Що потрібно знати туристу перед тим, як вирушити у подорож
туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.ua у розділі "Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр");
в договорі були вказані заявлені дати вильоту та прильоту;
“Небезпечна мандрівка”: українські туристи привозять з Туреччини новий вірус
в договорі була вказана інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі;
Що робити, якщо ви потрапили в халепу під час відпустки
були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;
кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.
В подорож обов’язково візьміть з собою:
копію договору на туристичне обслуговування;
оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
контакти туроператора (турагента);
контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги* за захистом порушених прав Ви маєте право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби, надавши:
фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;
розрахункові квитанції понесених витрат тощо.
У разі, якщо туроператор порушив ліцензійні умови**, Ви маєте право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи.
Порушенням ліцензійних умов вважається:
невидача туристу:
договору на туристичне обслуговування або ваучеру (якщо договір укладено шляхом видачі ваучера);
договору обов’язкового (медичне та від нещасного випадку) страхування (крім випадку самостійного укладання такого договору туристом);
проїзних документів (квитків, в тому числі електронних квитків);
відсутність договорів на туристичне обслуговування з туристами або з туристичними агентами, якщо договори укладаються через них;
невидача платіжних документів, що підтверджують внесення туристом до каси туроператора вартості туристичних послуг (фіскальний чек, квитанція);
відсутність у туроператора власного веб-сайту;
провадження туроператорської діяльності поза межами заявлених місць провадження такої діяльності;
відсутність оформлених трудових договорів з найманими працівниками туроператора;
наявність у штаті туроператора менше ніж 30 % працівників, які мають стаж роботи у сфері туризму, або освіту у сфері туризму;
відсутність у керівника туроператора документа про освіту або стажу роботи у сфері туризму;
відсутність у туроператора копії документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності турагента, що реалізує туристичні послуги, сформовані туроператором;
відсутність обліку виданих туристам договорів обов’язкового (медичного та від нещасного випадку) страхування;
неподання туроператором статистичного звіту до органу ліцензування;
невідповідність місця провадження туроператорської діяльності вимогам, визначеним ліцензійними вимогами***.
Права пасажирів у разі відмови у перевезенні, скасування чи тривалої затримки авіарейсів можна завантажити тут.
____________________________________
*стаття 20 Закону України «Про туризм»
**постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 991 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності»
***Вимоги до місця провадження туроператорської діяльності
наявна інформаційна вивіска або інформаційна табличка із зазначенням повного найменування туроператора;
наявні оргтехніка та програмна забезпечення, засоби телефонного зв'язку, доступ до Інтернету;
при вході до місця провадження туроператорської діяльності розміщена інформація про режим роботи;
на видному та доступному для туриста місці розміщена наступна інформація:
копія документа, що підтверджує фінансове забезпечення цивільної відповідальності туроператора перед туристами;
відомості про керівника, заступників керівника (за наявності) та головного бухгалтера туроператора та номери їх телефонів (мобільних телефонів у разі наявності), адреси електронної пошти (у разі наявності);
книга відгуків та пропозицій громадян;
Закон України "Про туризм";
Закон України "Про захист прав споживачів";
Ліцензійні умови провадження туроператорської діяльності;
місцезнаходження та номери телефонів Мінекономрозвитку, відповідного територіального органу Держпродспоживслужби.
За повідомленням сайту Міністерства економічного розвитку та торгівлі, me.gov.ua

що потрібно знати, туроператори, туристичні оператори, туризм, споживач
Курячі яйця можуть подешевшати

У травні українці можуть очікувати незначне здешевшання курячих яєць. Після стрімкого зростання цін, яке тривало з осені минулого року, ситуація на ринку починає стабілізуватись.
переглядів: 247
Астропрогноз для всіх знаків на 11 травня

Дізнайтеся, що вам підготували зорі на завтра.
переглядів: 347
Як навчитись швидко прибирати: поради, які спростять життя

Прості поради для легкого прибирання.
переглядів: 854
Легкий та корисний салат, який полюбить вся сім'я: рецепт

Смачний і красивий салат — чудовий зразок французького смаку
переглядів: 1737
День бузку в Пересопниці: свято краси, мистецтва та підтримки ЗСУ 11 травня

Завтра, 11 травня, мальовниче село Пересопниця Рівненського району знову стане центром весняної краси та патріотичного духу, адже тут відбудеться традиційне свято – День бузку. Цьогоріч програма поєднає чарівні аромати весни, унікальне українське мистецтво та можливість підтримати наших захисників.
переглядів: 436