наша мережа буде рада допомогти зробити подорож доступною та смачною», – каже Наталія Шаповалова.

Безумовно, це доволі серйозний аргумент для того, щоб наступні вихідні провести не перед телевізором, а вивчаючи рідну країну. В наші часи це так просто зробити!





На правах реклами